2 saat sonra İmparator Taehyung gelmiş,saray bahçesinde konuşuyordu.
Ses depoya geliyordu.Neyseki Yoongi hemen anlamıştı.Yoongi "baba"diyerek sesini duyurmaya çalıştı.İmparator Taehyung sesin nerden geldiğini anlamıştı.
Direk depoya koştu.
Ama farketmedikleri birşey vardı.MinJi deponun yanında oturuyordu.
Min Ji herşeyi anlamıştı
Min Ji"o çok sevdiğin oğlun lanetli biri.yanına o aşık olduğu piyanist parçasıyla duruyor.Yarın öldürülecek"
Taehyung"ne?"
Min Ji "ne söylediğimi gayet iyi biliyorsun Taehyung,oğlunda senin gibi lanetli ve cezasını çekecek"
Taehyung,tahta geçmeden Jungkooka aşıktı.Bisexsüaldi.Ama asla Min Jiye aşık olmamıştı.Zorla evlendirilmişlerdi.
Taehyung"sen kendini ne sanıyorsun?burda benim sözüm geçer,oğlumu çıkarın çabuk"
Min Ji "peki ülkene,Japon ve Çin imparatorluklarına rezil olmaya,eskilerini herkesi bilmesine ne dersin?"
Taehyung duraksadı.
Yoongi ve Jimin tam duyamıyorlardı konuşmayı.
Taehyung"tamam,yine lanet olası bu yöntemle beni durdurdun.En azından oğlumu görsem?"
Min Ji "tamam" diyerek depoyu açtı.
Yoongi direk koşarak "baba"dedi.Jimin çaresizce oturuyordu.
Taehyung sadece sarıldı.
Yoongi "bizi burdan çıkartmayacak mısın baba"
Taehyung durgun gözlerle "hayır"diyince Yoongi duraksadı.
Yoongi "her zaman sen benim kurtarıcım değil miydin baba?Benim suçum kendi cinsiyetimden birine aşık olmak mı?Cinsiyetlerin bir önemi yok baba.Önemli olan sevgi.Bunu sende biliyorsun baba.Ben senin gibi mutsuz yaşamak istemiyorum daha sonra"
Taehyung direk"ne"dedi
Yoongi "ben herşeyi biliyorum baba.Senin eskiden bir erkeğe aşık olduğunu.Zorla annem denen kadınla evlendirildiğini.Siz beni umursamaz,uykucu çocuk derken ben sizi araştırıyordum,sorguluyordum.Herşeyi biliyorum baba.Şuan nasıl mutsuz olduğunu biliyorum.Ben senin gibi olmayacağım,senin gibi pes etmeyeceğim"dedi.