bölüm 3

229 20 23
                                    

Beybiler kaldığmız yerden devam ediyoruz. En son bölümü milattan önce attım biliyorum bundan dolayı size özürlerimi sunarım. Elimden geldigince iyi bir bölüm yazmaya çalışıcam ,yazım hatası olabilir. Peki hadi başlayalım iyi okumalar.

_________✿_________

(Sabah)

Uyku tutmadığı için alarmdan önce uyandım. Saate baktığımda daha altıydı. Hava yeni yeni aydınlanıyor güneş ,ışıklarını binaların yüzüne vuruyordu. Gözlerimi ovuşturup yataktan doğruldum. Aynanın karşısına geçip yüzüme baktım berbat haldeydi. Musluğu açıp yüzümü soğuk su ile iyice yıkayıp kuruladım. Azda olsa kendime gelmiştim. Ağzımdaki berbat kokuyu atmak için dişlerimi fırçalamam gerekti. ( O bok kokusundan nefret ediyom jsbdjs )

Saçlarımıda iyice düzelttikten sonra giyinmek için odaya geri gittim. Dolabın kapağını açıp uygun kıyafetleri seçtikten sonra üzerimi giyindim. Çantama gerekli olan şeyleri katıp atıştırmak için mutfağa yöneldim.
( Tarif veriyok djbdsjdn)

Kahve için suyu kettle koyudum suyun kaynamasını beklerken dolaptan salam , domates ve marul aldım. Salamı ve domatesi ince bir şekilde kestikten sonra hazır ekmek dilimlerini alıp bütün malzemeleri içine koydum , biraz tuz serptim ve valaaaaa.
Benim için konforlu kahvaltı buydu. Sandviçi tabağa yerleştirip masaya koydum. Dolaptan kahve ve bardak çıkarttım. Bardağın içine kahveyi koyup kettledaki sıcak suyu ilave ederek karıştırdım. Kahve dolu bardağıda masaya koyduktan sonra kendimde oturup afiyetle yedim.
( Offff ne iyi tarif verdim behh elime sağlık jddbsj)

Çıkmadan önce saate baktım saat yediyi bulmuştu bile ne ara geliyorduki zaman. Ayakkabılarımı giyip okul yolunu tuttum

(Okulda)

Çantamı sırama asıp kulüp odasına gittim sadece nobara vardı.

- günaydın
-günaydın yuuji
-diyerleri nerde nobara
-kantine gitmişlerdi gelirler birazdan
- oh peki
- dün Gojo'yla ne yaptınız bakalım
-ee hiç öyle atıştırdık sohbet falan
- inanmamı beklemiyorsun demi

Koltuğa oturup yastıkla yüzümü kapattım , yanaklarım sıcaklamıştı. Dün olanlar ....

- ben cevabımı aldım galiba şu tavırlara bakılırsa
- nobara diyerleri geliyor fazla şey etmesenmi
-tamam be off

Yüzümün kızarıklığını gecirmek için lavaboya gittim.

- nobaraa ne yaptım Yuji'ciğime
- ben bişi yapmadım ama senin bişeyler yaptığın kesin.
- sesinizi kesin uyuyacam
- megumi dur bi ortada kritik şeyler dönüyo.
- ben sınıfa gidicem on dakikaya zil çalar ve burda rahat yok anlaşılan.

- ehm konumuza dönelim ne yaptınız bakalım Yuuji'ye Gojo bey.
-hiç hiç bişey...
- aman sizinde ağzınızdan laf alınmıyor ama durun çıkartıcam o baklaları ağzınızdan söke söke alıciyim hemde.
( Sert konuştu mk ben korktum )

( Söylemeyi unuttum gojo nobara falan falan bi üst sınıflar yuuji ile aralarına pek fark yok yani. )

Zil çalmıştı çaktırmadan sınıfa gittim. Nobara canımı okurdu yoksa.
Gidip sırama oturdum kısa süre sonra hoca gelmişti.

- Çocuklar müdür bir konuşma yapıcak dışarı çıkın lütfen.

Ne konuşması yapıcak acaba bu günönemli bir gün falanmı?

      Dışarıda

Sıraya geçtigimde yanımızda Gojo'nun sınıfıda vardı ve nobarada ordaydı.

- Çocuklar, Mısır'ın tarihi hakkında okullar arası yarışma düzenleniyor. Sizden Mısır'ın tarihini araştırıp,edindiginiz bilgileri bir kağıda yazmanızı istiyorum. Bh bilgilerin arasından seçimler yapılıp yarışmaya gönderilicek . İkişer gurup halinde yapıcaksınız projeyi. Kimin kimle olucağnı ben söyliyeceğim.

Gojo'dan
Lütfen Yuji ile olayım lüt-

İtadori- Nobara
Haydaaa

Gojo- Keiko

O kim la çaprazımdaki kız bana adeta salyaları akarak bakıyordu galiba onunlayım olmaz. Şansıma tüküreyim.

- Tenefüste eşleriniz ile konusursunuz şimdi sınıflara.

Yuji'den

Eşim açıklandığında gözüm gojo'ya kaydı. Morali bozulmuş gibi bir yüz ifadesi vardı.

EN GÜZEL FOTOĞRAFIM (itagojo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin