7.

8 1 0
                                    

*ralfa pov*
Man sķiet laura nebija kārtīgi izgulējusies, jo pulkstenis rādija jau 13.40 , bet vina vēl projām bija igna un viņai zem acīm bija milzīgi rinki. Uz mirkli padomāju, ko darīt lai viņu iepriecinātu vai kaut ko un izdomāji dories sopinga😜👑👙 kopa ar vinu. " tu sodien izskaties igna.." es nebiju pabeidzis teikumu un vina jau man uzmeta niknu bet piemīkīgu skatienu. " KO. Tatad tu doma kad es slikti izskatos?!" Vina izrūca. " nene tu esi skaista, bet es domāju varbūt mes vara. Doties uz alfu, lai tevi uzmindrinatu," es teicu " es par visu maksasu (mates nauda)." Vina uzreiz kluva laimigaka " var jau." Un tā mes devamies...

*lauras pov*
Mēs bijām iegājuši h un m kur es atradu skaistu auduma topinu kam vares redzet cauri manas lielas krutis kuru man nav. " es dosos so uzmerit " es teicu ralfam radidama atrasto topiņu. Vinam pa seju paradijas liels un nekitrs smins " es naksu lidzi" vins klusi pateica. Es jutu ka nosarku, un teicu " noteikti ne tu mazais perdelbiksi". Uzreiz vina smins pazuda, vins oadomaja paris sekundes un teica " tad es nemaksāšu." Un pasmineja. Blaviens man nav naudas tapec bus vien jalaiz mazias neķītrelis līdzi. " nu labi... tu vari nakt.." es nopūtos un mēs devāmies iekšā ģerbtuvēs.

*ralfa pov*
Ģerbtuvēs bija daudz vietas man patīk..bet es jutos biskit slikti par to kad piespiedu lauru laist sev lidzi, taču DIEVIN vinas kermenis bija tik skaists, man trukst vardu ka to aprakstit. Vinai bija muskuli ka dievam un vinas sespaka bija lielaka par everestu. Tacu pupu nebij bet oh well. Es jutu kā man lēja biksēs sāk kņudēt draudziņš. Meģināju to noslēpt bet man šķiet laura jau pamanija, jo viņa vislaik skatijās tur lejā..

*lauras pov*
Oj kas tad tan ralfam tur.. atkal kņud un knosās es nevaru novērsties, varu derēt ka tas ir milzīgs! Kad biju uzvilkusi topiņu nopētiju sevi un pamaniju ka ralfs ari mani skatas. " ka patīk" es jautāju. Vins bija ka apburts no mana skaistuma " wow...." vins nopūtās. Es jau vilku vinu nost līdz sajutu rokas ar pudukli, ralfs. Vins mani ievilka sev klēpi " ujjj.." es nopūtos. Lietas starp mums ir savadas, jo es mezinu vai vins mani izmamto vai ari es patiesiba vinam patiku. " tu esi tik skaista..es varis nevaru sevi kontrolet" ralfs teica nopūsdamies, un sāka smūpstit man kaklu...es izlaodu klusu vaidu un manšķiet tas viņu uzbudināja.."dodamies uz māju un turpinam lietas tur..." vins klusi pateica un iekodās manā auss maliņā.
Mēs ātri samaksājām par manu topinu un devāmies.....

Emilija<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

stasts (laura x ralfs)Where stories live. Discover now