𝗣𝗲𝘁𝗲
Üzerime doğru geliyordu...
En sonunda yatağa yanıma oturdu.
"Pete bana yardım et" dedi.
"Hangi konuda" dedim.
"Bilgisayara yazı geçirme ama baya uzun benim dosyaları kontrol edip hatayı bulmam lazım ve tek başıma halledemiyorum" dedi.
"Peki" dedim.
Bilgisayara yazıları geçirmeye başladım ama vegas'ın dediği gibi baya uzun, sayfalarcaydı.
~3.5 saat sonra~
Ellerim artık uyuşmuştu ve uykum gelmişti ama bitirmeme az kalmıştı o yüzden bitirmeden uyumak istemiyordum.
Yaklaşık yarım saat sonra yazmayı bitirmiştim.
Gülümseyerek vegas'a döndüm.
"Bitti :))"
Vegas kafasını dosyadan kaldırmayarak.
"Şimdi kontrol et yazım hatası varmı diye varsa düzelt yine kontrol et" dedi soğuk bir ses tonuyla.
Bu kendini ne zannediyor?? Kölesi falanmıydım onun? Biraz düşününce kendi kendime kafa salladım
"doğru aslında" demistim içimden söylediğimi sanarak.
Birden ağzımı kapattım ama vegas çoktan duymuştu.
"Ne saçmalıyorsun bilmiyorum ama dikkatimi dağıtmayı kes!"
Sadece Yanlışlıkla söylediğim iki kelime onu çıldırmıştı ve sinirlenmişti...
Benden nefret ediyor kölesi olarak kullanıyor sadece!
Sadece küçücük bir an beynim onun beni sevebileceğine inandırmıştı ama şimdi tekrar anladım
Bu dünyada hiç bir varlık beni sevmez zaten. kendimi kandırmamam gerek, ne diyorsa onu yapmalıyım.
(pete'in böyle düşünmesinin sebebi sadece kendine ruhsal olarak acı çektirmek istemesidir.)
Kontrol etmeye başladım 1 kaç tane yazım hatası çıkmıştı bu da 1 kaç kere daha kontrol edeceğim anlamına geliyordu...
~Saat 5.20~
Diğer kontrolümde yazım hatası çıkmamıştı ama yinede kontrol etmek istedim ve ettim yine hata çıkmamıştı.
Kalktım ve vegas'a seslendim
"Hata yok gibi görünüyor 6 kere kontrol ettim" dedim.
Vegas konuştu
"Umarım hata yoktur eğer hata olursa senin için cezasıda ağır olur" dedi.
Siktir ordan dedim içimden.
Ve tekrar konuştum
"Artık uyuyabilirmiyim?"
"Bekle" dedi boğuk bir sesle
Ayakta gözlerimi avuşturuyordum,
artık ayakta kalıcak halim bile kalmamıştı.Vegas dosyayı kenara attı gözlerinden ne kadar yorgun olduğunu anlayabiliyordum o yüzden bu gün birşey demek istemedim vegas'a.
hayatında neler oluyor, neden sinirli oluyor, ailesiyle ilgili mi sıkıntıları var, yoksa sevgilisiyle mi bilmiyorum ama bu işe bugün olmasada karışmaya niyetliydim.
Vegas yavaş yavaş yatağa doğru ilerledi.
Yatağa uzandı ve dümdüz tavana bakarak muhtemelen bir şeyler düşünüyordu.
Yanına uzandım sessizce. Hemen uyumak istiyordum ama vegasın neden uyumadığı kafamda takılı kalmıştı sormak istiyordum ona.
En sonunda konuştum
"Vegas yarın işe gideceksin ve çok geç saate kadar çalıştın yarın için önemli bir işin olmalı uyumalısın"
"Uykum gelmiyor dosyayı tekrar mı kontrol etsem acaba"
"Saçmalama vegas herşey mükemmel olucak şimdi uyuyalım" dedim.
Kolumu vegasın karnına attım, ona sarıldım ve hafif bir şekilde sırıttım
Vegas'ın gözleri dudaklarıma kaymıştı...
𝐇𝐢𝐤𝐚𝐲𝐞𝐲𝐢 𝐨𝐲𝐚𝐥𝐚𝐲ı𝐩 𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐫𝐬𝐚𝐧ı𝐳 𝐦𝐮𝐭𝐥𝐮 𝐨𝐥𝐮𝐫𝐮𝐦 :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRDAP ~vegaspete~
General FictionVegas bilgi almak için ana ailenin baş korumasını kaçırır... "İstemiyorum" "Seçenek sunmadım zorundasın" Mozaşist-sadist