K: "Hürkan senin amına goyim ben." kaanın hışımla içeri gelmesiyle hürkan baktığı dosyadan kafasını kaldırdı.
H:" Ne oldu gene amk"
K: "sıkıldım diyip beni işimden ettin oç"
H: " Oç moç ayıb oluyo hem en yakın arkadaşımsın tabi sıkıldığımda seni çağırıcam"
Burda telefonuma gecis yapiyorum cunku neden olmasin neyse kalkisa hazir olun piyuvvvv....
K: "beni isimden ettin hurkan rahat rahat calisiyordum sizin evden yedigim onumde yemedigim arkamdaydihatta calisiyorum ayagina uyuyordum kimsede cakmiyodu ha bide ayiptir solemesi ama senin mal pederde hic anlamiyodu."
H: "pederime laf ettirmem ama mal oldugu konusunda haklisin
~♧~
Hurkanin peder diyimde az merak edin: "Naber lan evlatlik."
H: "Aa pedercim ararmiydin sen beni yaa."
Hurkanin peder: "Aradik ya. Neyse kes samatayida benim yeni asistan nerde onu soyle yakisikli falan dedin bak cok ovdun tam senin tip dedin NERDE LAN BU COCUK SAKAYSA EGER SIKERIM COCUK OLDUYSE AYRI SIKERIM SENI ANLIYUN MU BENI!?!"
H: "Gelmek uzeredir lan hemen ne atar yapiyon."
Hurkanin peder: "Kapi caliyor ayollll kocam geldi kapat cikirt."
~♧~
A: "Sey merhabalar ben hurkan beyin babasi umut beye bakmistim kendisi musait midir?" Musait degilsemde sana her zaman musaitim bebekkk ay tipe bak of masallah anasi kayaymis babasi ates buda meteor olmus mubarek"U: "Buyrun umut benim soyle iceri gecin. Su odada konusmamiz devam edelim isterseniz."
~♧~
A:" Yani sizi daha yasli beklemistim ama siz baya gencsiniz. Estetik mi yaptirdiniz masallah yani soyleyin cekinmeyin cunku ilerde banada lazim oldur sizinkisi cunku baya iyiymis sizi bastan yaratmis falan olmali yani sizin en az 50 yasinda falan olmaniz lazim cunku sezen aksunun estetikcisini falan mi kullandiniz yojsa ajda pekkan mi?"
U: "Estetik degil bu benim kendi yuzum."
A: "Cekinmeyin yani yanimda rahat olabilirsiniz. Yoksa seda sayan mi?"
Ay yakisikli oldugu kadar malda en sevdigim asik oldum ben ofofofofo dustugm
U: "Bakin kimligime ben hurkanin uvey babasiyim. Aramizda pek yas biz arkadasiz ve ondan biraz buyuk oldugum icin bir anlasma yaptik 18 yasina geldigimde hurkani evlatlik edinecektim falan zaten kendi evimde kaldigim icin ailem pek karismadi."
A: "Benimde zengin arkadasim olsa bende bole kandirirdim hay amk."
U: "Sorun degil istersen senide alirim ama evlatlik olmaz bir eve bir cocuk yeter kocam olmaya ne dersin?"
A: "Cok hizli gitmiyor muyuz? Ya da BENA TACIZ EDIYOSUNNN HIAAAAA ya da en iyisi parasi iyiyse varim."
~♧~
K: "Benim masam nerde lan?!"
E: "Surasi iste orda seni biri bekliyor adi mert sana nerde ne oldugunu neler yapicagini gosterir eski sekreter kaan " emrenin bunu dedikten sonra gulme krizine girmesine kaan goz devirirken masasina dogru ilerledi.
~♧~
Kaanin ic ses: "Mert bu mu acaba cok tatli gozukuyor. Siktir oha yanagim mi kizardi kizarmamistir ay ates basti"
K:"COK ATESLISIN!" Kaan birden agzini kapadi🙊
K: "Y-yani ates yani sicak yani klima nerde?"
Mert anlamsiz gozlerle kaana bakarken cevapladi
M:"Klima surda ama hava o kadarda sicak degil galiba gerildin ama gerilmene gerek yok sakin ol ben mert bu arada al bunu sakinlesirsin." Mert elindeki cikolatayi kaana uzatti ve tatli bur gulumsemeyle kaana bakti.
K: "T-tesekkur ederim bu benim en sevdigim cikolata." Kaan en sevdigi cikolatayi gorunce tum gerginligi ve utancinin yerini fav cikolatasini istahla yemesi almisti. Mertse onun bu hallerine gulerek kaani izliyordu.
~♧~
A: "Kaslariniza dustum umut bey" umut alinin uzerinde oturdugu yataga dogru yaklasti.
U: "Bende sana dustum bebegim"
Sonra umut birden alinin uzerine atladi ve yorganin altinda birbirlerini gidiklamaya basladilar.
U: "AGHHHH ALI YAPMA AGGGHHH ORASI COK IHHHHH"
A: "UMUT BENI DELIRTCEK MISIN AGGHHH IHHHMM"
Kapi aniden acildigini ve iceri elinde dosyayla hurkan girdigini farketmeyen umut ve ali birbirlerini yorganin altinda gidikladiklarini duyan hurkan elindeki dosyalari yere dusdugunde anin sokuyla sok icinde omeygat kalarak ole biseler iste
H: "BABA?!?!"
~♧~
Ybyi sonunda attim cok sukur yarabbi neyse begendiniz mi bilmiyom cunku icime hic sinmedi amk neyse iste begendiyseniz kanalima abone olmayi ve like atmayu unutmayin ay ne kadar sakaciyim be hehehehe
Sizleri cok sebiyom iyiki varsiniz su sebillerim ask kuslarim ask parem melakelerim<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mini Etekli Sekreterim~mengola
FanfictionGugenler holdingin sahibi ayni zamanda yer alti mafyasi olan hurkan sekreteri emreye asiktir o zaman eglence baslasin amina koyim💃