16 mayıs 2022
sunoo'nun agzindanheyecanlıydım son çıktığımızda herşey berbat olmuştu. Tekrar böyle olmasını istemiyordum. Ondan hoşlanıyorum, arkadaşımı çağırmamın sebebi onu kıskandırmaktı ama o rikiyi ezikledi ve bende aptal gibi ona katıldım. Onu ezikledim.
süslenmedim aldığım ilk kıyafetleri giydim.
istemiyordum benden hoşlanmasını istemiyordum. onu tekrar üzmek istemiyordum. sunghoon haklıydı kendimi tek aşık sanıyordum.**** kafede bulusakcaktık sonra birlikte karar verip biryerleri gezicektik.
güneşli havalarda hep pozitif hissetmişimdir ama hissedemedim. yürürken tırnaklarımı yiyordum. korkuyordum, beni istememesinden korkuyordum.
vardığımda duraksadım ve yüzüme bir gülücük yerlestirerek yanlarına gittim.
"selam"
"selam kıskanç kuduz " diye seslendi heeseung
giydiği bol tişörtü düzelterek jake
" ya brolarim ve bebeğim yavrum ukem heeseung su kafeden alın beni yandım bune baska bir yere gidelim " diyerek konuştu."avm'ye gidelim herşey var işte orda. " dedi riki
"gidelim. "
avmye vardığımızda ne yapacağımızı bilmiyordum ama riki istediği için kabul etmiştim.
avm girişinin önünde jake seslendi.
"heeseung şurda çift kıyafetleri var onlardan alalım çok sirin. ""askim onlar baba çocuk kıyafetleri."
"sen zaten benim babamsın." diyerek göz kırptı.
heeseung karşılık vererek.
"öyle diyorsun nasil babaymis peki .""anliyosun iste."
ve bize gram birşey söylemeden gittiler. 🌚
bana yardımcı olurlar diye düşünmüştüm amk ama gittiler.
cekingen bir sesle "riki ne yapmak istersin?" diye sordum.
bir insan gerçek hayatta da görüldü atar mi amina koyim .
"özür dilerim riki artık lütfen görüldü atma"
"şuradaki kızı gördün mü?" diye sordu riki.
şaşırmıştım.
"ha evet gördüm nolmuş?"
"onu sence tavlayabilirmiyim?"
"niye ki?"
"soruma cevap vermelisin onu tavlayabilirmiyim?"
"tavlarsın." dedim keske demeseydim.
ve kıza doğru yürümeye başladı.
yanına yaklaştı, kibarca ellerini tuttu ve konuşmaya başladı. kız hiç çekinmeden karşılık vermeye başladı.anında gözlerim doldu. beni bırakıp bir kızla konuşuyordu. demek o da aynısını yaşamıştı. o zaman hak etmiştim bunları yaşamayı hak etmiştim.
ama dayanamadım onlara dimdik gözlerle bakıyordum. çok daha yakınlasıyorlardı fotoğraf çekinip birbirlerine gülüyorlardı.
gözlerimi tutamadım. ağlamaya başlayınca kendimi tutamıyordum gururumu zedelemek istemiyordum. hızlıca riki ve kızın oturduğu kafenin lavabosuna doğru koşmaya başladım. hemen yanlarından geçtim rikinin bana olan bakışlarını hissedebiliyordum. lavaboya girdiğim gibi yapabildiğim kadar hızlıca kapıyı kilitledim.
sonrası sadece ağlamak olmuştu. kendimi tutamıyordum sessizce hıçkırarak ağlıyordum.
içeride insanlar vardı umrumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maybe I am the rich man Sunki
Ngẫu nhiênproje grubunu nasil ask ucgenine çevirebilirsiniz? çoğunlukla texting/duzyazi sunki heejake jaywon