O gece uyku tutmamıştı beni, sadece 2 saatlik uyku ile duruyordum. Sabah mor altlı gözlerimle hazırlanmış işe gidecektim bu olayın arkasını bırakmayı düşünmüyordum ilk önce polise gidecektim fakat bana inanmayacaklar bu yüzden aramamıştım. Minibüse bindim ama boş yer bulamadım, tutunarak gitmiştim ve bu günümün kötü geçeceğinin işaretiydi...
○○○○○○○○○○○○○
Hastaneye geldim ve Bay Kim'in odasına girdim, gözlerime bakıyordu derince ipucu arar gibi bunu boş verdim ve 90 derece eğilip koltuğa oturdum. Yapacağımız ameliyat ile ilgili konuştum ama beni dinliyor gibi görünmüyordu, el salladım bana bakması için ve derinlemesine daldığı "ayna"dan kaldırdı başını hm diye mırıldandı ve baştan anlattım ameliyatı. Beni onayladıktan sonra bana "Jeon, seninle akşam yemeği yemek istiyorum" dedi. İçtiğim su boğazımda kaldı ve öksürdüm, "Neden Bay Kim" kekelememek için dikkat ettim her ne kadar eskiden aşık olsamda şuan ona katil gözüyle bakıyordum çünkü öyleydi. "Aish Jeon sadece senle akşam yemeği yemek istiyorum" onu fazla kızdırmamak adına kabul ettim ve patavatsızlığımdan dolayı ağzımdan kaçırdığım o cümle "resmen bir katille yemeğe çıkacağım" dedim. "Neyden bahsediyorsun jeon" dedi gözlerime bakarken, "Hayır hayır sadece dün izlediğim şey yüzünden etkisinde kalmışım sizinle alakası yok" pek inanmışa benzemiyordu fakat başını salladı.
○○○○○○○○○○○○
Hastane çıkışı Bay Kim ile birlikte yediğimiz akşam yemeği sorunsuz geçmişti ve bana hediye vermişti, hediyeyi evde açmamı söylediği için açmadım ve bugün günüm kötü geçmemişti patavatsızlığım dışında, eve geldim ve üstümü değiştirip hemen hediyeyi açtım ama yine o lanet yazı ve oyuncak bebek vardı. Sahi oyuncak bebek derken bu bebek benim küçüklüğüme benziyordu, büyük gözler, küçük dudaklar, ve iron man'li tişörtüm hepsi benziyordu tıpkı aynısı gibi ve örgüdem yapılmıştı. Bebeği daha dikkatli inceledim ve arkasında çıtçıt olduğunu gördüm çıtçıtı açtım içinden küçük bir kağıt ve yünler çıktı. Kağıdı açtım ve içinde yazılanlarla titremem bir olmuştu.
"Seoul, cadde ilyeong, göl evi, no:1 Masum senin, günahkarını öğrenmek için gel, 3 günün var."
Siktir, başımda bu eksikti günahkarım ve eski evim yani ailemle yaşadağım eski evim. Annem ölmüştü ama babam yaşıyordı ayyaş bir şekilde bir otelde kalıyordu ona aylık 3.000 won gönderiyordum ölmemesi için ama pekte umrumda değildi. 3. Günün sonunda gitmeye kara verdim, Bay Kim ne işler çeviriyorsunuz kim bilir, hepsini ifşa edeceğim- Hassiktir ya saat 10a geliyor ve benim acilen gay bara gitmem lazımdı hemen odama gidip kıyafetlerimi hazırladım aşağı inip taksi çağırdım. Taksi 10 dakika içinde geldi ve hemen atlayıp yerin biraz uzağını söyledim çünkü o iğrenç bakışa maruz kalmak istemiyordum.
○○○○○○○○○○○○○○○○
Gay bara geldim ve içeri girdim gene kalablıktı haftasonu olduğu için, hemen personel yerine gittim. Hızlıca kıyafetlerimi giydim detaylıca anlatırsam, kırmızı şort, dantelli uzun çorap, dudağıma priencing (unuttum nasıl yazılıyodu hehe°) ve dantelli kırmızı üst topuklu ayakkabı bir tane de uzun şal tarzı tül takmıştım saçlarımada sarı ipler taktım. Hazırlanırken ismim anons edildi ve sahneye çıktım, herkes aç köpek gibi bana bakıyorlardı sahneye çıkıp haraketlerimi yapmaya başladım. Fakat 3. Hareketimr geçtiğim de gözüme Sıyah saçlı, esmer tenli biri takıldı tahmin ettiğiniz gibi Bay Kim yani mensieur bay kim diyebiliriz çünkü genelde öyle seslenirler. Onu hiç burada görmemiştim çünkü denk gelmemiştik, haraketlerimi hızlıca yapıp eğildim ve personel odasına gittim. Ordaki akadaşlarım bana övgüler yağırıyordu her zamanki gibi
○○○○○○○○○○○○○
"Gay bar"dan çıktım ve taksiye binip eve gittim. Taksiden inip kapıyı açacakken yerdeki mektubu aldım ve içeri geçtim, hemen salondaki koltuğa oturup mektubu açtım. Tek bir cümle yazıyordu, etrafıma bakacak derecede bir cümle.
"Ah, Kanlı aynadaki masum oyuncak bebeğe benzer görünüşünün altındaki günahkara benzeyen mükemmel vücudun :)"
○○○○○○○○○
Egegegegegeg cok sacma oldu 😭😭😭 ve ing klavye >>>> tr klavye bunu soylemem lazimdi hadi gorusruz 👅
(Toplam 600 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mensieur Bay Kim | Taekook | angst
FanfictionDoktor olan Taehyung'un gerçek yüzünü sadece asistan Jeon Jungkook biliyordu. |angst|