Crushed

10 0 0
                                    

Peter nikdy nikomu neřekl, co přesně se stalo v noci návratu domů.  Ale to neznamenalo, že ho vzpomínky nepronásledují.  Nebyl diagnostikován, ale byl si téměř 100% jistý, že má PTSD.  Téměř cokoli, co na něm leželo, ho mohlo poslat zpět.  Takže, když trénoval s ostatními Avengers, byl vyděšený, když Tony zavolal všechny, aby oslavili a nasypali na Petera psa.  Okamžitě je poslán zpět s očima vytřeštěnýma a ztěžka oddechuje, když si vzpomene na hrůzu být pod několika tisíci kily sutin.  Jeho PTSD kopne a má pocit, jako by jeho plíce byly plné prachu.  Zápasí pod těly Avengers a těžce dýchá.  Tony se zamračil a viděl vzdálený pohled v jeho očích.  "Všichni slezte z něj!" zakřičel a vyškrábal se pryč.  Petr se okamžitě stočil do klubíčka a vykřikl .  Tony zpanikařil a položil mu ruku na záda, což byla chyba.  Chlapec zasáhl pěstí, praštil Tonyho a poslal ho zpátky do zdi, když se škrábal zpět a znovu křičel.  Tony okamžitě ztratil vědomí, když tým šokovaně zíral, nejistý, co má dělat.  Bucky byl první, kdo přišel k rozumu.  Poslal Bruce, aby šel vyhledat lékařskou pomoc Tonymu, pak šel k třesoucímu se a křičícímu chlapci.  Posadil se o stopu dál a začal zpívat starou ruskou ukolébavku.   Peter, stále hluboko ve svém flashbacku, zaslechl nepatrné bzučení a zpěv.  Jeho chvějící se tělo se mírně zpomalilo a zakňučel.Jeho mysl mu stále říkala, že je uvězněn pod tunami betonu a jeho plíce plní prach.  Ale hlas mu říkal něco jiného.  Neznělo to jako angličtina, ale uklidnilo ho to.  Cítil, jak se váha na jeho zádech začíná zvedat a okolí mizí.  Z plic se mu začal uvolňovat prach.  Tým sledoval, jak Bucky klidně zpíval a uvolňoval chvějícího se chlapce z panického záchvatu a zpětného záblesku.  Peter pomalu dýchal a jeho vzlyky se zpomalily v kňučení a škytání.  Pomalu si uvědomoval, kde je a co se děje.  Pevně ​​zvedl hlavu a ukázal hnědé oči, které byly podlité krví a lemované slzami.  Tváře měl potřísněné a zrudlé pláčem avlasy byly nepořádek.  "Já-je mi to tak líto..." zašeptal.  "To je v pořádku, Petere," řekl Bucky.  Otevřel náruč a Peter se mu ponořil do klína, objal ho a nechal se utěšovat.  Jednorázové přeskočení Trvalo téměř čtyři hodiny, než následné otřesy záblesku PTSD odezněly.  Tony byl v té době mimo zátoku Med, jen trochu bolavý s modřinou na břiše.  Peter byl celou dobu s Buckym, protože ten muž byl nejlépe obeznámen s PTSD.  Když se konečně uklidnil, posadil se na pohovku, nohy skrčené k hrudi, a svolal tým dolů do obývacího pokoje.  Bucky už tam byl.  Neptal se na to, o čem ten záblesk byl, jen ho držel a klidně se plížilPak... jsem se zhroutil.  "Tonyho pálily slzy v očích, když se díval na náctiletého, kterého viděl jako syna." Já - vím, že je slabé b - nechat se tak snadno vyvolat - " "Přestaň, kurva, přestaň.  " řekl Steve . " To je opak slabého .  Šel jsi proti všemu, co ti řekl tvůj mentor, abys udělal to, co je správné.  Počítali jste , ale stejně jste se vrhli zpět do boje .  Nedovolil jsi, aby ti vzali oblek, aby tě zastavili.  Pokračoval jsi i přes všechny překážky proti tobě.  Královny , jste silnější , než jsem kdy byl nebo kdy budu .  Uchovával jsi to celé měsíce a nikdo z nás do dneška nic netušil.  Jsi to nejsilnější zasrané dítě , ty sentimentální hovno .  "Toom tono obooloval hur hin atr."Tým jeho slova šokovala.  Peter na něj zíral, ústa otevřená a v očích ho znovu pálily slzy.  "T-děkuji, kapitáne Rogersi. B-ale to není pravda..." zašeptal.  "Královny, nikdy jsem neviděl někoho, kdo by byl tak naprosto nezištný, aby zachránil život svým nepřátelům poté, co byl jimi rozdrcen a téměř zabit. Máte svůj vlastní druh síly a je to ta nejlepší, která existuje."  "Jsi pokorný." Peter se podíval dolů.  Tony přičichl a přesunul se k němu, klekl si před ním.  "Je mi to moc líto, chlapče... Měl jsem ti věřit a nikdy jsem si neměl vzít ten oblek. Jsem na tebe hrdý, Petere. A-" potlačil vzlyk.  "Já - miluji tě."Petr se slabě usmál a objal ho.  "Taky tě miluji, tati." Zašeptal.  Peter v průběhu následujících měsíců začal chodit na terapii s PTSD.  Tým měl k dospívajícímu nově nalezený respekt a ani jednou o něm nepochyboval.  Našel útěchu u své nové rodiny.  Nikdy nebyl šťastnější.

Tady je další překlad .V tomhle překladu je spousta chyb tak je omluvte děkuji
PS: tenhle příbĕh mi příde trochu divný

one shot překlad spiderman Kde žijí příběhy. Začni objevovat