sikis var arkadaslar okuyun

415 37 3
                                    

sunoo'nun ağzından (bal ball)

dünki tuhaf anlardan sonra ilk defa rikiyle konuscaktim. dunden beri grup olsun gine arkadaş gibi yaklaşıyordu. umarım sonu bok olmaz düşüncesiyle şık kıyafetler bulup
kafeye doğru yol aldım.

vardığımda jay ve jungwon oturup konuşuyorlardı. selam verip yanlarına oturduğumda baktığım tek şey kapıydı rikiyi bekliyordum. bir süre sonra geldi fakat yanım boşken karşıya oturmuştu. normal birşey diye geçirdim içimden yani umarım normal birşeydir. biraz daha beklerken sunghoon geldi ve yanıma oturdu. ardından güzel bir garson masaya doğru yaklaştı ve sadece rikiye doğru tebessüm ederek.
-"birşey istermiydiniz efendim?"
riki ona karşılık vererek.
-"ne önerirsin?"
-"caramel frappucino öneririm."
-"ah zevkine güveniyorum bir tane caramel frappucino alayım ben siz ne istersiniz?"
jay ve jungwon bir milkshake almıştı birlikte içeceklerdi.
sunghoon ise cool lime istedi (sicicsm amk starbucks içecekleri dışında içecek gelmiyor aklıma) ben ise birşey istemediğimi söyledim. kilolu hissediyordum kendimi gizlice diyet yapıyordum bu yüzden istemedim isteyemedim.
kız geldiğinde herkese içeceklerini verdi. aynı zamanda zarifce rikiye doğru eğilerek numarasını istedi.
hiç geri çekilmeden istediğini kabul etti ve peçeteye doğru uzanıp numarasını kızın elinden alıp yazdı.
jay jungwon bana doğru bakıyordu. Yüzümdeki hayal kırıklığını anlamış olmalılardı. kız masamızdan gitmezken sunghoon rahatsız olduğumu anlamış olmalı ki
"riki baska masaya gecmelisiniz."
riki ise bana doğru bakarak.
"ah peki" diyerek kızı kaldırdı.
jay
-"sunoo üzgünüm."
-"sen ne için özür diliyorsun jay." diye söyledim.
-"o tarafa doğru bakma artık sunoo."
rikide üzüldüğümü anlamış olmalıydı bizim masaya doğru bakıp duruyordu ama kız hiç geri çekilmedi.
daha fazla dayanamadım.
-"gitmek istiyorum güzelce eğlenin siz tamam mı?"
jungwon üzgünce bana bakarak
-"hayır gitme."
-"üzgünüm gidiyorum güzelce eğlenin instagram postlarınıza bakacağım!" diyerek sahte bir tebessümle ayrıldım.
_________
riki'nin agzından
sunoo'nun ayrıldığını gördüğümde
anlamıştım gine bir aptallık yapıp kız peşindeydim. sunoonun hayal kırıklığını anlayabiliyordum. dün onun ağlayaşını görmek beni bitirmişti. onun tekrardan benim yüzümden ağlayacağını bilmek daha da batırıyordu.
-"ah sikeyim sevgilimin yanına gitmem lazım" diye seslendim kıza. kolumdan tuttu.
-"sevgilin varken niye numarani verdin o zaman.
-" çünkü çünkü seni ilgilendirmez. "
-" o kısa çocuk dimi senden hoşlanıyor ve sende bunu bile bile bana numaranı verdin keşke istemeseydim kendimi iğrenç hissettim şuan. "
cevap bile vermeden ayağa kalktım ve peşinden gidicektim ve jungwon bana doğru seslendi
-" riki sikeyim ne peşindesin."
-" üzgünüm jungwon. " diyerek yüzüne dahi bakmadan koşmaya başladım. nereye gitti ne yapıyor merak ediyordum  onu bulmam gerekiyordu.
biraz daha yürüdükten sonra gördüm elleri ile yüzünü silerek yürüyordu. ağlıyordu  benim yüzümden.
koşarak belini tuttum yüzüne doğru baktım.
-" sunoo ben gerçekten-"
-"ne gine özür dileyip bir kızla mi olacaksın."
-"sunoo be gerçekten cok özür dilerim bir daha gerçekten olmayacak yemin ederim sunoo."
-"eve gitmek istiyorum bırak."
-"sunoo lütfen."
- " ne var amına koyayım evet hakkettim ama bu kadarı da değil uzak dur benden riki lütfen. bir kızla olabilirsin ama benim önümde yapma lütfen kalbimi kırıyorsun."
-"sunoo senden uzak olmak istemiyorum."
-"ne ben, aşık olduğum adam ve karıları cok mutlu bir aileyiz mi demeliyim güldürme beni."
-"sevgilim olmanı istiyorum sunoo."
-"güzel şaka git surdan artı-"
şu zamana kadar ne yaptığımı anlayamıyordum herşey kendi kendine oluyordu. ama bu sefer emindim sunoo'nun dolgun dudaklarını öpmek istiyordum. konuşmasını keserek dudaklarımı onunkiyle birleştirdim. kalbim cok hızlı atıyordu bunun sonunda ne olcağı umrumda değildi.
-"riki..."
-"seni gerçekten cok seviyorum sunoo yanından ayrılmak istemiyorum kabul et beni hep yanında olayım lütfen."
-"ama o kızlar."
-"sikeyim kızları sunoo ben senden hoşlanıyorum diğerleri umrumda bile değil."
-"ben."
-" evet sen sunoo."
-"ben bilmiyorum riki."
-"lütfen sunoo sevgilin olmama izin ver."
-"kabul sanırım."
-"ah sikeyim kalbim parçalanacak seni öpmek istiyorum."
-"öp."
insanların yargıları, tepkileri, bakışları, hiçbirşeyleri umrumda bile değildi.

hiç durmadan ellerimi ince belini tutarak dolgun dudaklarina doğru eğildim.
"seni seviyorum sevgilim." diyerek dudaklarımı onunkiyle tekrardan birleştirdim.

____________

jungiewon: sunghoon dislanmiyor arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jungiewon: sunghoon dislanmiyor arkadaşlar

7.098 beğeni 708 yorum

top comments

a: yerim
b: @a niye heryerdesin sen amk ya

icepprince niye ya niye beni bunlarla bıraktınız

sunsunoo tipler AOSNKXKWKD

_________
FEELS FEELS FEELS FEELS FEEELS FEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLSSSSSSS

KUDURUYRIUM OPUSTURDUM SONUNDAA

maybe I am the rich man SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin