four

224 30 4
                                    

gönderen: Jeon Jungkook- Kim Tekstil Grubu Muhasebe Departmanı

alıcı: Kim Taehyung- Kim Tekstil Grubu Genel Müdürü

Sayın Kim Taehyung,

Şirketteki sessizliğinizi sevmedim. Lütfen benim altımda kıvranırken böyle sessiz kalmayın, kendinizi kapatmayın.

Bu kadar gizemli olmanızı neye borçluyuz? Belki de biraz çabalamak lazım. Şirketteki kimse size ulaşmaya çalışmıyor gördüğüm kadarıyla. Sadece bir şeyler biliyorlar ve çok da umursamıyorlar çünkü amaçları bir an önce mesaiden ayrılmak.

Açıkçası Bay Kim, bir çaylak olarak fazla mesaiyi ya da sizin tarafınızdan köle gibi kullanılmayı çok isterdim. İkisi arasındaki ince çizgiyi fark edecek kadar akıllı olmalısınız.

Fazla mesai demişken, kimsenin hakkına girdiğim falan yok. Mesai arkadaşlarım oldukça tatlı ve kimseyi bir şey için zorlamadım. Eğer beni bir şey hakkında suçlayacaksanız belki de bunu yüz yüze yapmalıyız. İletişim açısından daha sağlıklı olur.

Ve not olarak eklemek isterim ki oldukça güzelsiniz. Sizi tatmin etmek isterdim ve sonra altıma alır ne kadar güzel terlediğinizi izlerdim.

Maillerinizi sekreteriniz kontrol ediyormuş duyduğuma göre. Benimkileri arşivliyor musunuz? Ya da belki de asistanınıza gösterip benim hakkımda dalga geçiyorsunuz.

Bunlar pek umurumda değil. Bu şirkete gelmeden önce sizi araştırdığımda önce sizin gibi olmak istediğimi düşünmüştüm ancak olay bambaşka bir şeymiş.

Sizin gibi olmak istememişim, size sahip olmak istemişim.

Dediğim gibi insanlar umurumda değil. Benden gerçekten rahatsız olsaydınız beni topluluğa mesaj gönderdiğimde kovardınız.

Ancak bu sizin hoşunuza gitti. Size attığım fotoğrafım aklınız bir yerlerinde dolaşıp gece vakti bacak aranızı rahatsız ediyor mu?

Beni şirkete geldiğinizde gözetlediğiniz oluyor mu? Belki de çoktan CV'imi incelediniz, ilgi çekici bir şey bulamadınız ve dosyayı kapattınız.

Sizin bana gizemli geldiğiniz kadar ben de size o gizemde olmak istiyorum fakat bunu başaramıyorum. Bana sırrınızı öğretin, benim mentorum olun.

Ne isterseniz yaparım.

Gerçekten, ne isterseniz.

Saygılarımla, Jeon Jungkook.

*!+ 𝙨𝙞𝙡𝙫𝙚𝙧 +!*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

boyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin