Sloth

3 0 0
                                    


Apollo:bůh světla, umění, věštění a uzdravování.

ALEXEI VIKTORIJ

Heterosexual
aka. Alex/sloth
20/5'10
Žije v Moskvě.

vzhled
-do zlata blond kudrnaté vlasy
-zeleno-modré oči
-silné rysy

Otec- Viktor Vasilovni (1978-42let)
Matka- Taňa Ivanovna(1980-40let)

"Vážně tohle musím dělat otče?" Zeptal se ten den už po několikáté sedmiletý chlapec a podíval se na muže před sebou.

Postava před ním seděla na židli, se svázanýma rukama a nohama.
Kvůli pytli na hlavě mu nebylo vidět do obličeje ale i tak mohl chlapec díky jeho zrychlenému dechu vědět že je k smrti vystrašený.

Muž s sebou neustále cukal, kroutil se, a snažil se dostat z provazů tak moc že se blonďatý kluk divil že spolu s židlí ještě nespadl.

"Bude pro tebe nejlepší s tím začít co nejdříve Alexeii, a už žádné odmlouvání, nemám na to čas" řekl muž který stál vedle Alexe a silně mu stiskl rameno.

"Co takhle kdybych ti trochu pomohl, co říkáš?" řekl a pomalu přešel k mužovi na židli.

Postavil se za něj a ze zadní kapsy kalhot vyndal stříbrný zapalovač.

Po chvíli když muž viděl že se jeho syn nijak nechystá k tomu jej zabít, otevřel zapalovač a rozhořel ho.

"Tak...kde mám začít? Na ruce?..." Jeho otec se pomalu přiblížil rameni muže před ním a jen co se oheň dostal přes látku jeho košile sebou začal cukat tak, že ho muž za ním musel přidržet za druhé rameno.

"NE PROSÍM! PŘESTAŇTE! UŽ DOST!"

"Notak Alexeii, přece nechceš aby se ten muž tak trápil" jeho otce chlapec skoro neslyšel, kvůli hlasitému křiku muže na židli.

Alexei ihned začal kroutit hlavou, ale svou ruku s pistolí nechával pevně podél těla.

"-nebo snad na hrudi?" promluvil opět jeho otec a přejel se zapalovačem na mužovu hruď.

"PŘESTAŇ! NECH HO!" protestoval Alexei a z očí se mu hrnuly slzy, ale ani se nehnul.

"TAK BUĎ CHLAP ALEXEII A ZABIJ HO, DĚLEJ! ZAB HO!"

Po dalších deseti minutách už se Alexei neudržel a vystřelil.

Přesná rána do hlavy sedícího muže.











Už žádný křik týraného muže .







Už žádné vzlyky Alexeie.




Už žádné otcovo nadávání.











Jen bílý šum a chlapcův hlasitý dech.










































-------------------------------------------------------

Seven Deadly SinsKde žijí příběhy. Začni objevovat