Warning :
[اگه به محتوای اسمات علاقه ای ندارید و یا اگه به سن مناسب خوندنش نرسیدید لطفا این بوک رو ببندید.]بوی الکل و دود تمام فضای نیمه تاریک کلاب رو فرا گرفته بود و تنها چیزی که تو اون مکان آشفته دیده میشد جمعیت زیاد دختر و پسرایی بود که توی پیست بزرگ وسط کلاب با آهنگ تندی که دیجی پخش میکرد بدناشونو تکون میدادن و میرقصیدند.
فلیکس با دیدن زوجی که درست روی مبل مقابلش در حال بوسیدن هم دیگه بودن لباشو جلو داد و آه پر حسرتی کشید.
+ منم میتونم خوب ببوسم.
زیر لب زمزمه کرد و شات هفتم نوشیدنیش رو سر کشید.
+ فقط باید میومدی احمق! من برای تموم شب برنامه داشتم...
الکل باعث کشیدهتر شدن کلماتش میشد و فلیکس میدونست که این آخرین مرحله تحملش نسبت به الکله.
شات بعدی کاملا مستش میکرد و حداقل میتونست برای چند ساعت سر کار گذاشته شدنش توسط دوست پسر عوضیش رو فراموش کنه...
پوزخندی زد و از بارمن خواست تا دوباره شاتشو پر کنه.
نگاهی به لیوان زرد رنگ جلوش انداخت و خواست برش داره اما دست بزرگی که زودتر از راه رسید لیوانو برداشت و بلافاصله محتویات داخلش رو سر کشید.فلیکس با تعجب سرشو بالا آورد تا سر اون مرد گستاخی که نوشیدنیشو خورده بود داد بزنه اما با دیدن چهره آسیایی مرد -که حالا داشت کنارش مینشست- اونم درست وسط یه کلاب تو سیدنی فقط یه کلمه از دهنش خارج شد:
+ اوه...
- به نظر میاد داری مست میشی جوجه کوچولو، این کلاب واسه پسر کوچولوهای مست جای خطرناکیه...
به هر حال مرد آسیایی انگلیسی صحبت میکرد...
فلیکس با دیدن دست بزرگ و سفید مرد که رو بازوهای لختش کشیده میشد لب گزید و برای راحتتر شنیده شدن صداش تو اون شلوغی فریاد زد:
+ یه عوضی سر کارم گذاشته، میخواستم با الکل فراموشش کنم.
- واسه فراموش کردن یه عوضی راههای بهتریم هست سانشاین...
دست غریبه آسیایی اینبار روی رونای توپر فلیکس کشیده میشد.
+ مثلا چی؟
- میتونی به جای با حسرت نگاه کردن به بوسه دو نفر دیگه خودت امتحانش کنی؛
آممم؟ یا شایدم یهکم رقص تو پیست حال جوجه کوچولوهای غمگینو بهتر میکنه؟+ اگه دوست پسرم بیاد دنبالم چی؟
- فقط میپیچونیمش! بهم اعتماد کن جوجه کوچولو، با من بیشتر از اون عوضی بهت خوش میگذره.
غریبه درست زیر گوش فلیکس زمزمه کرد و بدون اینکه منتظر جوابش بمونه دستشو گرفت و سمت پیست کشیدش و فلیکس، به خاطر الکل بود یا حرصی که از دوست پسرش داشت، نمیدونست؛ فقط بدون هیچ اعتراضی دنبال مرد دوید.
ESTÁS LEYENDO
'Taste of 🍫&🍒 [ Chanlix ]
Fanficلی فلیکس در حالی که بابت سرکار گذاشته شدنش توسط دوست پسر عوضیش عصبی و افسرده است تو کلاب مشغول مست کردنه... اما چی میشه اگه درست یک دقیقه قبل از اینکه کاملا مست کنه با یه غریبه جذاب و هات اونم وسط یه کلاب توی سیدنی رو به رو بشه؟ Couple: Chanlix Genr...