𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗵𝗼 𝗱𝗶𝗱 𝗼𝗿 𝗮𝗹𝗺𝗼𝘀𝘁 𝗢𝘃𝗲𝗿 𝗯𝗼𝗹𝘁𝗲𝗱 𝘀𝗼 𝗶𝗳 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 "𝗡𝗼'' 𝗳𝗼𝗿 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘇𝗼𝗱𝗶𝗮𝗰 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗺𝗼𝘃𝗲 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴! 𝗼𝗿 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗲𝗶𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗼𝗻𝗲 𝗶𝘀 𝗳𝗶𝗻𝗲!
————————————————————𝙰𝚛𝚒𝚎𝚜'𝚜 𝚁𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗: 𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗿𝗲𝘀𝘀𝘂𝗿𝗲...𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝗶𝗻𝗴𝗹𝗲 𝗱𝗮𝘆 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗲𝗹𝘁 𝗽𝗿𝗲𝘀𝘀𝘂𝗿𝗲𝗱 𝗯𝘆 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗯𝗼𝗱𝘆 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝘄𝗮𝗻𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀, 𝗔𝗻𝗱 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗶𝗱 𝗶𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗼𝗻𝗲 𝘁𝗼 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗹𝗮𝗺𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗶𝘁, 𝗯𝘂𝘁 𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗮𝘆 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻'𝘁 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗶𝘁 𝗮𝗻𝘆𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘀𝘂𝗱𝗱𝗲𝗻𝗹𝘆 𝘀𝗻𝗮𝗽𝗽𝗲𝗱...
𝙶𝚎𝚖𝚒𝚗𝚒'𝚜 𝚁𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗: 𝗘𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗱𝗮𝘆 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗷𝘂𝗱𝗴𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗼𝗿 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗶𝗱, 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗹𝗹 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗵𝘂𝗿𝘁𝗳𝘂𝗹 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗼𝗶𝗻𝘁 𝘄𝗵𝗲𝗿𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗰𝗿𝘆 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿𝘀𝗲𝗹𝗳 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝗻𝗼𝘁 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗲𝗻𝗼𝘂𝗴𝗵, 𝗯𝘂𝘁 𝗼𝗻𝗰𝗲 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗳𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗼𝘂𝘁 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗲𝘆𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗷𝘂𝗱𝗴𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝗳𝘂𝗻 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗶𝘁... 𝗬𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱𝗻'𝘁 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗮𝗻𝘆𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗵𝘂𝗿𝘁𝗳𝘂𝗹 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁𝘀 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝘆𝗼𝘂.
𝙻𝚒𝚋𝚛𝚊'𝚜 𝚁𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗: 𝗣𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗮𝗱𝘃𝗮𝗻𝘁𝗮𝗴𝗲 𝗼𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗮𝗻𝗱 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗺𝗮𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝗲𝗳𝘂𝘀𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘁𝗵𝗿𝗲𝗮𝘁𝗲𝗻 𝘁𝗼 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝘄𝗵𝗼 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗻 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝘁𝗵𝗼𝘀𝗲 𝗮𝘄𝗳𝘂𝗹 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀, 𝗯𝘂𝘁 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗮𝘀𝗸 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘀𝗮𝘆 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗼𝗿𝘀𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗺𝗮𝗴𝗶𝗻𝗮𝗯𝗹𝗲 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗿𝗲𝗳𝘂𝘀𝗲 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝗶𝘁 𝘀𝗼 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘁𝗵𝗼𝘂𝗴𝗵𝘁 𝘀𝗺𝗮𝗰𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗼𝗽𝘁𝗶𝗼𝗻 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝗱𝗼 𝗶𝘁...𝗯𝘂𝘁 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗮𝘆 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗳𝘂𝗰𝗸𝗲𝗱 𝘂𝗽.
𝙿𝚒𝚜𝚌𝚎𝚜'𝚜 𝚁𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗: 𝗧𝗵𝗲 𝗯𝘂𝗹𝗹𝘆𝗶𝗻𝗴... 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝘂𝗹𝗹𝘆 𝘆𝗼𝘂 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝗱𝗮𝘆 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗿 𝗮𝗺𝘂𝘀𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁, 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘁𝗵𝗿𝗼𝘄 𝗼𝗯𝗷𝗲𝘁𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗵𝗲𝗮𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗴𝗲𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗼𝘂𝗯𝗹𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗱𝗶𝗳𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘆𝗼𝘂 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗱𝗶𝗱, 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗿𝗶𝗲𝗱 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝗶𝗻𝗴𝗹𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗶𝘁 𝗵𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻𝘀 𝘂𝗻𝘁𝗶𝗹 𝘆𝗼𝘂 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗵𝗮𝗱 𝗲𝗻𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗼𝗳 𝗶𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘄𝗲𝗻𝘁 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗲𝗿𝗸!
