Siktiğimin 911'i, dediğim hiçbirşeyi ciddiye almıyorlardı bunun bir tür "şaka" olduğunu söylüyorlardı. Pes ettim bunu kendim çözmeliyim, o kağıttaki adrese Cuma günü gidecektim ve elbette bunu bana yapanın kim olduğunu biliyorum. Tahmin ettiğiniz gibi Mensieur Kim, hayatımı altüst eden kişi. Neyse bakacağım artık çaresine..
○○○○○○○○○○○○○○○○
/CUMA/ konum*İlyeong caddesi no:1 göl evi önü
Geçen günlerde fazla aksiyonlu birşey olmamıştı, ama bugün önemli bir gündü, herşeyi öğreneceğim gün.
Girdim göl evine çünkü kapısı açıktı, içerisi karanlık ve gereksiz tıbbı birkaç dosya doluydu, dosyalara baktığımda içinde dikkatimi çeken şey olan annemin tıbbi kayıt dosyasıydı.
---------------------------------------------------》
•Jeon su ryu• |
Ölüm nedeni: Cinayete kurban |
Sicil dosyası: adam öldürme |
Meslek: Ev hanımı |
Ailesi: Jeon di han, jeon jungkook |
----------------------------------------------------》
Adam öldürme, cinayete kurban sadece bu iki kelime beynimde yankılanıyordı. Benim annem cinayete kurban gitmiş, sikik bir araba kazasına değil, Sinirle etrafı gezmeye başladım. Etrafta kimse yoktu dosya ile tam çıkacakken havada duran asılı bedeni gördüm, yani babamı "aish bir bu eksikti" gidip bedene dokunmadan baktım çünkü polisler ölü kokusuna gelebilirdi. Toplamda 3 bıçak, 2 mermi izi vardı ve nefes almıyordu. Fakat gönleğinin cebinde bir not buldum. Notta şöyle yazıyordu. "Kan bağın olan son kişi göçüp gitti buradan, yakında masum senin de hayatın son bulacak :)" Benim günahkarım kimdi, onun yüzünden yakında öleceğim günahkarım. Burda daha fazla durmal istemiyordum dosya ve notu alıp evdem çıktım, hava kararmıştı hemen caddeye çıkıp taksi çevirdim. Adresi söyleyip bekledim, 17 dakika sonra varmıştım parayı verip indim ve anahtarımı çıkarıp eve girdim. Üstümü değiştirip uyudum.
○○○○○○○○○○○○○Cumartesi○○○○○○○○○○○○○○
Bugün hastaneye gitmeyecektim tatildi, kahvaltımı yaptıktan sonra salondaki masanın üstüne bütün delilleri dizdim ve düşünmeye başladım. Bebeğin içindeki notta günahkarımı öğreneceğimi söylüyordu ama ben hiçbir şey anlamamıştım. Göl evinde eskiden ailemle yaşıyordum. Babam annem ve ben, neden eski evimi seçmişti anlayamadım, yoksa günahlarım annem miydi? Bütün yollar ona çıkıyordu eğer günahkarların bedelini masumlar ödüyorsa babam da masumdu ama annem, o cinayete kurban gitmişti çünkü cinayet işlemişti. Göl evide eski evimiz idi yani günahkarım annem oluyor, bütün taşlar yerine oturdu, annem benim günahkarım mıydı bundan emin değilim ama büyük ihimalle oydu. Annemi öldüren kişi ve babamı öldüren kişi Bay Kim miydi, yoksa başkası mı ama bay kim'den başka suçlu yoktu ve Bay Kim Gay bara gelmişti ondan sonra mektup. O mektubu bay kim gönderdiğine eminim çünkü "kanlı ayna" ve "oyuncak bebek" olayını bilemezdi kimseye anlatmamıştım ve o bir katildi zaten.
Kapı çaldı bir anda tedirgince gidip kapıyı açtım ve yerde bir kutu yanında da mektup vardı. Hemen alıp içeri girdim, salona geçip koltuğa oturdum ve mektubu açtım. Şunlar yazıyordu,
"Ah ah Jeon, çözdün demek :) O günahkar annenin yaptıklarını bir bilsen ve günahkar sayılan baban, doğrusu babana acıyordum nerden bilebilirdi ama baban da benim annemi öldürdü, bunu kendi istedi. Bu arada ben çok yakınındayım :) kutudaki videoyu izle"
Dondum ve kaldım sadece mektuba bakıyordum.
Hemen kutuyu açıp usb'yi aldım ve bilgisayara taktım. Videoyu oynattım, ama gördüğüm şeylerle şok oldum. Taehyung'un babası ünlü bir doktordu ve öldürülmüştü gizemli bir şekilde, ama artık gizemli değildi çünkü öğrendim, Taehyung'u babası olan Kim Joon Da'yı öldüren kişi Jeon su ryu yani annem. Depoda öldürmüştü joon da'yı arkada ise 2 tane insan Joon da'nın karısı ve çocuğu yani Kim yu ri ve kim taehyung.
Videoyu kapattım. Annem birini öldürmüştü hatta en yakınımdan biri olan bay kim'in babasını öldürmüştü en önemlisi babamı bay kim öldürdü neden? Kim yu ri'ye nolmuştu? Kafam çok karışıktı bunlatı düşünmek istemiyordum hemen eşyaları toplayıp dolaba kaldırdım ama tam uzanacakken hastaneden bir personel aradı. Hastaneye gelmemi çünkü babamın öldürüldüğünü söylediler. Şaşırmadım çünkü polisler elbette bulacaktı o asılı bedeni. Hazırlanıp çıktım ve hastaneye doğru koştum, koştum sadece koştum ölüme gider gibi, yorulduğum için durdum ve yürüyerek gitmeye başladım yaklaşık 25 dakika sonra gelmiştim, morgların olduğu kata çıktım kapıyı tıklatıp içeri girdim ama içerde gördüğüm beden ile şaşkınlığa uğradım çünkü Bay Kim oradaydı. "Başın sağ olsun Jeon" dedi birşey çaktırmadan "Teşekkürler" dedim ve göz göze geldik ben gözlerimi kaçırıp babamın yanına gittim ve çarşafı açtım. Soğuk ve buz gibi beden yatıyordu, çarşafı kapattım arkamda Bay Kim vardı elinde de babamın dosyası
"dosyayı bana verir misiniz" -jk-
"hayır" -tae-
"Verin şu dosyayı" -jk-
"Sana hayır dedim" -tae-
"Kimliğinizi ifşa etmedem önce verin şu dosyayı" dedim hafif bağırarak
"Ya ne biliyorsum hakkımda" -tae-
"Çoğu şeyi biliyorum mensieur kim" -jk-
Bay kim boş gözlerle çıktı odadan ben de 3 dakika sonra hastaneden çıktık ve eve gittim geç olmuştu saat hemen üstümü değiştirip uyudum.
○○○○○○○○○○○○
HUHUHUHU olaylar olaylar olacak eheheh yildiz ve yorum yaparsaniz sevinirim hadi gorusuruz
(Toplam 712 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mensieur Bay Kim | Taekook | angst
FanfictionDoktor olan Taehyung'un gerçek yüzünü sadece asistan Jeon Jungkook biliyordu. |angst|