25.06.22
Hissediyordu; denizin sesini, dalgaların serinliğini ve hâlen içinde tuttuğu buruk ve tatsız acılarını... Zaten insan olmanın da kaynağı bu demek değil miydi? Hissedebilmek, düşünebilmek. Hissedebildiğimiz için farklıydık diğer yaratılmışlardan. Hissedebildiğimiz için düşünüp utanabilirdik yaptıklarımızdan. İşte buna vicdan denirdi.
Ama bazı sözde insanlar vardı. Öyle ki bu sözde insanlar hak etmezlerdi bu "insanlık" dediğimiz sıfatı. Çünkü düşünseler de akıllarının süzgeci, bencilliklerinden ve kinlerinden gerçekleri ayırt edemezdi.
İşte baba dediği adam tamda böyle birine dönüşüvermişti. Yahut zaten böyle biriydi de sanki o bunun farkında değildi...
3 yıl önce...
Bugün tam 17 yaşına basmıştı. Etrafında bir sürü insan vardı. Sorsalar çoğunun ismini bile bilmezdi. Hoş, bu insanlar onun mutluluğunu paylaşmaya gelmişlerdi; ellerindeki hediye paketleri kadar parlak olan samimiyetsizlikleriyle ve bi o kadar da sahte olan gülümsemeleriyle.Etrafındaki bu kadar samimiyetsizliğe katlanmayı o seçmemişti tabii. Etrafında samimiyetine inandığı iki şey vardı: birincisi ona insan olmayı öğreten bir tanecik annesi, diğeri o sahte insanların ellerindeki hediye paketleri kadar parlak olan ama bir o kadar da gerçek olan deniz... Samimiydi; çünkü insanı olduğu gibi yansıtıyordu insana. Samimiydi; çünkü insanı kandırmıyordu. Denize bakınca gördüğü neyse kendi de oydu.
İşte o sıcak Haziran gecesi hiç umulmadık bi' tablo bekliyordu herkesi. O samimiyetine inandığı iki şeyden biri diğerini gözleri önünde acımasızca içine çekmişti. Hayır biliyordu; emindi, şarkının da dediği gibi, "Denizler cinayet işlemez"
.
.
.
Merhaba, bu benim dijital bi platformda yayımladığım ilk kurgumun tanıtım bölümüydü. Evet pek tanıtım gibi olmadı karakterimiz hakkında pek bir şey öğrenemedik ama ilerleyen bölümlerde umarım karakterimizi ve yaşadıklarını daha detaylı tanıyabiliriz:))
Bu bölümü okuyup bir şans verdiğiniz için çok teşekkür ederim <3. Bölüm hoşunuza gittiyse oylayabilirsiniz :). Bu arada unutmadan, medyaya eklediğim şarkı o bölüme özel seçtiğim şarkı olacak ve her bölüme bir tane ekleyeceğim:)). Ve yapıcı eleştirilere her zaman açığım <3. Tekrardan okuduğunuz için teşekkürler <3. Diğer bölümde görüşmek dileğiyle <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gümüşservi
Teen FictionHissediyordu;denizin sesini, dalgaların serinliğini ve hâlen içinde tuttuğu buruk ve tatsız acılarını... Zaten insan olmanında kaynağı bu demek değil miydi? Hissedebilmek, düşünebilmek . Hissedebildiğimiz için farklıydık diğer yaratılmışlardan. Hiss...