————🥀————
𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗽𝗮𝗿𝘁 𝗶𝘀 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗵𝗼 𝗔𝗟𝗢𝗠𝗦𝗧 𝗼𝘃𝗲𝗿𝗯𝗼𝗹𝘁𝗲𝗱!
𝙲𝚊𝚙𝚛𝚒𝚌𝚘𝚛𝚗'𝚜 𝚁𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗: 𝗣𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗶𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗽𝗶𝘀𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗼𝗳𝗳 𝗼𝗿 𝗰𝗿𝘆, 𝘄𝗵𝗲𝗻 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗽𝗮𝗿𝗲𝗻𝘁𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗶𝗯𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗰𝗮𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝘃𝗶𝘀𝗶𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝘁𝗼 𝘀𝗲𝗲 𝗵𝗼𝘄 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝗱𝗼𝗶𝗻𝗴, 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗮𝗿𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗶𝗻𝘀𝘂𝗹𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝘀𝗼 𝗺𝘂𝗰𝗵, 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗺𝗮𝘁𝗲𝘀 𝗱𝗶𝗱𝗻'𝘁 𝘀𝘁𝗼𝗽 𝗵𝗶𝗺, 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗼𝘃𝗲𝗿𝗯𝗼𝗹𝘁𝗲𝗱 𝗮𝗹𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆.
𝙰𝚚𝚞𝚊𝚛𝚒𝚞𝚜'𝚜 𝚁𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗: 𝗣𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘀𝘁𝗲𝗮𝗹 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗼𝘄𝗻𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗺𝗲𝗮𝗻 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝗱𝗶𝗱 𝗶𝘁 𝗔𝗟𝗟 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘀𝗸𝗶𝗻, 𝘁𝗵𝗲𝗻 𝗼𝗻𝗲 𝗱𝗮𝘆 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗯𝗼𝗱𝘆 𝘀𝘁𝗼𝗹𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗯𝗿𝗼𝗸𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗻𝗲𝗰𝗸𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗹𝗶𝘁𝘁𝗹𝗲 𝘀𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿 𝗴𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝗯𝗲𝗳𝗼𝗿𝗲 𝘀𝗵𝗲 𝗽𝗮𝘀𝘀𝗲𝗱 𝗮𝘄𝗮𝘆, 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗹𝘂𝗰𝗸𝘆 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗯𝗼𝗱𝘆 𝘄𝗮𝘀 𝗮𝗯𝗹𝗲 𝘁𝗼 𝗿𝗲𝗽𝗮𝗶𝗿 𝗶𝘁 𝘁𝗼 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗯𝗿𝗼𝗸𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝗼𝗿 𝗲𝗹𝘀𝗲...𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻 𝘄𝗵𝗼 𝗯𝗿𝗼𝗸𝗲 𝗶𝘁 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗯𝗲 𝗱𝗲𝗮𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗺𝗲𝗮𝗻 𝗶𝘁 𝗮𝘀 𝗮 𝘁𝗵𝗿𝗲𝗮𝘁, 𝗻𝗼 𝘆𝗼𝘂 𝘄𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗮𝗰𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗼𝘃𝗲𝗿𝗯𝗼𝗹𝘁𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲𝗺 𝗮𝗹𝗼𝗻𝗴 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗵𝗶𝘀 𝗺𝗶𝗻𝗶𝗼𝗻𝘀.
————🥀————
☁︎ ︎𝗔𝗻𝘆𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗧𝗵𝗶𝘀 𝗜𝘀 𝗔𝘂𝘁𝗵𝗼𝗿-𝗞𝘂𝗻 𝗦𝗶𝗴𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗢𝗳𝗳 𝗔𝗻𝗱 𝗥𝗲𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿 𝗧𝗼 𝗔𝗹𝘄𝗮𝘆𝘀 𝗦𝘁𝗮𝘆 𝗖𝘂𝗿𝗶𝗼𝘂𝘀 ☁︎︎
༒♊︎༒
YOU ARE READING
『︎• 𝑇𝑤𝑖𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑊𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑙𝑎𝑛𝑑 𝑍𝑜𝑑𝑖𝑎𝑐𝑠 •』︎
Fantasy✤︎ 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚛𝚢 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔! ✤︎ ✤︎ 𝙿𝚜. 𝚃𝚑�...