ben aptalin tekiyim

145 21 28
                                    

Jisung yine yorgunlukla yatagina uzanmisti.

Yine cok yorgundu jisung. Cunku minho ve o kiz 1,5 aydir cikiyorlardi. Jisung hergun onlari gormekten hem yorulmus hemde bikmisdi.

Jisung bunlari dusunurken bir anda telefonu calmaya basladi. Jisung kisa bir sure zil sesini dinledikten sonra elini telefonuna atti.

Ekranda "Minho💗" yaziyordu.

Ne yani minho onu mu ariyordu.

Jisung telefonu acti ve konusmaya basladi:

"Efendim minho"

"Iyi misin jisung? Merak ettim seni. Bugun seni dersten aglayarak cikarken gordum."

"Iyiyim minho. Sadece hoca beni biraz azarlamisti. Benim de moralim bozuldu eve geldim"

"Iyi olmana sevindim. Simdi kapatmam gerek. Gorusuruz."

Jisung gorusuruz diyemeden telefon kapanmisti.

Minho neden beni merak ettin ki.

Beni merak ettigin icin suan kalbimi durduramiyorum.

Sen o kizla cikmaya basladiktan sonra hic yanima yalasmamaya basladin, benimle hic konusmamaya basladin ama benim kalbimi hala hizlandirabiliyorsun.

Sadece bir araman bile kalbimi hizlandirdi.

Ne yaptin sen bana lee minho.

Sende ayni hissetseydin keske.

Cunku neredeyse 1,5 aydir kollarim senin yuzunden hergun kaniyor minho.

Bu kolumdaki cizikler senin bana biraktigin izler minho.

Ama bana sadece seni seviyorum desen tum bu izleri birakip sana sarilirim.

Cunku ben bir aptalim.

Seni sevmek bir aptallikti.

Senin beni sevebilecegini dusunmek bir aptallikti.

Ama senin o kizi tercih etmen de bir aptallikti lee minho. Bunu unutma.

Cunku bir gun o kizi sectigin icin pisman olacaksin.

***

Bunlar sevgili olamicak sanirim

fark et beni // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin