J'ai besoin de toi bébé.

13 2 0
                                    

Harika bir sabaha uyanmışlardı.Her yer kuş sesleriyle doluydu.Biraz rüzgar esiyordu.İnsan sesi yoktu.Çiçeklerin kokusu her yeri sarmıştı.
Yoongi "Jimin,tatlım biraz yürüyüşe çıkalım mı?"
Jimin "olur tabiki bebeğim,Yeji kalsın çok tatlı uyuyor zaten"

Yürüyüşe çıkmışlardı.Çok eğleniyorlardı.
Eğlenmeye devam etmişken bir heykel çıktı karşılarına.Bir baba ve bir oğul.Dondurma yapıyorlardı.

Jimin biraz bunu komik bulmuştu ilk başta gülmemeye çalışsada en son kahkayı basmıştı.
Yoongi ise üzgün bir ifadeyle heykele bakıyordu.Az kalsın ağlayacaktı.
Jimin bu durumu fark edip ciddileşti.
Jimin "aşkım iyi misin?dedi.
Yoongi babasını özlüyordu.
Küçükken saraydan birkaç saatliğine uzaklaşıp babasıyla dondurdurma yapmaya gidiyorlardı.
Yoongi sadece babasını özlemişti.Babası onu arıyor mu bir bilgisi yoktu.
Min Ji Yoongiden nefret ediyordu ama Taehyung Yoongiyi herşeyinden daha çok seviyordu.
Ve Yoongiyi Jiminden başka tek anlayan kişi babası Taehyungdu.
Yoongi "hiç,yolumuza bakalım"dedi.






Taehyung Min Jiye çok kızgındı ve oğlunu çok özlüyordu.Kore İmparatorluğunun her yerini didik didik aratmıştı ama bulamamışlardı tabiki.
Taehyung uyumuştu.

Saraya biri gelmişti haber vermek için.
Askerler Min Jiye söylemeye gitmişlerdi.
Min Ji "getirin bir bakalım.fakat iki asker benim yanımda,iki asker o kişinin yanında dursun."dedi.

Askerler o kişiyi getirdi.
Min Ji "dökül bakalım"dedi

"1000 altın verirsen dökülürüm kraliçem."
Min ji çok kötü sırıtarak "buraya dalga geçmek için gelmediğini düşünüyorum.Ya dökül ya defol git burdan"
"Hayır 1000 altın vericeksin"
"Ya  çok beklersin,siktir git.Askerler götürün bunu"
"Bekle,oğlun yoongi hakkında desem?"
"Tamam,askerler durun.Söyle bakalım.Eğer Yoongiyi buraya getirebilirsem söz istediklerini vereceğim"

"Oğlun Piyanist Jiminle ve yanında küçük bir kızla İskandinav Krallığında yaşıyor."

"Ne?sen nerden biliyorsun."

"Ben değil,orda okuyan kardeşim söylüyor."


"Tamam.Birkaç kişi göndereceğim. Eğer onları buraya getittirebilirsem altınlarını vereceğim söz.Hatta bir kağıt versinler ev adresini yaz.En güvendiğim askerlere göndereceğim altınları kapına."


"Tamam,anlaştık"







İşte Yoonmin ikilisi için tehlike büyüyordu.Min Jinin kafasında sadece onları öldürmek  vardı ve çok ciddiydi.

sauve-nous papa,yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin