Uzaklık :)

447 38 5
                                    

𝗩𝗲𝗴𝗮𝘀

İşler sonunda bitmişti ve kafamı bilgisayardan çekip pete'e döndürdüm.

Pete uyuya kalmıştı hemde masa da, uyurken çok tatlıydı pete.

Yanına gittim ve oturdum bende masaya kafamı koydum ve onu izlemeye başladım..

Kısa süre sonra uykum gelmişti ve masanın üstünde pete'i izlerken uyuya kalmıştım.

~Yaklaşık 1.5 saat sonra~

Biri beni dürtüyomuydu ne yapıyordu anlamıyordum.

Bi anlık refleks ile beni dürten eli tuttum ve altıma aldım.

Uyku sersemiydim ve pete olduğunu yaklaşık 1 dakika sonra anlamıştım.

Pete bileğini oynatmaya çalışıp, üstünden beni atmaya çalışıyordu.

(klasiklerde bugün)

Sadece pete'e odaklanmıştım gözlerinee... 

Pete konuşmaya başlamıştı ama gözlerine bakmaktan nerdeyse onu duymuyordum.

Bir insanı bu şekilde sevebileceğime inanmazdım çünkü ben böyle bir insan değildim.

"sen beni değiştirdin pete" dedim hafif kısık sesle.

"Ne? Ne değişmesi?" dedi. Gözlerinden korktuğunu anlayabiliyordum, ama benden korkmasını istemiyordum.

"Bırak beni seni deli!"dedi pete.

"Bir insan bu kadar mı inatçı olur 2 dakika rahat dursana lan" dedim sinirle.

"Kalk üstüm-" cümlesi yarım kaldı çünkü onu susturmak zorunda kalmıştım.

Pete altımdaydı ve onu öpüyordum rüya kadar güzeldi bu gerçek olamayacak kadar..

Belki de rüyadı? Bu yaşadıklarımızın hepsi?

Ne olursa olsun bu rüyadan uyanmak istemiyorum.

Uyanmamak için elimden gelen herşeyi yapacağım.

Pete bana karşılık vermiyordu.

Beni sevmiyordu belki de?

Belki de sadece şaşırmıştır?

Nefret bile etse az bence.

Dudaklarımızı ayırdım pete gözlerini kocaman açmış bana bakıyodu, şaşkın bir şekilde.

Üstünden kalktım pete'in ve sinirli bi şekilde kapıyı sertçe kapatıp çıktım.

"Bana karşılık vermedi, Bana?!"

Hızla evden dışarı attım kendimi bana ne oluyordu? birini beni sevmeyecekse, sevmek istemiyorum, tekrar tekrar acı çekmek istemiyordum.

Evden çıktığım gibi kalbime bi ağırlık çökmüştü..

Muhtemelen pete bana karşılık vermediği için acıyordu kalbim.?

Bunu hissetmek bile güzel bir şeydi benim için.

Arabama atladığım gibi bara doğru ilerlemeye başladım.

Üzgündüm ve buna alışık değildim. Kötü olan kısmı bu değildi tabiki de. üzüldüğüm de bile üzüntüm sinire  dönüşüyordu, kalbim yerimden çıkıcak gibi oluyordu ve beynimde atan tüm damarları hissetmeye başlıyordum bu da beni daha çok delirtiyodu.

Bar'a girdim ve kafa dağıtmaya başladım, bu gece sadece eğlenmek istiyordum.

𝗣𝗲𝘁𝗲

Beni daha öncede öpmüştü o pislik ama bu seferki farklıydı, neden böyle oldu, böyle olmamalıydı bir şeyler ters gidiyordu ve ben bunu hissediyordum.

GİRDAP ~vegaspete~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin