| 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞, 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐨 𝐈 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲! 𝐍𝐨𝐰 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲 |Author's POV
—————————
𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗻𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹 𝗱𝗮𝘆 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗡𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗥𝗮𝘃𝗲𝗻 𝗖𝗼𝗹𝗹𝗲𝗴𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗯𝗼𝗱𝘆, 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗻𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗼𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗲𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗻𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗱𝗼. 𝗕𝘂𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗲 𝘇𝗼𝗱𝗶𝗮𝗰𝘀 𝗹𝗲𝘁'𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝗮𝘆 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗹𝗹 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝘀𝗸𝗶𝗽 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀 𝘁𝗼 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗮 𝘁𝗮𝗹𝗸 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝗮 𝗲𝗺𝗽𝘁𝘆 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗿𝗼𝗼𝗺.𝗟𝗲𝘁'𝘀 𝘀𝗲𝗲 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗼𝗺𝗲𝗻𝘁!!
——————————🧺——————————
Capricorn's POV
——————————"𝗔𝗹𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗶𝘀 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗯𝗼𝗱𝘆 𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘀𝗼 𝘄𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗴𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗰𝗼𝗻𝘃𝗲𝗿𝘀𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻?'' 𝗖𝗮𝗽𝗿𝗶𝗰𝗼𝗿𝗻 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗿𝗼𝗼𝗺 𝘁𝗼 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘀𝘂𝗿𝗲 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗲. "𝗬𝗲𝗮 𝗜 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲 𝘀𝗵𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗵𝗲𝗿𝗲-'' 𝗩𝗶𝗿𝗴𝗼 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗰𝘂𝘁 𝗼𝗳𝗳 𝗯𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗯𝘂𝗿𝘀𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗽𝗲𝗻 𝘁𝗼 𝗿𝗲𝘃𝗲𝗮𝗹 𝗮 𝘀𝘄𝗲𝗮𝘁𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗶𝗿𝗲𝗱 𝗦𝗮𝗴𝗶𝘁𝘁𝗮𝗿𝗶𝘂𝘀 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿.
"𝗦𝗼𝗿𝗿𝘆 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗶'𝗺 𝗹𝗮𝘁𝗲! 𝗜 𝗹𝗶𝘁𝗲𝗿𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗿𝗲𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝘀𝗲𝗰𝗼𝗻𝗱.'' 𝗦𝗮𝗴𝗶𝘁𝘁𝗮𝗿𝗶𝘂𝘀 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻𝘀𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗰𝗹𝗼𝘀𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝗯𝗲𝗵𝗶𝗻𝗱 𝗵𝗶𝗺𝘀𝗲𝗹𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝘀𝗮𝘁 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗻𝗲𝘅𝘁 𝘁𝗼 𝗟𝗶𝗯𝗿𝗮. "𝗪𝗲𝗹𝗹 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗶𝗻 𝗹𝘂𝗰𝗸 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝘄𝗲 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘁𝗼 𝗯𝗲𝗴𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗱𝗶𝘀𝗰𝘂𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻 𝘄𝗶𝘁𝗵𝗼𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂.'' 𝗖𝗮𝗽𝗿𝗶𝗰𝗼𝗿𝗻 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘄𝗲𝗮𝘁𝘆 𝗺𝗮𝗹𝗲 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝘀𝗶𝗴𝗵𝗲𝗱 𝗮𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝗦𝗮𝗴𝗶𝘁𝘁𝗮𝗿𝗶𝘂𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗻𝗼𝗱𝗱𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝘀𝗲. "𝗪𝗲𝗹𝗹 𝗻𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗶𝘀 𝗼𝘃𝗲𝗿 𝗹𝗲𝘁'𝘀 𝗴𝗲𝘁 𝗼𝗻 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴.'' 𝗦𝗰𝗼𝗿𝗽𝗶𝗼 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗮𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗯𝗼𝗱𝘆 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗮𝘁 𝗖𝗮𝗽𝗿𝗶𝗰𝗼𝗿𝗻 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗮𝘃𝗲 𝗵𝗶𝗺 𝘁𝗵𝗲 '𝗚𝗼 𝗮𝗵𝗲𝗮𝗱' 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝗮𝘀 𝗖𝗮𝗽𝗿𝗶𝗰𝗼𝗿𝗻 𝘀𝗺𝗶𝗹𝗲𝗱 𝗮𝘁 𝗵𝗶𝗺 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗵𝗶𝘀𝗽𝗲𝗿𝗲𝗱 𝗮 '𝗧𝗵𝗮𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂' 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗵𝗮𝗶𝗿𝗲𝗱 𝗺𝗮𝗹𝗲 𝗮𝘀 𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗴𝗶𝗻 𝘁𝗼 𝘀𝗽𝗲𝗮𝗸.
YOU ARE READING
『︎• 𝑇𝑤𝑖𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑊𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑙𝑎𝑛𝑑 𝑍𝑜𝑑𝑖𝑎𝑐𝑠 •』︎
Fantasy✤︎ 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚛𝚢 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔! ✤︎ ✤︎ 𝙿𝚜. 𝚃𝚑�...