thirteenth

895 78 71
                                    

marina - how to be a heartbreaker

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

marina - how to be a heartbreaker

"Yeonjun!"

"Byul bir sakin olur musun artık."

"Anlamıyorsun... OLAMAM!"

"Ama olman gerekiyor. Kendini fazla kaptırıp küçük düşüremezsin." Yeonjun sakince yanında oturan kızın yüzüne bakıp konuştuğunda Eunbyul kafasını sallayıp onu onaylamıştı. Haklıydı, heyecanını kendine saklaması gerekiyordu. Kendini kontrol etmek adına evi incelemeye başladı. 

Bekar ve liseli iki erkek için oldukça düzenliydi ev.

Kocaman salonları beyaz ağırlıklıydı. Havuza çıkan cam kapıların önünde beyaz bir L koltuk, onların çaprazındaysa diğer koltuğa uyan ikili bir koltuk vardı. Hemen önlerindeki sehpada birkaç dergi vardı ve perdeleri boydan boya uzanıyordu. TV ünitesi çok büyüktü ki içini dolduran çok fazla DVD vardı.

Dün geceki konuşmalarından sonra haberleşmişlerdi. Yeonjun kızı kapısından bizzat alırken sabahtan beri sakinleşmesi için elinden geleni de yapıyordu tabii. Fazla şikayet etmese de canının sıkıldığını hissedebiliyordu. Gerçekten abisi gibi biri için bu kadar heyecana değer miydi?

Ona göre cevap kesinlikle hayırdı. Açıkçası o, Eunbyul'un abisine olan ilgisinden de fazlasıyla rahatsızdı zaten. Taehyung gerçekten harika biriydi. Çevresi genişti, popülerdi, iyiydi, kibardı, yakışıklıydı... Bütün bunları Yeonjun da biliyordu. Ama Eunbyul'un onun hakkında bilmediği şeyler vardı.

Taehyung kızlar konusunda klişe bir şekilde, iflah olmaz bir şerefsizdi. Genç kurgu filmlerinden fırlamış gibi tavırları Yeonjun'u oldum olası kızdırıyordu. Üç günlük eğlencesi için kızlarla oynardı, tek gecelik ilişkileri severdi. Duygusallıktan yoksundu ve bu konuda kimseyi de dinlemiyordu.

Tamam, itiraf etmeliydi. Kendisi de çok ciddi ilişki adamı değildi ama o en azından dürüstçe en başından niyetini söylüyordu. Arkasında onun için ağlayan kızlar bırakmaktan nefret ediyordu çünkü. Abisine göre daha duygusal olduğunun farkındaydı.

Bu zamana kadar abisiyle ilgili hiçbir kıza karışmamıştı ya da o kızlarla tanışmamıştı. Ta ki Eunbyul'a dek. Eunbyul ona mesaj attığında başlarda zerre bir duygu belirtisi yoktu. Aksine kızı başından savmak için yapmadığını bırakmamıştı ama sorun şuydu ki Byul fazla inatçıydı.

Sonralarda kızın gerçekten ciddi duygularının olduğunu fark ettiğinde onu uyarmaya çalışmıştı. Her seferinde başarısızlıkla sonuçlanmasını kendi de beklemiyordu.

Normalde olsa umursamazdı ama Eunbyul çok... Farklıydı. Sevgisi fazla masum gelmişti Yeonjun'un gözüne. İçinde onu koruma isteği uyandırmıştı.

Still Don't Know My NameHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin