San

399 52 7
                                    

Döbbenetemből felocsúdva túrtam bele Jungkook selymes tincseibe, miközben ő továbbra is nyakamat s annak környékét kényeztette. Nem mondom, rendesen a frászt hozta rám azzal, hogy ilyen lazán letámadt, ezen azonban nem volt időm tovább gondolkodni, ugyanis kiváló munkájának köszönhetően ajkaimat önkéntelenül is elhagyta egy-egy kéjesebb sóhaj. Csókolgatta, szívogatta bőrömet, ahol csak érte, én pedig egész testemben megborzongtam az eddig ismeretlen kellemes érzéstől. Sosem tapasztaltam még hasonlót, de olyan szintű bizsergés járta át a testem ajkai nyomától, hogy szavakba se bírom önteni.

- Ez jó érzés? - suttogta fülem mellett, forró lehelete megcsapta izzó bőrömet, melytől újabb libabőrök jelentek meg testemen.

- M...Mih? - kérdeztem vissza értetlenül, folyamatosan emelkedő s süllyedő mellkassal, ugyanis akciója során sikerült elérnie, hogy pulzusom az egekbe szökjön. Azt viszont nem értettem, minek kérdez tőlem ilyesmit. Mármint, nem egyértelmű?

- Azt akarom, hogy mond el, milyen érzés, amikor hozzád érek - simított végig orrának hegyével ádámcsutkámnál. Kénytelen voltam nyelni egyet. Ez a srác aztán tudja, hogyan indítson be valakit mindössze néhány érintéssel. - Tudnom kell, tetszik-e, amit csinálok, különben lehet, hogy kellemetlenség ér, az pedig elrontaná a hangulatot - magyarázta türelmesen, én pedig nagyon koncentráltam, hogy felfogjam, miről beszél, ugyanis túlságosan lefoglalt fülembe dörmögő hangja, amely valamiért iszonyú szexinek hatott.

- A..Aha - préseltem ki magamból valami válaszfélét, továbbra is élvezkedve túrva sötét tincseibe.

- Akkor ezt igennek veszem - kuncogta el magát édesen, amiért tiszta fejjel biztosan kapott volna egy maflást, most azonban olyan szinten elködösült az agyam, hogy nem tudtam foglalkozni a ténnyel, miszerint rajtam szórakozik ilyen jól. Válaszul inkább csak jobban belemarkoltam hajába, melynek hatására belemorgott a nyakamba. - Ah, ez tetszik, csináld még - búgta mély hangján, én pedig ha már szabad utat kaptam, élvezettel folytattam gondosan elrendezett hajának turkálását.

Jungkook kis ideig még nyakammal volt elfoglalva, én pedig már kezdtem aggódni, hogy talán túlságosan is látszani fog, mennyire megkínozta bőrömet, ő azonban ekkor döntött úgy, hogy abbahagyja, s ülőhelyzetbe tornázta magát.

- Levehetem a pólódat? - kérdezte szemembe nézve, én pedig a gondolatra, miszerint félmeztelenül kell tengődnöm előtte, eléggé zavarba jöttem, pedig alapjáraton nem voltam egy szégyenlős típus, sőt már látott is engem póló nélkül tesi után az öltözőben.

- Nem is tudom... - tétováztam, ugyanis fogalmam sem volt, Jungkook első körben milyen messze akar elmenni, bár arról meg voltam győződve, hogy még nem akar lefeküdni velem. Azonkívül viszont ki tudja, meddig hajlandó elmenni, én pedig igaz, hogy beleegyeztem ebbe az egészbe, de azért van egy bizonyos tempó, amit szeretnék követni.

- Jimin, nincs ebben semmi nehézség, különben is láttalak már póló nélkül - közölte, én pedig tudtam, hogy igaza van, mégsem tudtam olyan könnyedén rászánni magam. - Akkor előbb leveszem én, aztán pedig te. Mit szólsz hozzá? - ajánlotta fel, én pedig pillanatnyi hezitálás után végül rábólintottam a dologra. Talán könnyebben fog menni, ha előbb én is látom őt félmeztelenül, aztán megszabadulok a saját pólómtól.

Jungkook kínzó lassúsággal vált meg a felsőtestét beborító anyagtól, én pedig óriásit nyelve vártam, hogy elém táruljon a még sosem látott látvány. Mikor végre leszenvedte magáról pólóját, úgy éreztem, életem legrosszabb döntése volt belemenni az ajánlatába. Mint említettem, nem voltam egy túlzottan szégyenlős fajta, Jungkook kockás hasának látványa azonban kellő képpen lerombolta az amúgyis nehezen felépített önbizalmam. Táncos lévén tisztában voltam vele, hogy az én testem is eléggé edzett, elvégre szükségem van az izmokra, de hogy egy nálam fiatalabb srác így nézzen ki...Tuti, hogy táncon kívül mást is csinál ez a gyerek. Nem rendelkezhet ilyen izomzattal, ha csak naponta nyújt egy kicsit, majd zenére eltáncol egy koreográfiát.

Beyond the limits | JiKook ✔️Where stories live. Discover now