Merhaba millet!
Öncelikle nasılsınız?
Ben iyiyim,birkaç tane açıklama yapacağım.
Bu ortak bir fictir,konu fikir bana ait değil.
Ben sadece sözelci olarak gelişmek istiyorum ve en yakın arkadaşımdan bu fici aldım.
Biraz zor oldu hanfendinin taslaklarından fic koparmak neyseeee
☝🏻Kendisi benim herşeyim,hayatım,ilhamım,başarım o yüzden bu ilkimde de yanımda olacak.
Onu bazen hesaba alıp yazmasını rica edeceğim,tabi sizi çok bekletirsem ;)
O zaman başlayalım.
---
"Neden beni sevmiyorsun?"
Umursamazca önündeki bardağı itti Jimin.
"Bunun bir mantık evliliği olduğunun farkında mısın?Zorla evlendim seninle!"
Sandalyeden kalkıp ona hüzünle bakan badem gözlerin kontağından çıktı.
Jungkook ayağa kalkıp bağıran eşinin önüne geçti.
"Evet zorla evlendin benimle.Ama zorla birlikte olmadın,zorla mühürlenmedin,zorla çocuk yapmadın."
Sırıtıp eşine yaklaştı Jimin.Bunları kendi isteğiyle yapmıştı Jungkook'un hiçbir zorlaması olmadan.Ama kırmıştı Jungkook'u aşkla yapmayarak.
"Bunları ben istedim o lanet itibar yüzünden.Ne yani varisler evlendi,mühürsüzler diye haberlere manşet olup şöhret düşkünü aileme her dakika hesap mı vereyim!"
Her akşam yemeğinden sonra çıkan bu tartışma yukardan gelen ağlama sesiyle kesildiği için Jimin bağırmaktan acıyan boğazını temizleyip hayal kırıklığıyla bakan adama ifadesizce bakıp yukarı çıktı.
Hiçbirşey umrunda değildi,omega kızı hariç.
Ne ona hayatı zindan eden ailesi,
Ne ona dokuz yıldır aşık olan ve ailesinin zoruyla evlendiği alfa,
Ne de şuan içinde ağlayan omegası.
Umrunda olan tek şey ailesinin tehditleri sonucu alacağı zevke odaklanıp alfasıyla birlikte olarak sahip olduğu kızıydı.
Sadece Jeon Jungmin vardı onun için.
Geldiği bebek odasında beşiğe ilerleyip kızını kucakladı.
Aldığı kokuyla rahatlayıp sustu Jungmin.
Aşağıdan gelen kırılma sesleriyle gözlerini sıkıca yumdu.
Jungkook yine sinirini yemek masasından başlayarak salondan çıkarıyordu.
Dokuz yıldır ona karşı bir adım bile atmayan omegasından aldığı boş bakışlar canını yakıyordu.
Alfasıyla beraber ağlarken bu karşılıksız aşkına ağlıyordu.
Omegayı duygusuz yapan hayat alfayı üzmekten geri kalmıyordu.
Neden bir kere karşılık vermiyordu?
Denemiyordu?
Susan seslerle beraber Jungmin belerttiği gözleriyle etrafa bön bön bakarken kapıdan giren bedenle sevinçle bağırdı.
Jimin arkasına dönüp ağladığı belli olan adama kızını uzatırken yanından geçip odadan çıktı.
Jungmin bir omega olarak alfa feromonlarını sevdiği için alfaya bağlıydı.Şimdilik tek ve kokusunu sevdiği kişi babasıydı.
"İyi varsın kızım."
Burnunu daldırdığı yumuşak tenle küçük kıkırtıyı duydu.
"Sen olmasan asla yanımda durmazdı."
Evet öyleydi,birçok kez kavgaları sırasında Jimin sinirle 'Jungmin olmasa senin bir saniye yaşamam' diyordu.
Ama Jungmin vardı.
Ailesinin bebeğini alarak boşanmasına asla izin vermeyeceğini ve bunun imajlarını lekeleyeceklerini düşünüp tehditleriyle bunu yapamazdı Jimin.
O yüzden sırf baskıdan kurtulup Jungkook ile yatarak yaptığı bebekle evliliklerini farkında olmadan sağlama almış,ailesinin oyununa gelerek.
Feromonlarını salgıladığı odadan boynuna vuran düzenli nefeslerle gülümseyip güzel kızını yatırdı beşiğe.
"Güzel kızım benim."
Dolu gözleriyle fısıldadığında Jungmin'in üzerini örterek bebek telsizini kontrol edip sessizce çıkmıştı odadan.
Aşağı indiğinde etrafı temizleyen omegasıyla gülümsedi burukça.Alışık oldukları sahne...
Mutfağa ilerleyip dolaptan viski alarak salona gitti.
Cam parçalarını toplayan,yerleri silen duvarları temizleyen eşinin her hareketini sarhoşça izleyip gülümsüyordu.
Jimin,onu takmayarak bir saate yakın temizlediği yerden çıkıp odasına(!) gitti.
Arkasından gelen adımları umursamadan duşa gidip küvetin dolması için suyu açtı.
Odaya döndüğünde içeri giren Jungkook ile ona bakmadan dolaba ilerleyip duştan sonra giyecek birkaç parça çıkardı.
Arkasından sarılan kollarla mührüne bastırılan burundan yüzünü buruşturdu.
İğrenç kokuyordu soluduğu nefes.
"Jungkook çekil kokuyorsun."
Eşini ittiğinde sendeleyen beden kıkırdayıp elindekileri yere atarak onu dolaba yaslayıp dudağına yapıştı.
Ağzına gelen iğrenç tatla öğürme istediğini geri plana atıp karşılık verdi.
Her zaman yaptığı gibi...
Dudaklarını kopartmak istercesine ısırıp emen Jungkook eşinin inlemeleriyle kontrolü kaybediyordu.
Ellerini ince belden dolgun kalçalara getirip sertleşmeye başlayan aletine bastırdı eşini.
Kulağına gelen inlemeyle sırıtıp geri çekildi.
"Duşa girelim."
---
Ortak yazılan bölümdür.
Ay bu iş çok zor,WhatsApp'tan al kopyala satır yap çok zor amk.
Nasıldı ilk bölüm?
Yorum yapun bak sözelciyim gelişmem gerek.
Hadi bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mantık Evliliği /JİKOOK
Fanfic- @uno_magnolia - aşkımla beraber yazıyoruz.İkna edene kadar saçıma aklar düştü.Bunun bilincinde olun lütfen,teşekkürler. -- Jungkook,liseden beri aşık olduğu Jimin ile evlenip aile kurmuştu. Ama Jimin onu sevmiyordu. Eşiydi,kızının babasıydı ama bi...