Info and guidelines.

27 1 12
                                    

𝐍𝐎𝐓𝐄:
𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐫𝐩 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭𝐞𝐝, 𝐬𝐨 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞, 𝐨𝐫 𝐢𝐟 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐬𝐤 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐠𝐞. 𝐈𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐠𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞𝐝, 𝐏𝐋𝐄𝐀𝐒𝐄, 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐚𝐬𝐤 𝐦𝐞 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬.

*𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘵𝘳𝘪𝘬𝘦𝘴 𝘢𝘳𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯'𝘵, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨𝘴. 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘢𝘮 𝘰𝘯𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘱. 𝘐𝘧 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦𝘯𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵, 𝘱𝘳𝘪𝘷𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘦𝘴𝘴𝘢𝘨𝘦 𝘮𝘦.*

𝚁𝚞𝚕𝚎𝚜:
#1 𝙽𝚘 𝚋𝚞𝚕𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐. 𝙽𝚊𝚖𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚘𝚔, 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚜 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛/𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜 𝚒𝚝'𝚜 𝚓𝚘𝚔𝚎. 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚞𝚕𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎, 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚒𝚔𝚎 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢.

#2 𝙾 𝚃𝙷𝚁𝙴𝙰𝚃𝚂. 𝙸𝙵 𝚈𝙾𝚄 𝚃𝙷𝚁𝙴𝙰𝚃𝙴𝙽 𝙰𝙽𝚈𝙾𝙽𝙴 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙸𝙼𝙼𝙴𝙳𝙸𝙰𝚃𝙴𝙻𝚈 𝙾𝚄𝚃 𝙰𝙽𝙳 𝙳𝙾 𝙽𝙾𝚃 𝙶𝙴𝚃 𝙰 𝚂𝙴𝙲𝙾𝙽𝙳 𝙲𝙷𝙰𝙽𝙲𝙴.

#3 𝙻𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎. 𝚂𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚊𝚜 𝙼𝚒𝚗𝚎𝚝𝚊. 𝚂𝚊𝚍𝚕𝚢, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐. 𝙸𝚏 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎, 𝚜𝚝𝚘𝚙. 𝚃𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚜 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎, 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚖𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚒𝚗𝚟𝚎𝚜𝚝𝚒𝚐𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛.

#4 𝙻𝙸𝚂𝚃𝙴𝙽 𝚃𝙾 𝙼𝙴 𝚆𝙷𝙴𝙽 𝙸𝚃 𝙸𝚂 𝙽𝙴𝚂𝚂𝙴𝚂𝙰𝚁𝚈. 𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝, 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚎. 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎. 𝙱𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗, 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚏 𝙸 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚜𝚝𝚛𝚒𝚔𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚛𝚞𝚍𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚘𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚢 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐.

#5 (𝙻𝚊𝚜𝚝 𝚛𝚞𝚕𝚎) 𝙽𝙾 𝙻𝙶𝙱𝚃𝚀+ 𝙷𝙰𝚃𝙴, 𝙾𝚁 𝙰𝙽𝚈 𝙷𝙰𝚃𝙴 𝙳𝙸𝚁𝙴𝙲𝚃𝙴𝙳 𝚃𝙾 𝚆𝙷𝙰𝚃 𝙺𝙸𝙽𝙳 𝙾𝙵 𝙿𝙴𝚁𝚂𝙾𝙽 𝚃𝙷𝙴𝚈 𝙰𝚁𝙴. 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚔𝚒𝚌𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚞𝚝.

𝔸𝕝𝕝 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 𝕣𝕦𝕝𝕖𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕚𝕞𝕡𝕠𝕣𝕥𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨, 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤 𝕣𝕦𝕟 𝕤𝕞𝕠𝕠𝕥𝕙𝕝𝕪. 𝕌𝕟𝕗𝕠𝕣𝕥𝕦𝕟𝕒𝕥𝕖𝕝𝕪, 𝕀 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕟𝕠𝕥 𝕓𝕖 𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕀 𝕕𝕠 𝕘𝕠 𝕥𝕠 𝕓𝕖𝕕 𝕖𝕒𝕣𝕝𝕪. ℙ𝕝𝕖𝕒𝕤𝕖, 𝕕𝕠𝕟𝕥 𝕓𝕖 𝕒𝕗𝕣𝕒𝕚𝕕 𝕥𝕠 𝕕𝕞 𝕞𝕖 𝕚𝕗 𝕒𝕟𝕪𝕠𝕟𝕖 𝕚𝕤 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 𝕣𝕦𝕝𝕖𝕤.

Rᴏʟᴇs:

Aʟʟ ᴏғ ᴄʟᴀss 1ᴀ ɪs ᴀᴠᴀɪʟᴀʙʟᴇ. Fᴏʀ ᴍʏ ғɪʀsᴛ ʙᴏᴏᴋ, ɪ ᴀᴍ ɴᴏᴛ ᴅᴏɪɴɢ 1ʙ.
Iғ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ʏᴏᴜʀ ᴏᴡɴ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ᴀɴᴅ ɴᴏᴛ ᴏɴᴇ ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ᴄʀᴇᴀᴛᴇᴅ, ᴅᴍ ᴍᴇ ᴛʜᴇsᴇ ᴛʜɪɴɢs:

