Minho Jisungu kimsenin olmadığı bir ofise götürdü. Jisung neye uğradığını şaşırırken minho sert bir şekilde öpmeye başlamıştı bile. Jisung "oh hayır burada olmaz" dedi nefes nefese ama minho o kadar azmıştı ki duramıyordu. Jisung da durmak istemiyordu. Minho Jisungu öpmeye devam ederken onun pantolonunu da çıkarıyordu, gömleğinin düğmelerini de açtı ve bütün kıyafetleri kenara fırlattı. Sonra minho da soyundu ve sert bir şekilde jisungu ters çevirdi. Penisini jisungun deliğine soktu jisung çok ses çıkarmadan inliyordu. Minho" kendini tutma sesini duymak istiyorum bebeğim" dedi. Jisung sesli bir şekilde inliyordu hem acıyla hem de zevkle. Minho da aynı şekilde inliyordu ama sessizdi. Sonra Jisungu düz çevirdi ve kafasına bastırdı "em" dedi. Jisung emmeye başlamıştı. Minho zevkle inliyordu ve "J-jisung geliyorum" dedi. Jisung çekildi ve minho yanlışlıkla jisungun yüzüne boşaldı sonra da gülerek jisungun dudaklarına yapıştı ve spermlerini jisungun yüzünden yaladı sonra kapı çalmaya başlamıştı ve sesler geliyordu "Minho, bay minho iyi misiniz?" Minho ve jisung hemen giyindi ve jisung tuvalete saklandı. Minho üstünü düzelttikten sonra kapıyı açtı ama yerlerde spermeler vardı "yere su mu döktünüz efendim?"
Minho:"Ş-şey evet" dedi. "Lütfen beni yalnız bırakın dosyalara bakıyorum!" Dedi bağırarak
Sonra kapıyı kilitledi ve tuvalete jisungun yanına gitti ve boynuna yapıştı orada bir iz bıraktı ve "özür dilerim bebeğim ama dikkat çektik akşam bana gel orda devam ederiz." Dedi. Jisung gelip minhoya küçük bir öpücük bıraktı.
____________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdols sex
General Fictionkitap tamamen cinsellikten ibarettir eğer rahatsız oluyorsanız lütfen okumayın