2)

29 9 0
                                    

Ο Χαρίδημος φόρεσε το λευκό σακάκι του διότι επιβαλλόταν να είναι ευπρεπώς επιμελημένος στο συνέδριο που θα πήγαινε και άνοιξε το κούφωμα της πόρτας για να εξέλθει. Έξω στην αυλή βρήκε καθισμένη την Αντιγόνη να καθαρίζει φασολάκια σε ένα μπολ.

« Θα μείνει ο φίλος μου, ο κύριος Ευδόκιμος για παραπάνω από δύο μήνες στο νησί. Στο πανδοχείο δίπλα από εμάς νοίκιασε ένα δωμάτιο. Για αυτό θα έρχεται συχνά στο γραφείο μου, για να συζητάμε για θέματα δουλειάς που μας αφορούν και θα μας επισκέπτεται και στο σπίτι μας. Φρόντισε να είσαι ευγενική, εξυπηρετική και τυπική. Βοήθα λίγο παραπάνω τη μητέρα σου στο μαγείρεμα έτσι ώστε να κάνουμε το τραπέζι στον άνθρωπο ». Η κόρη του έγνεψε καταφατικά και του ευχήθηκε καλό δρόμο και καλές δουλειές.

«Ώστε θα μείνει καιρό ε; Αυτό είναι ενδιαφέρον» μονολόγησε η κοπέλα με λίγο πιο υψηλό τόνο στη φωνή της, μόλις απομακρύνθηκε ο μπαμπάς της. Ξαναγύρισε στο καθάρισμα των λαχανικών και  ένα ανεξιχνίαστο χαμόγελο προστέθηκε στο πρόσωπο της. Η είδηση που της μετέφερε ο πατέρας της της προκάλεσε περιέργεια και βουητό στο νου της. Παρόλα αυτά προσποιήθηκε πως δούλευε εντατικά και ότι τάχα μου δεν την άγγιξε η πληροφορία για τον Ευδόκιμο.

Η Αντιγόνη αποφάσισε να μιλήσει σε μία από τις φίλες της Ρόζη για το συμβάν στη παραλία.

« Ξέρω πως θα σου φανεί απίστευτο αλλά θα στο πω...στην παραλία που διάλεξα να πάω ένα απόγευμα για μπάνιο, την απομακρυσμένη από το κέντρο... ξέρεις αυτήν με την αμμουδιά και τα λιγοστά δέντρα. Βούτηξα στην τέλεια και καθαρή θάλασσα και εκεί που νόμιζα ότι απολαμβάνω αμέριμνη το μπάνιο μου με το που βγήκα και σκουπίστηκα με τη πετσέτα πρόσεξα πως ένας άντρας με παρατηρούσε ».

« Θεέ και κύριε! Ενώ σκουπιζόσουν;» αναφώνησε με τρόμο η φίλη της.

« Ναι...και ίσως την ώρα που πήγα να σκουπίσω τα επίμαχα σημεία μου ».

« Φυλάξου, κυκλοφορούν μερικοί ξετσίπωτοι ηδονοβλεψίες που επιδιώκουν να παίρνουν μάτι. Απορώ τι μυαλό κουβαλάς όπως και το ότι τι σκεφτόσουν όταν πήγαινες για μπάνιο στην πιο ερημική παραλία του νησιού. Εδώ εγώ φοβάμαι  το πρωί να πάω στη συγκεκριμένη παραλία και εσύ πήγες το απόγευμα κιόλας! »

« Δεν ξέρω Ρόζη θέλω να μείνω μόνη μου και μακριά από όλους μερικές φορές, μου αρέσει η μοναχικότητα. Το έχω ανάγκη να κρυφτώ ».

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Σκοτεινά πάθη και ενοχές μπλεγμένες... (Παύση-υπό επεξεργασία)Where stories live. Discover now