2/2

574 28 32
                                    

Aynı evren ancak gelecek zamanla başka karakterlerin konu olduğu pornografik içerik. Food pornosu yalnızca başı için geçerli.

Baharın yaza bağlandığı sıcak ikindi vakitlerinden biri,  Seungmin'in beyaz duvarlı minimal lüks evinin mutfağında, semtin tüm sessizliğine karşın ufak bir kaos vardı. Mutfağın tavandaki spot ışıklarından ötürü parıldayan bembeyaz zemini lekelere bulanmıştı. Sos, sebze kabukları, tahıl taneleri. Gözlerinizi yavaşça zeminden yukarı kaldırdığınızda yukarı çıktığınız her bir karışta daha da kötü oluyordu manzara. Olay ne miydi? Ev sahibi Seungmin ortalarda yokken Jeongin, belki de hayatının en stresli anlarından birini yaşıyordu. Üzerinde bir önlük, bir elinde tava ötekinde bıçakla tezgahın bir ucundan öbür ucuna mekik dokuyordu. Bir de Minho vardı. Yemek masasına oturmuş, gayet sakin bir şekilde yan çevirdiği telefonundan dizi izlerken arada sırada Jeongin'i göz ucuyla kontrol ediyordu.

"Bir ip ucu daha. Tavayı ocağa koymak yerinde elinde taşırsan asla kızarmazlar. Yine de sen bilirsin."

Ardından Seungmin elinde boş sürahisiyle içeri girdi. Odasından çıktığını görmek zordu. Minho gözlerini yukarı kaldırdı, geri indirdi.

"Jeongin'in nedn yemek yapmayı öğrenmesi gerekiyor?" diye sordu terlikleriyle yerdeki sosa basmamaya çalışarak musluğa doğru giderken. Sürahiyi doldurmaya başladı. Minho kafasını kaldırmadan "Geçen dönem tatilinde burda kalmıştı ya," dedi Jeongin'i kast ederek. Evet, Seungmin biliyordu. Jeongin ailesinin evine dönmek yerine Jisung, Minho, Minho'nun sevgilisi ve diğer birkaç arkadaşıyla çılgınca bir kış tatili geçirmişti. "Eve dönmemek için ailesine üç haftalık gastronomi kursum var demiş. Ailesi de yarın ziyarete geliyor. Ziyafet istemişler."

Seungmin sürahinin kapağını kapadı, tezgahta göz gezdirdi. "Öğreniyor gibi."

"Jeongin! Yağı o kadar koymayacaksın."

"Tamam!"

Çocukta derman kalmamıştı ama değerdi. Hiç olmayan bir kursta öğrenebileceklerini bir günde Minho'nun şefliğiyle öğrenmek ve yarınki "ziyafet" prova yapmış olmaya değerdi. 

Seungmin mutfaktan çıkarken "Çağırın," dedi. Kayboldu. Jeongin işinin bitmek üzere olduğunu seziyordu. Henüz vazgeçemezdi, morali bu olsa kepçeleri lavaboya fırlattığı anda Minho "Onları da sen toplayacaksın," deyince yıkıldı. Gerçekten yıkıldı. Sırtını dolaba verdi, yere çöktü. Kızgın yağın sesinden başka ses yoktu ortada.

"Bunun bir karşılığı olmak zorunda," dedi Minho'ya. Minho oyuncuktan bir umursamazlıkla dalga geçer gibi "Öpücük ister misin?" diye sordu. Jeongin kafasını kaldırıp ona baktı. "Olur," dedi. Minho başka hiçbir şey söylemedi. Bunu hep yapıyordu. 

"Fırını kontrol etmen lazım."

Telefonunun ekranını kapayıp arkasına yaslandı ve kolunu sandalyenin üzerinde attı. Jeongin güç bela yerinden kalkıp sarsak adımlarla fırına gitti. Mutfak fazla büyüktü. Bunu kendi küçük mutfağında denemeye kalksaydı ilk deneyimini orada yapmak güvenli olmayacaktı. Yarın bu işi nasıl halledeceğini bilmiyordu. 

"Seungmin'in mutfağı bu hale getirmeme izin vermesi çok tuhaf. Ve yemek yapmama izin vermesi. Nasıl güvenebildi ki?" 

"Sana değil bana güveniyordu," diye mırıldandı Minho da. Göz göze geldiler. Jeongin önce kıl oldu ama boş verdi. Ne de olsa o ikisinin arasında olanları bilmiyordu. Tüm bilgisi yakın arkadaş olamayacak kadar samimiyetsiz olduklarıydı. Minho Jeongin'e bir duş almasını söyledi. "Seungmin sana kıyafet verir," demişti. Belki de Jeongin'in içine düşen kurt, o zaman düşmüştü. Ortalığı toparlamamak için kayboldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yemek yerken yapıyorsan gay değildirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin