2

9 0 0
                                    

Partea 2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Partea 2

Nici ca s-au trezit bine și brusc s-au trezit unu peste altu dezbrăcați, nu stim cum sa întâmplat sa se ajungă la așa ceva.
De dimineața David se simțea rău, el sa dus la baie văzând ce e in neînregula. Țipând tare din baie David spunea,
- AAA!! NU POT SA CRED!!
Nițu șocat de țipetele de fetița a lui David sa îndreptat spre baie văzând ce se întâmpla.
-David, ce sa întâmplat ?
-Nițu-u Sunt însărcinat!!!!
Nițu a rămas fără cuvinte, credea ca prezervativul de le rom petrol va proteja, dar s-au înșelat.

La scoala~

Nitu era in banca lui panicat si socat de ce a auzit de dimieata, incepuse ora de istorie, cu un profesor foarte rau si agresiv. Nitu tot se uita sa vada unde se afla David, el nu venise la ora. In acel moment Nitu a apucat telefonul din buzunar si i-a dat mesaj lui David.

Message Text :
Nitu : "David! Unde pula lui Tibi esti mancamiai jegu de la pula!! Avem istorie, esti ok? ce pula mea faci"

David : *reply* "Ma cac copii, sunt insarcinat si mi sa stricat apa te rog vino acasa iubi ca nu mai pot tocmai ce am cacat copilul"

Nitu a ramas fara cuvinte, el nu voia sa fie tatal copilului care probabil numele lui o fi fost "Andrei".
Dar el a decis sa se duca spre casa sa vada ce face cel mai bun PRIETEN a lui.

DavituWhere stories live. Discover now