We go

394 28 6
                                    

Чанбін точно не гей.

Жодних для цього передумов в його житті не було – у шкільні роки він задивлявся на дівчат-чірліндерш у коротеньких спідницях і в чарівних гольфах. У випускному класі зустрічався з симпатичною Кім Джису, яка вчилася в паралельному класі – відносини ці тривали недовго, три місяці – і вони розбіглися, а у Чанбіна вже нова дівчина, Пак Чейон, мрія усіх хлопців їхньої школи. Чанбін з нею тільки спав – декілька разів у них був хороший секс, ніяких побачень чи конфетно-букетної фігні.

Він зовсім не гей.

Хлопці його не приваблювали ніяк – з ними Чанбін дружив, зависав, грав у приставку та пив пиво за гарним фільмом. Про те, що хлопці іноді сплять з хлопцями, він знав, але гомофобією ніколи не страждав – тут, мабуть, дружба з Хьонджином зробила свою справу. Хьонджин – відкритий гей, який ніколи не приховував своєї орієнтації, але від самого початку їхньої дружби авторитетно заявив, що до Чанбіна претензій він не мав та жодних зазіхань в його бік не вживатиме. Та й до того, Хьонджин виявився на рідкість вимогливим та скрупульозним, та Чанбін у фізичному плані його не приваблював від слова зовсім (трохи це було чути образливо, але Со заспокоївся).

А потім в його житті з'явилися Мінхо та Джісон, парочка з тату-салону старшого брата, з яким Хьонджин магічним чином знайшов спільну мову. Чанбіну вони здалися на подив дивними – особливо Джісон, який справляв враження божевільної людини, якому гальма у базову комплектацію додати забули. Але Чанбін і сам був людиною складною – від того с часом дивності Хана його перестали бісити, а перспектива зависнути з новими друзями за пляшечкою пива перед телевізором з гарним хорором просто тішило душу Чанбіна.

Мінхо і Джисон, якщо не думати про їхню дивність, були парою гармонійною. Мінхо мовчазний – у Джісона рот не затикався. Мінхо віддавав перевагу гострим стравам – Джісон божеволів від солодощів. Мінхо обожнював холодну погоду – Джісон полюбляв грітися на сонечку. Одним словом, в очах Чанбіна ці двоє – ніби їнь та ян, Со навіть не згадав би нікого зі своїх знайомих, хто міг би посперечатися з цими двома за титул найгармонічнішої пари. І це при тому, що обидва – хлопці, які зовсім не боялися демонструвати свої відносини публічно і не соромилися триматися за руки на вулиці або цілуватися. Джісон взагалі багато чому навчив своїх друзів – перш за все майстерності плювати на чужу думку, особливо коли вона не збігається з особистою думкою.

🎉 You've finished reading Клієнт завжди правий 🎉
Клієнт завжди правийWhere stories live. Discover now