Párizs, a tiniszerelem városa?

10 2 3
                                    

Párizs... az a város ahol a Disneyland, Eiffel torony és még jó pár híres épulet megtalálható és mindenféle tiniszerelmek kezdődnek ugye?
Nahh ha meghallgatjuk Lius történetét, kiderül tényleg mindig így van e.

Lius, Lius apja, és Lius apjának a csaja (alias Hajni) párizsba utaztak a nyáron. A repülő út meg a többi senkit nem érdekel szóval azt meg sem említem. A story izgalmas szakaszát mesélem inkább. Szóval ugorjunk ahhoz a részhez hogy Lius apja és Hajni az Eiffel torony aljánál csodaturmixot ittak, Lia pedig fellépcsőzött a torony tetejére. Ott sétálgatott  az Eiffel torony tetején, csinált pár fotót és már majdnem indult lefelé amikor...
Egy nagyon sexy, jó felsőtestű csajt látott meg. A kilátást nézte. Lia nem is gondolkozott csak odaállt mellé és csábosan megszólalt.
-Bonzsur!
-Ohh... tu me donnes ton Instragham?
-Instagram?-kérdezett vissza Lia értelmesen-Yes, ofcorse! Lipszilona11!
Amúgy i'm Hungary!
-Óhh, mágyhar? Áphám 'agyar, dehjó 'ogy phont vehled hozott össze a shorsh!-mondta a csaj sexy akcentussal-Egyhébként Justine 'agyok! The?
-Lia, vagy Lius! Nahh nekem mennem kell, de még lehet találkozunk!
-Rhemélem-ölelte meg a francia csaj és egy puszit nyomott az arcára. Lia felvonta a szemöldökét és mosolyogva indult lefelé a lépcsőn.

-Szia Lia! Kérsz csodaturmixot?-nyújtotta felé Hajni az étlapot.
-Aha... holnap megyünk hova megyünk?
-Strandra!

-Úúúúrissteeen!-ugrott Justine Noah nyakába miután leért a toronyból. A bátyja furcsán nézett rá.
-Mivan Justine?
-Találkoztam életem szerelmével! Egy magyar csaj és olyaaan sexy! És most megyünk fürdőruhát venni!
-Mivan? Miért? És amúgy nekünk...-kezdett volna egy mondtatot de huga beléfolytotta a szót.
-Kihallgattam őket! Holnap strandra mennek! Szóval mi is!
-Öhhm jólvan...-mondta Noah és beléptek egy fürdőruha boltba. Justine egy fekete, arany szélűt választott.
-Na, te mit vettél?-kérdezte Justine. Noah megmutatta.
-Na neee! Ez túl sexy! Elcsábítod te hülye!-ütött bele a bátyja karjába Justine.
-Nem akarom elcsábítani, én...-mondta de ekkor huga elkezdte huzogatni a pólóját és egy rövid hajú lányra mutogatott és azt suttogta hogy ő az, ő az!-Felejsd el mit mondtam! Elcsábítom!
-Miii?! Soha!-háborodott fel a francia lány és odalépett egy teljesen random csajhoz.
-Sziaaa öhmm...-nézett segélykérően a lányra.
-Marinetta...-nézett rá teljesen értelmetlen tekintettel a lány.
-Jaahh igeen! Bocsi csak annyi barátom van hogy elfelejtem egyesek nevét. Mert ugye mi naagyoon jó barátnők vagyunk!-nézett rá amolyan bffek vagyunk és meghalsz ha mást állítasz! tekintettel.
-Igen... valóságos legjobb barátnők...
-Jahh... na kedves Martynám...
-Marinettenek hívják-figyelmeztette Noah aki persze rögtön rájött az igazságra. Justine gyilkos pillantást küldött felé.
-Igen... öhm Marinetta. Ő itt Noah, a bátyám... nyugodtan összejöhettek, Noah igazi főnyeremény!
-Ahaa...-mondta bizonytalanul Marinetta.
-Jössz teázni?-kacsintott Noah.
-Aham...

Mikor Lius hazaért rögtön megnézte az instáját. Kettő olvasatlan üzenet. Az egyik:
NELLI: Sziuuuss, nahh milyen Párizs? És mikor mentek Disney landra?
LIUS: omg holnapp!!! Mondjuk Hajni előszőr strandra akart menni aztán mondtam biztos nem, mire mondta akkor inkább Disneyland? Mondom yes ofcorse!!!
NELLI: omg küldj képeket Jack Sparrow szobráról🤭
LIUS: mindenkepp🛐

Másik üzenete Justinetól jött.
JUSTINE: halló, mit csináltok holnap?
LIUS: Disneylandba megyünk🛐

Nem tudta mit akar már a csaje. Igaz nagyon sexy volt meg ilyesmi, de nem akart random csajokkal összejönni.

-NOAH!!! Noah hol a 🌲szban vagy?!-ordibált a csupa ideg Justine?
-Mivann?-jött ki a bátyja a szobójából.
-Nem strandra mennek! Hallod?! Disneylandba mennek! Ahhh!!!
-Szuper, bye-ment vissza a szobájába Noah.
-Itt ne hagyj te... ahhj!!!-dühöngött.

~MÁSNAP~

Sikerült eljutnia a Disnelandba. Ott elkezdte keresni Liust aki... Aki Jack Sparrow szobrával fotózkodott.
-Theee! Még összhe shem jöttünk, dhe te máris megcshalsz egyh 'oborral?!
-Mivan?!-nézett rá furán Lia-Egyrészt nem is volt tervben hogy összejövünk! Vagy legalábbis az én részemről nem! Másrészt mi a fenéért akarnék összejönni egy szoborral?-vágta a lány arcába a szomorú igazságot.
-Ohh... Phersze... 'ogy ish ghondolhattam volna 'ogy lehet eselyem...-mondta elkeseredetten Justine. Ekkor két ember lépett oda hozzájuk.
-Nellaaaa!-ölelte át Lia az érkezők közül a lányt majd a fiúra nézett-Hát te?
-Noah-mutatkozott be csajozós nézéssel.
-Óhh... jössz toi toi?-nézett rá Lius sexyn.
-Ofcorse-indultak el kézenfogva.
-Hát ezek... itt hagytak-nézett Nelli Justinere-Amúgy Nelli vagyok. Te?
-Justhine. A baráthnőd phont most kosarazott ki és phont most lépett le a bátyámmal.
-Ohh... sajnálom. De.. esetleg jönnél velem madarakat nézni az Eiffel torony tetejéről, vagy akár csodaturmixot inni?
-Aha...-törölt le Justine az arcáról egy könycseppet. Kézenfogva indultak el az Eiffel torony felé.

Lius= poshadtuborka

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Best wattpad story everWhere stories live. Discover now