"O adami bul bana omer onun agzina sicicam"
"Sakin ol hurkan sadece emreyi kacirdi belki dovmuslerdir belki oldurmuslerdir emreyi ama pek bisey yoktur yani"
"ULAN SENDE BI SIKTIR GIT AMINA GOYIM"
"Ne bagriyon beg surda teselli vermeye calisiyoruz."
"ULAN NE TESELLISI BOYLE TESELLI MI OLUR?!"
"Sanada iyilik yaranmiyor ben mi dedim top necmiyle cisim geldi diye cocugu ayni ortamda birak. Ilkokul cocugu musunda cisini tutamiyon."
"Cok sikismistim olum napayim. Issiz yerdi bide kaciramaz diye dusunmustum. "
"Issiz yerler zaten insanlar kacirilsin diye var olum."
"Off neyse ne zaten dogru duzgun iseyemedimde tam iserken kopek geldi gotumu isirdi. O serefsiz kopek yuzunden kuduz asisi oluyorum iki gundur."
"Hadi emreyi bulduk top necminin elinden aldik. Olum basurlu gibi oturup altina sicmis gibi yuruyon cocuga bunu nasi aciklican."
"Haklisin bir iki gun daha mi kalsa acaba yok kalmasin top necmi siker yoksa askimi lelelelelel telelele cokuzgun agitlar falan iste*"
"Uzulme hem sana guzel bir haberim var ben onlarin mekanini buldum. Silah isini de cocuklar hallediyorlar. Birkac saat icinde emrecigin yaninda olur o zamana kadar su yuruyusunu duzelt"
"YEHUUUUUUU EMRE KURTBAKISLIMA KAVUSCAMMM."
"Dikkat et kurt bakislin gotunu isirmasin"
"Tamam beg"
~♧~
~Emreden~
Top necmi adindaki adamin evindeyim iki gundur. Kimse gelmiyor odaya . Yanlizca ara sira yemek veriyorlar ve gidiyorlar evden rahat la burasi beles yemek yatak elektrik parasi derdi de yok kiyafetlerimde veriliyor odada banyoda var mis mis. Yataga uzandigim sirada kapi acildi.
"Selam tatlim. Gelemedim bir suredir hurkan denen herifin adamlariyla ugrasiyordum" uzandigim yerden dikildim. Pembe uzun tirnaklari kirmizi ruju kel kafasi ve siyah mhpli biyiklariyla cok rukus bir adamdi. Cidden top gibi adam beg
UYARI: insanlara bu tip lakaplar takilmasindan nefret ederim ama burdaki hersey espri mabadinda bide top necmi kucukken sevdigi adam ona kucuk bit top hediye etmis bu topu yedigi icin adi top necmi olarak kalmis yanlis bilgi olmasin sonra linc minc yerim mazallah
"Nerden senin tatlin oluyorum beg."
"Olursun balim yakinda olursun."
"BEN YANLIZCA HURKANIN TATLISI OLURUM"
"Uzucu ama sevdim bu hircin hallerini."
"Top necmi misin nesin siktir git basim bagli diyorum hurkaninim ben diyorum bu persembe dugunum var benim diyorum anlamiyor musun?!" O bana yaklasti ben kactim o bana yaklasti ben kactim.
"Eger boyke kacmaya devam edersen o hurkani oldururum ve ilelebet ilalebet her me boksa benim olursun!" Elime kenarda duran vazoyu aldim icindeki cicekleri kenara attim ve adamin kafasina vurdum
"SENIN BEN AMINA GOYAM HURKANI OLDURECEKMUS YOK ANAN BEN VARIM BEN DAHA HAYATTAYIM ULAN SENIN" derken omzumda hissettigim el ile arkami dondugumde bana bakan bir adet hurkan ve tanimadigim kivircik sacli birini gormem bir oldu
"Sakin ol emre beni bu kadar cok sevmen ve koruman gozlerimi yasartsada adami oldureceksin" ne yaptigimi idrak ettigimde panikle adama baktim.
"Ay ben bi kotu old..."
