Korang mesti tertanya-tanyakan kenapa Jaebum masih hidup dan macam mana dia boleh hidup?
Jadi begini..
Pada satu hari, Hyura mengikuti anak buahnya menuju ke satu kuburan yang masih baru.. Hyura meminta mereka menggali semula tanah tersebut dan keluarkan mayat itu.. Setelah itu, dia membawa mayat tersebut ke sebuah gudang kosong dan terlihat seorang doktor dan juga dua orang jururawat dengan beberapa peralatan dari hospital..
Ya, Hyura telah mengupah seorang doktor pakar dengan bayaran yang tinggi.. Lebih kurang satu tahun Jaebum dirawat di gudang tersebut walaupun Hyura telah ditangkap, namun doktor tersebut tetap merawat Jaebum dengan sebaik mungkin.. Kerana bayarannya masih berjalan dan itu berkat dari Puan Im yang telah keluar dari penjara dan membantu mendonorkan bayaran yang tertangguh oleh anak gadisnya..
.......
Setelah satu tahun, Jaebum telah pun sedar dari tidur panjangnya dan mula berpindah ke California untuk menyambung kehidupan di sana.. Namun, itu hanyalah alasannya kepada ibunya kerana dirinya bukan 100 peratus untuk meneruskan hidup di sana..
Dirinya ingin membalas dendam kepada Jungkook dan keluarganya setelah mengetahui Bapanya dan juga adiknya di dalam penjara.. Dia masih tidak terima dengan apa yang Jungkook telah lakukan kepada keluarganya..
Jadi yah, dia mula mendekatkan diri dengan Jimin setelah mengetahui keberadaan si mungil dan juga anaknya untuk memulakan balas dendamnya kepada Jungkook.. Dia juga telah mengetahui apa yang berlaku antara mereka berdua, jadi dia mengambil kesempatan itu untuk balas dendam..
Yah, jadi itu sahaja cerita bagaimana Jaebum masih hidup..
BYE🏃🏻♀️💨
YOU ARE READING
HEALTHY[KOOKMIN]
FanficSequel-Hurt Apabila Jungkook mula berputus asa dengan hidupnya, namun cintanya kembali dengan seseorang yang lebih baik darinya.. Akankah mereka berdua kembali bersama atau hidup dengan pasangan masing-masing?? Coming soon..