WATTPAD DEKİ SORUNLAR SEBEBİYLE HİKÂYENİN BÖLÜMLERİ KALDIRILDI.
1. BÖLÜMDEN SONRAKİ BÖLÜMLERİ KİTAPPAD UYGULAMASINDA HESABIMDA BULABİLİRSİNİZ.
Kitappad hesabım: azamet_29_2
Selam canlarım. Yeni bir hikaye ile geldim.
Niyetim sadece tanıtımdı ama birazda bölüm gibi oldu galiba.
😁😁😁
Bu hikâyede resim kullanmayacağım.
Tamamen hayal gücünüze kalmış.Bakalım beğenilecekmi.
Düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen.*******************************
" Hassiktir." Dedi Baran duyulan silah sesleriyle.
Arka camdan peşindeki arabalara bakarak,
" Kim lan bu piçler."
Erol:
"Abi dikkat edin.
İndirin kafanızı."Dediği anda arka cam patladı. Araba hızla yol alırken arkadaki iki araçtan çıkan silâhlar ateş etmeye devam ederken Erol gaz pedalına yüklendi.
" Sana söylemiştim Baran."
Dedi Baran'ın yanındaki adam arka camdan ateş ederken.
" Bu sessizlik hayra alamet değil diye." Diyerek ekledi.
" Seni o işe sokmazlar demiştim."
" Kapa çeneni Batuhan!
Yoksa burdan çıkınca ilk iş çeneni kıracam."" Önce burdan çıkalım, sonra yakala, sonra kırarsın."
" Batuhan!! "
Batuhan:
" Erol bas gaza lan! "
Demiştiki arka lâstik bir anda patladı. Buzlu yolda yalpalayan araç hızla savrulurken,
yolda park halindeki araca çarparak durabildi.
Mahalle arasında motordan çıkan dumanla kala kaldı araç.Bu arada arkadaki iki araç kendilerince emin bir mesafeye çekerek durdu.
İçindekiler çıkarak ateş etmeye başlayınca, soğuk İstanbul gecesinin sessizliği kurşun sesleriyle bozulmaya devam etti.Baran ve adamlarda hızla arabadan inip arabayı siper alarak karşılık vermeye başladılar.
Bu sırada Baran küfürler eşliğinde ayağa kalkarak arabanın üzerinden ateş etmeye başladı.
Ama camdan giren kurşun Baran'ın böğrünü yırtıp geçince adam geriye sendeleyerek düştü.Erol:
" Abii. " Diyerek Baran'ın yanına çöktü.
" Abi iyimisin? "Baran eli böğründe dişlerini sıkarak,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YÜZ ( TAMAMLANDI ✔)
ActionInstagram: azimet340 Dünyadaki tek desteği annesinin canına karşılık ülkenin en iyi iş adamının canı. Leyla annesinin canına karşılık Baran'ın canını almak isteyenlere yardım etmek zorunda. Can almadan can vermek, hemde kendi canı tehlikedeyken...