Wᴀᴛᴛᴘᴀᴅ Usᴇʀɴᴀᴍᴇ:
BNHA ɴᴀᴍᴇ:
Hᴇʀᴏ (ᴏʀ ᴠɪʟʟɪᴀɴ) Tᴀɢ: (ᴇxᴀᴍᴘʟᴇ: Dᴇᴋᴜ ɪs ɪᴢᴜᴋᴜ's ᴛᴀɢ ᴀᴋᴀ ʜᴇʀᴏ ɴᴀᴍᴇ)
Aɢᴇ:
Pʀᴏɴᴏᴜɴs:
Wʜᴀᴛ ʏᴏᴜʀ ǫᴜɪʀᴋ's ɴᴀᴍᴇ ɪs:
Wʜᴀᴛ ᴛʜᴇ Qᴜɪʀᴋ ᴅᴏᴇs:
Sᴇxᴜᴀʟɪᴛʏ:
Sʜɪᴘᴘᴇᴅ ᴡɪᴛʜ: (ɪғ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴀ 3-ᴘᴇʀsᴏɴ ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴsʜɪᴘ WITH AN ACTUAL CHARACTER FROM THE UNIVERSE, I ᴡɪʟʟ ᴀsᴋ ᴛʜᴇᴍ. Iғ ᴛʜᴇʏ sᴀʏ ɴᴏ, Iʟʟ ᴛᴇʟʟ ʏᴏᴜ ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇɴ'ᴛ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴛʏᴘᴇ ᴏғ ᴛʜɪɴɢ. Iғ ʏᴇs ᴛʜᴇɴ ʏᴇs.)
^ IF YOU WANT YOUR CHARACTER TO HAVE A RELATIONSHIP WITH A CHARACTER BEFORE THE ROLEPLAY STARTS, I NEED TO ASK THEM ALSO AND GIVE THEM YOUR @.
Vɪʟʟɪᴀɴ, ʜᴇʀᴏ, ᴏʀ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴇʟsᴇ:
Aɴʏ ᴏᴛʜᴇʀ ɪɴғᴏ:

𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎𝑙𝑜𝑡 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑙𝑙 𝑜𝑢𝑡, 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡'𝑠 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑙𝑙 𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦. 𝐼 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 (𝐼𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑒 𝑘𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑜𝑓 𝐴𝐿𝐿 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦 ;-;), 𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑒𝑤𝑑 𝑎𝑛𝑑/𝑜𝑟 𝑢𝑛𝑛𝑒𝑠𝑠𝑒𝑠𝑎𝑟𝑦 𝑖𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟'𝑠 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑡𝑠 𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔.

ⁱᶠ ʸᵒᵘ ⁿᵉᵉᵈ ᵃⁿʸᵗʰⁱⁿᵍ ᵉˡˢᵉ, ᵖˡᵉᵃˢᵉ ᵐᵃᵏᵉ ˢᵘʳᵉ ᵗᵒ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ ᵒⁿ ᵒⁿᵉ ᵒᶠ ᵗʰᵉˢᵉ ᵗʰⁱⁿᵍˢ ᵗᵒ ᵃˢᵏ ᵃⁿᵈ ⁿᵒᵗ ᵈᵐ ᵐᵉ ᶠᵒʳ ᵗʰᵃᵗ ʳᵉᵃˢᵒⁿ ˢᵒ ⁱᵗ'ˢ ᵖᵒˢˢⁱᵇˡᵉ ⁱ ᶜᵃⁿ ᵃⁿˢʷᵉʳ ˢᵉᵛᵉʳᵃˡ ᵖᵉᵒᵖˡᵉ ᵃᵗ ᵃ ᵗⁱᵐᵉ. ᵇᵘᵗ ⁱ ʷⁱˡˡ ᵃⁿˢʷᵉʳ ᵃⁿʸᵒⁿᵉ ʷⁱᵗʰ ᵠᵘᵉˢᵗⁱᵒⁿˢ ᵉᵛᵉⁿ ⁱᶠ ⁱᵗˢ ᵃˡʳᵉᵃᵈʸ ᵇᵉᵉⁿ ˢᵃⁱᵈ.
N͎O͎T͎E͎:
P͟L͟E͟A͟S͟E͟, d͟o͟ n͟o͟t͟ t͟r͟y͟ t͟o͟ m͟a͟k͟e͟ a͟ c͟h͟a͟r͟a͟c͟t͟e͟r͟ i͟n͟ t͟h͟e͟ c͟o͟m͟m͟e͟n͟t͟s͟. P͟l͟e͟a͟s͟e͟ d͟m͟ m͟e͟. I͟t͟'s͟ m͟o͟r͟e͟ e͟a͟s͟y͟ t͟o͟ a͟t͟t͟e͟n͟d͟ t͟o͟ e͟v͟e͟r͟y͟o͟n͟e͟ t͟h͟a͟t͟ w͟a͟y͟. I͟f͟ y͟o͟u͟ d͟o͟ t͟h͟a͟t͟, I͟ m͟i͟g͟h͟t͟ n͟o͟t͟ e͟v͟e͟n͟ a͟n͟s͟w͟e͟r͟.

𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑎𝑙𝑙! 𝐼'𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑜𝑛 𝑎 𝑟𝑜𝑙𝑒𝑝𝑙𝑎𝑦 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜𝑜𝑛 ℎ𝑜𝑝𝑒𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦!

~𝑆𝐼𝐺𝑁𝐸𝐷, 𝐶𝐴𝑇.

BNHA ROLEPLAYING Where stories live. Discover now