Fogalmam sem volt, miféle tervei vannak Jungkooknak a délutánt illetően, de egészen jó hangulatban sikerült magunk mögött hagyni a sulit. A kezdeti ellenszenvem ellenére kezdtem igazán feloldódni a fiú mellett, bár ehhez nagyban hozzájárult, hogy Jungkook nagyszerű társaságnak bizonyult. Nem is értem, az emberek hogy képesek elítélni őt kizárólag a szexuális beállítottsága alapján, mikor valójában egy igazán szórakoztató srácról van szó. Mint kiderült az igencsak hosszúra nyúlt sétánk alatt, valóban eléggé nyitott személyiséggel rendelkezik, könnyedén képes elcsevegni bármiről, ez pedig nagyban megkönnyítette, hogy szinte állandóan volt valami téma, amiről el tudtunk cseverészni. Ez idő alatt pedig sikerült megállapítanom, hogy eléggé szimpatikus nekem ez a fiú, valamint, hogy nem kellett volna első benyomás alapján ítélkeznem felette. Valahogy pont olyan embernek tűnik, aki mellett egész egyszerűen lehetetlen, hogy az élet unalmas legyen, ez pedig eléggé imponáló számomra, főleg, hogy az én életem már ígyis túlzottan unalmas. Ahhoz képest, hogy nincsenek barátai, könnyedén alkalmazkodik a beszélgetéshez, gördülékenyen megy vele a kommunikáció. Észre sem vettem, mennyire felengedtem mellette, s milyen gyorsan eltelt a nap, csak mikor már a nap utolsó sugarai pislákoltak a bárányfelhők mögül. Hihetetlen, milyen szinten elvesztettem az időérzékemet.
- Elnézve az időt, azt hiszem, ideje lenne indulnunk - kezdett bele egy szomorkás mosollyal az arcán, mely alapján könnyedén megállapíthattam, hogy neki sincs még kedve hazamenni, azonban holnap suli van, mi pedig az egész délutánt egymás társaságában töltöttük.
- Igazad van - bólintottam hasonlóan lehangolt állapotban, ugyanis én sem szerettem volna még megválni tőle. Túl régen éreztem már ilyen jól magam, túl régen ahhoz, hogy most könnyedén búcsút mondjak a fiúnak.
- Esetleg...megadhatnád az elérhetőséged, és talán még beszélgethetnénk...ha van kedved - vetette fel kissé bizonytalanul az ötletet, én azonban ennél lelkesebb nem is lehettem volna ennek hallatán.
- Persze - vágtam rá a kelleténél kicsit talán hamarabb, de nem érdekelt. Nem próbálom leplezni előtte, hogy sikerült megkedveltetnie magát velem, így a továbbiakban is szíves örömest társalgok vele, amikor csak időm engedi.
Leadtam neki a telefonszámom, ő pedig megcsörgetett, hogy elmenthessem az övét. Mosolyogva mentettem el a számát, majd miután elbúcsúztunk, mindketten saját otthonunk felé vettük az irányt.
Hazaérve magyarázkodhattam volna a szüleimnek, amiért ilyen későn értem haza a suliból, őket azonban a legkevésbé sem érdekelte, sőt, szerintem észre sem vették, hogy nem vagyok itthon. Az az igazság, hogy eléggé leköti őket a munka, így nincs annyi idejük foglalkozni velem, emiatt pedig nagyjából korlátlan a szabadságom, hiszen legtöbbször azt sem tudják, merre vagy kivel járok, s nem is igazán érdekli őket, amíg hagyom, hogy nyugiban végezzék a dolgukat. Mondhatnám, hogy kissé bántó ez az egész, de az évek alatt már olyannyira hozzászoktam, hogy nem igazán tud meghatni, ha esetleg nem érnek rá eljönni egy díjátadóra vagy szülői értekezletre. Amúgyis jó gyerek vagyok, senki sem szokott panaszkodni rám a suliban, ezt pedig ők is nagyon jól tudják. Én nem okozok nekik gondot azzal, hogy felelőtlen tiniként viselkedem, ők pedig cserébe nem szólnak bele az életembe, s gyakorlatilag szabad kezem van mindenben, amit szeretnék. Ugyanakkor ennek a távolságtartó kapcsolatnak köszönhető az is, hogy nem bízom bennük annyira, hogy teljes mértékben megnyíljak előttük a coming outtal kapcsolatban. Nem tudom, mit gondolnak a melegekről, azonban nem szeretném megkockáztatni, hogy kicsapjanak otthonról. Majd, ha bármi jelét látom annak, hogy elfogadnák a dolgot, eléjük állok s színt vallok. Addig viszont csendben őrizgetem magamnak ezt a titkot, Jungkook előtt sem felfedve magam. Nem mintha tartanék tőle, hogy elítél, ugyanis meleg lévén biztosan nem tenné, de nem akarom, hogy esetleg elújságolja másoknak, hogy nem ő az egyetlen meleg a suliban, ezzel engem is célponttá téve. Tökéletesen jó úgy nekem, ha a többség azt sem tudja, ki vagyok, valamint Jungkookkal is megismerkedhetünk anélkül, hogy beszélnénk a szexualitásomról.
أنت تقرأ
Beyond the limits | JiKook ✔️
أدب الهواةJimin eléggé zárkózott természettel van megáldva, introvertált személyiségének köszönhetően nem igazán akadnak barátai, ám ő ezt cseppet sem bánja. Azonban őt is váratlanul éri, hogy akad valaki, aki ennek ellenére képes felkelteni az érdeklődését...