"Kanlı ayna"

24 1 1
                                    

'Jeon jungkook gözünden'

Sabah uyandığım gibi bembeyaz tavan görüş açıma girdi. Alarmı susturdum ve ayağa kalkıp banyoya doğru gidip rutin işlerimi yaptım. Odama geri döndüm ve çekmecemi açıp gerekli dosyaları aldım. Okulumu geçen sene bitirmiştim ve başvuru yaptığım hastanelerden biri olan Seoul hastanesi'de işe başlamıştım yaklaşık 3 aydır buradayım ve Bay Kim'in asistanıyım. Dosyaları alıp çantama koyup koridorda ilerledim, ayakkabılarımı giydim. Henüz 21 yaşında olduğum için araba alacak parayı biriktirmemiştim, durağa gidip minibüs bekledim yaklaşık 5 dk sonra gelmişti. Minibüse binip  parayı uzattım ve boş yere oturdum.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○ 

Minibüs durduğunda bende kulaklığımı çıkartıp indim, hastaneye girdim ve asansöre doğru ilerledim. Asansöre binip 5. Kata çıktım, asansördem indim ve Bay Kim'in odasına geldim. Kapıyı çaldım ve "gir" sesini duyunca içeri girdim Bay Kim masasına oturmuş dosyalara bakıyordu bende karşı koltuğa oturdum. Esmer teni, siyah saçları, kollarındaki damarlar ile ağzımı sulandırmıştı bile. "Dosyaları getirdin mi" diyen ses ile kendime geldim ve hmhm diye mırıldandım, dosyaları çantamdan çıkartıp verdim. Kısa bir süre gözgöze gelmiştik ama ben gözümü çekip başımı eğdim, Sonrasında ise genel konular ile ilgili konuştuk.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Bay Kim:

Asistan Jeon, saat 7de genel kurul toplantısı var sende katılacaksın itiraz yok.

°(Az önce görüldü)°

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

7de başka işim var ama Bay Kim'e karşı veremem çünkü onun gerçek yüzünü biliyordum. Şahit olmuştum o anlara, keşke görmeseydim ve Bay Kim'e olan aşkım devam edebilseydi. Gece görmüştüm onu, sokakta dövdüğü, öldürdüğü insanlar ama gündüz olunca melek yüzlü Bay Kim, bunu kım tahmin edebilirdi ki....

○○○○

Saat 7 olmuştu Bay Kim'in odasına girdim ve gerekli dosyaları aldım ve çıktım odadan, genel kurul toplantısı için odaya doğru yürüdüm, çoğu kişi gelmişti, bay kim'in yanına geçtim ve oturdum. Bana baktı derince, siyah gözlerle, rahatsız hissettiğim için bakışlarımı çektim ve o da önüne döndü. Uzun süren toplantı bitmişti herkes birbirine selam verip çıktı bende eşyalarımı alıp hastaneden çıktım. Dışarıda yağmur yağıyordu ve ben üstüme birşey almamıştım yaklaşık 5 dakika bekledim ama minibüs gelmedi, tam yürüyecekken koluma biri dokundu irkilip döndüm ve bay kim olduğunu gördüm."yağmur yağıyor, seni evine bırakabilirim" dedi. Kabul etmekten başka yapabileceğim bişi yoktu ve kafa salladım, onu takip ettim ve arabasına bindim. Arabada sohbet etmedik ama gözüme birşey çarpmıştı. Arka koltuktaki poşet ve arabanın değişik kokusu....

"Arabada değişik bir koku var" dedim, ilk önce Bay Kim bana baktı ve "çöp var onu atacağım" demişti. Ama buna inanmamıştım çünkü ölü beden kokusuydu nerden bildiğimi sorarsanız, çünkü annemde böyle kokuyordu uzun zaman önce. 5 dakika sonra evimin yakınlarına geldiğimi söyledim. "Teşekkür ederim Bay Kim" dedim, "Rica ederim Jeon ve benden sana tavsiye geceleri sokakta gezmemelisin" demişti. Dediği an korkmak bir olmuştu ya benide öldürürse?, hafifçe kafamı eğdim ve arabadan indiğim an baza bastı ve gitti. Söylediği cümle aklımdaydı, ya beni o gece gördüyse ben bunu düşünürken eve gelmiştim anahtarı çıkarıp eve girdim. Odama gidip üstümü değiştirip banyoya girdim ama irislerimi ayıramadığım aynada gördüğüm kanla yazılmış cümle idi.

 "Günahkarların yaptığı şeyleri, masumlar çekecek" 



□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Huh bu benim ilk ficim turkce klavye cok zor.... neyse fic angst olacak buyuk ihtimalle bu bolumu yayinlayacagim ilerki bolumler biraz daha uzun olacak bunu deneme olarak yazdim. Yazım hatalarim  vardir gormezden gelin. Gorusuruzzzzz. 

(Toplam 500 kelime) 






Mensieur Bay Kim | Taekook | angstHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin