Greed

2 0 0
                                    

Demeter: bohyně plodnosti země a rolnictví.

ARMANDA  ZETTICCI

Heterosexual
aka. Envidy/greed
17/5'6
Žije v Argentině

vzhled

-středně dlouhé rovné zrzavé vlasy
-zelené oči
- pihy

Otec- Oliver Stone
Matka- Melissa Black





Jediné co viděla byla tma. Poslední co si pomatovala bylo, jak šla že školy domu a najednou měla přez ústa a nos nějaký hadr a potom se probudila tady.

Po tom co kolem sebe natáhla ruce, zjistila že je v nějakém boxu, nejspíš ze dřeva.

Z venku slyšela hlasy, které do teď díky šoku neslyšela.

"Dámy a pánové! Výtejte na dnešní dražbě. A můžeme začít s naší první dívkou!" Slyšela nějaký hlas říct a poté slyšela jak se k jejímu boxu někdo přibližuje.

Víko boxu, které díky tomu že byl box převrácen vypadalo jako dveře, se otevřelo, a Armandu hned oslepilo silné světlo z venku.

Lidé v sedačkách začali jásat.

"Mladá studentka umělecké školy ve věku šestnácti let!" zvolal zase hlas.

Venku viděla vysokého vypracovaného muže který ji chytil za paži a vytáhl ji ven z boxu.

Dav začal jásat ještě hlasitěji.

Armanda byla v naprostém šoku. Hrnulo se na ni nezpočet hlasitých zvuků a jasných světel ze všech stran.

"Tak, začínáme na 1000 dolarech!" Armanda radši sklonila hlavu dolů a až teď si uvědomila co má na sobě.

Krátká rudá minisukně, černé krátké tílko a síťované punčochy.

"3000$!"

"8000$!"

"8700$!"

Lidé dál přihazovali, a vypadalo to, jako že budou přihazovat dokud ji nedostanou do svých spárů.

"9 300$!"

"11 000$!"

V zadu v hledišti seděl muž kolem čtyřicítky, a vedle něho seděl značně mladší brunet.

"Tuhle"

"Určitě? Je teprve první" řekl starší muž a otočil se ke svému společníkovi.

"Věřte mi...ta je ta pravá"

"Jak myslíš hochu...30 000$!"

"Wow!...30 000 poprvé...30 000 podruhé.....a prodáno pánovi číslo 46!"

















"Doufám že toho nebudu litovat Cartere"

































____________________________________

Seven Deadly SinsKde žijí příběhy. Začni objevovat