00.02

206 21 33
                                    

Aklıma başka çözüm gelmiyordu. Düşünmekten kafayı yiyecektim en son. Telefonumu elime aldım ve en büyük destekçim Yoongi'yi aramayı düşündüm. Zaten Jimin ve Yoongi'den başka kimsem yoktu. Jimin'i arasam zaten dünden razı, hemen git adamın altına gir yemeği fırına ver derdi. Gecelere düşkün biriydi ama Yoongi daha mantık kullanan biriydi. Rehbere girip hemen aradım. Telefon birkaç kez çalındı ve ses kulağıma geldi .

"Jungkook noldu?" gelen cevapla hemen aklındakileri söyledim "Hyung ev sahibi anahtarı aldı, parktayım da senden akıl almam gerek." Yoongi'nin sinirlendiği kesindi. "O oruspu kadın sonunda istediğini yaptı ha?! Jungkook seni almak isterdim ama biliyorsun biz Jimin ile yurtta kalıyoruz. Ne yapacağız ki?" İşte sorun burda geliyordu." Hyung işte iyi gitmiyor biliyorsun müşteri yok benim aklıma sabah ki haberden başka birşey gelmiyor . Ve kalacak yerim yok."

"Jungkook..... Sikiyim böyle işi ya! Sabah sana dediklerimi dedim aslında. Ne halde olduğunu biliyorum ve reşit birisin . Sana cidden ne doğru geliyorsa onu yap . Bugün dayan yarın gidersin . İstersen yanına geleyim. " Yoongi'nin destek konuşmasına karşı gülümsedim . "Gerek yok Hyung . Dediğin gibi yarın giderim ama gitmeden Jimin'den kıyafet almam gerek o bu işlerde iyi. Uygun bir kıyafetini alırım." Yoongi'nin gülmesi ile sohbeti sonlandırdık.

Banka uzandım ve gökyüzüne baktım. Kayan yıldızlar gibi umutlarımız da bir bir gidiyordu . Uzun uzun yıldızlara baktım ve sonra da uykuya dalmıştım zaten .

Birinin beni dürtmesi ile uyanmıştım. Sabah olmuş, park yavaş yavaş doluyordu . Beni dürten kişiye baktım bir tane teyzeydi. "Çocuğum kalk artık, baksana oturacak yer kalmadı. " Teyzeye bön bön bakarken kalktım üstümü düzeltip teyzenin önünde saygı amaçlı eğildim ve eşyaları alıp ordan uzaklaştım.

Jimin ve Yoongi'nin kaldığı yurda doğru yürümeye başladım. Bir süre sonra yurdun önünde durdum ve kapıdaki güvenliğe amacımı bildirip merdivenleri çıktım. Kapıyı birkaç kez çaldım ve bekledim. Kapı açılınca içeri geçip koltuğa oturdum ve eşyaları indirdim . Jimin karşıma dikildi , anlaşıldığı üzere Yoongi anlatmıştı. "Kook iyi misin?" Jimin'in sorusu ile kafamı salladım ve Yoongi içeriye 3 tabak ramen ile geldi. Cidden onlar olmasa ne yapacaktım bilmiyordum . Gülümsedim ve ramenleri yedik, kimse birşey demiyordu doğrusu denilecek birşey de yoktu ; sözün bittiği yerdeydik.

Ramenleri yemiş sohbet etmiştik . Sonra duşa girmiştim ve şu an Jimin karşımda dikilmiş ne giyeceğim hakkında kıyafet gösteriyordu bende havlu ile orda dikilmiş onu bekliyordum. En sonunda seçmişti, kafamı sallayarak onayladığımı belirttim ve tekrar banyoya girip giyindim . (kıyafet:medyada ki)

Yoongi ve Jimin'e sarılıp vedalaştım. İnstagram da adres belirtilmişti bu yüzden direk merkezde olan adrese gittim. Yolda iken kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Bir süre sonra varmıştım ama pek başarılı olacağımı sanmıyorum çünkü kız erkek demeden bütün Kore oradaydı. Yani benim pek şansım yok gibiydi . Her giren de şanslı değil gibiydi çünkü çoğu eli boş dönüyordu yani daha kimse birşey yaşamamıştı. Güvenlik sıraya girmemimizin gerektiğini söylüyordu ama herkes bağırıyordu bende belki erken girerim diye sıraya girdim . Önümde bayağı kişi vardı. Durup beklemeye başladım.

Bir süre sonra güvenlik bana seslendi hemen yanına gittim. Kalbim göğüs kafesimden çıkacaktı. İlk başta görüşüme baktı sonra ise içeriye yöneltti. İçeride yine birkaç güvenlik ve o vardı. Tanrı şahidim olsun şimdiye kadar gördüğüm en iyi görünüşe sahip insan olabilirdi . Yanına çağırdı beni ve gittim biraz mesafe koydum . Tek kaşını kaldırıp bana baktı. "Neden yaklaşmıyorsun?" Yutkundum , sesi çok derin ve etkileyiciydi. "Daha kabul edilmedim ve amaç dışında size yaklaşamam."

Ayağa kalktı ve yanıma geldi . Boynuma doğru yaklaştı ve kokumu içine çekti. Kafasını biraz kaldırıp kulağıma fısıldadı "Demek öyle, kabul etsem seni neler yapabilirsin peki?" Kafamı geri çektim ve dudağına yaklaşıp her konuştuğumda değecek bir mesafe ile onun dudağına fısıldadım "Söylersem sürprizi kalmaz ama. Ve de sizin yaşadığınız çok olmuştur. Seçilecek fantazi dışında size kabul ederseniz sözüm olsun yeni bir fantazi yaratıp üzerinizde uygulayacağım. "

Yutkundu ve gözlerime baktı derin derin. Sonra güvenliğe döndü. "Dışarıdaki herkesi yollayın, kölemi buldum." Güvenlik dışarı çıktı gitti . "Odama gel seninle tanışalım ve ayarlayalım parayı. 15 günü iple çekeceğim. Marifetini bana göster tavşancık." Sona doğru sırıttı ve beni ofisine götürdü. 15+1 anlaşması başlamıştı bakalım neler olacak.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum .

Buraya da arkadaşlarınızı etiketler misiniz?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

15 Gün-15 Fantazi 🍻 Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin