Evet düşünürken aklıma kitleyi değilde fnafi eleştirmek geldi , adil bir şekilde fnaf 1 i her açıdan eleştireceğim.
Öncelikle Karakterler : tasarımları aşırıya kaçılmamış derecede korkunç. Yani sade bir şekilde korkunçluğu yakaladıklarını düşünüyorum. Bazı ufak detaylarlar ile karakterleri çok özgün ve korkutucu şekilde tasarlamış scott cawthon. 10 üzerinden puanım 9
Mekan : mekan gayet ürkütücü tasarlanmış . Yani bir pizzacı , ürkütücü görünen robotlar ve enerji stresi. Robotların kapıda belirmeleri gercek hayatta düşünürsek akıl almaz derecede korkutucu . Düşünsenize gecenin bir saati yapayalnız olduğunuz ürkütücü bir mekanda bir robot kapıdan size bakıyor. Mekan gerçekten güzel düşünülmüş 10 üzerinden 10 hakettigini düşünüyorum.
Gameplay ( oynanış) : oynanısı basit ve sürekli aynı şeyleri yapmaya yönelik. Ayrıca enerjinin tukenme hızı , sürekli foxy'i kontrol etmek zorunda olmak. Bonnie veya chica'nin kapıda biraz bekleyince kapıyı kilitlemesi... bunlar oyunu korkunç yapan bazı seyler bence. Ben oyunun oynanışının net olduğunu ve aşırı zor olmadığını düşünüyorum bu yüzden puanım 10 üzerinden 8.
Oyunun hikayesine olan katkısı: bu konuda tartışmasız en yardımcı olan şey phone guy. Hikayeden bazi kesitleri kolayca (?) Anlamamiza yeterince yardım ediyor . Phone guy hariç kuralların yazdığı bir poster vardı hatırlarsınız. ( hatta zemine isemeyin yazıyordu:D ) orada " freddy'e dokunma " demeleri 87 ısırığı için yeni teoriler üretilmesine sebep olmustu. Kısa kesmem gerekirse hikayeye katkısı var ama minigame barındıran oyunlara kıyasla az bu yüzden puanım 10 üzerinden 6.
Son olarak jumpscareler : jumpscarelerin gayet korkunç olduğunu düşünüyorum . ( foxy hariç) foxy sadece gelip kapıdan baktığı için 3 puan kıracağım. Puanım 10/7 .
Toplarsak 40/5 ten ortalama puanım 8 .
( fazla vote gelmiyor hazır aşağıdayken bir basiversen )Bir dahaki bölüme kadar hoscakalin <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
niyet ettim cringe fnaf kitlesini yorumlamaya
AcakBu kitapta özellikle cringe fnaf wattpad ve gacha eleştireceğiz . Eğer bildiğiniz cringe kitap veya hesap varsa söyleyebilirsiniz beraber eleştirelim. Fnaf mükemmel bir oyun ve bu kadar cringe kitleyi haketmiyor :P