"EMREEGGG OLME LUTFEN ZATEN PASTAYI YEDIGINDEDE OLUYODUN SANA ARKADAN DAYAMASAYDIM PARDON HEIMLICH MANEVRASI YAPMASAYDIM O GUNDE OLUYODUN ZATEN HUGGGG OLMEEEEE"
"Hurkan sakin sadece bayildi."
"He iyi o zaman."
"Sen emreyi hastaneye gotur bende sununla ilgileneyim" dedi omer yerdeki adami gostererek
"Off emreninde got tam ellemelik ellesem uyanir mi acaba"
"Uyanmaz ama bu cinsel tacize giriyo seni ihbar ederim cocuk"
"Dogru ama gotu cok guzel"
"Ulan azgin it azginligini bastirda git su cocugu hastaneye gotur."
"Dogru ya sen niye bu kadar hakli ve zeki bir insan oldun"
"Vallaha senden zeki olsam yetiyo be gulum"
"Kes sende beg"
~♧~
Emredeeennn
"Evet suan durumu iyi kaan. Sadece baygin doktorlar biseyi olmadigini soyluyor." Sesler kafamda halay cekerken uykumun yarida kesilmesinin verdigi sinirler gozlerimi actim.
"NE BOGURE BOGURE TELEFONDA KONUSUYON BE! NE GUZEL RUYAMDA AMBER ABLAYLA JOHNNY ABININ YATAGINA SICTIGIM MUKEMMEL BIR RUYA GORUYODUM BEGGG"
"Evet uyandi. Tamam dikkatli olurum(kaan burda emrenin uykusundan uyaninca cok sinirli oldugundan ve dikkatli olmasindan bahsediy)."
"Oo bakiyorumda uyanmisiz"
"Evet biraz oyle oldu. Of kafam cok aciyor."
"Serum bagladilar da o biraz vas agrisi yapabilirmis oyle dedi doktor. "
"Doktoru cagirabilir misin agri kesici versin cunku cok dayanilmaz bir agri var kafamda"
"Olmaz"
"Niyeymis?"
"Cunku doktor hasta olmedikce hicbir doktoru yada hemsireyi aramayin mukreminin dogumu var dedi. Gormen lazimdi adam o kadar heyecanla gittiki yemin ederim hoplaya ziplaya gitti yani"
"Benim cikis islemlerimi yaltiktan sonra bizde gorelim onuruu lutfeggnnn"
"Bakariz gulum" gulum demesiyle hafif utandim. Ama belli etmemeye calismak icin konuyu cok mantikli bir sekilde degistirdim.
"Kac dakikadir ayaktasin otur soyle"
"Yok olmaz."
"Bak yurumektede zorlaniyor gibisin otur iste."
"Yok oturamam"
"Eger oturursan yarim kalan isimizi hallederiz." Dedim dudaklarimi yalayarak. Hurkan kosarak sandalyeye dogru ilerledi ve yavas yavas oturmaya calisti yani sanki diken koymislar sandalyeyede yavas oturusa hissemicekmis gibi yada 90 yasinda bahsurlu dedeler gibi yada gotten si yok artik cus daha neler neler yani
"Hurkan neden boyle oturamadin iki saattir poponda bisey mi var?"
Hurkandan
"Emre ben bunu sana nasil soyleyecegimi bilemiyorum." Emre sorgularcasina yuzume bakti bir yalan bulamam gerekti oylece gotumu kopek isirdi diyemezdim yani. Hen aceleyle bir yalan uydurmaliydim.
"Emre beni gotten siktiler"
"NE?!?!?"
Bu kurgu nereye gidiyo asklar😭
Begeniyorsaniz like atmayi ve kamala abone olmayi unutmayin
QQKDHWUNSIWJWIQJSU SAKA MATIK MIYIM NEYIM YA OFFFBu arada kaan ile sena arasinda ne var ya ben anlamadim
Neyse canlar seviliyorsunuz opuluyorsunuzzz💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mini Etekli Sekreterim~mengola
Fiksi PenggemarGugenler holdingin sahibi ayni zamanda yer alti mafyasi olan hurkan sekreteri emreye asiktir o zaman eglence baslasin amina koyim💃