"Bu sefer soruyu kim..."
Kafasını sıradan kaldıramıyordu oğlan. Ne de olsa bu sıcağa ders işlenmiyordu. Sınıfları da ne yazık ki güneş alan bir konumda bulunduğu için daha da sıcak oluyordu. Bunalıvermiş ve mayışmıştı. Zaten mayıştığı için kafasını sıraya yaslamıştı.
"Oh... Taehyun..." genç oğlan kendisine seslenen öğretmenini duyduğu gibi kafasını sıradan kaldırması bir olmuştu. Anlamsız ve korkulu bakışlarını öğretmeninin masmavi gökyüzünü andıran irislerine çevirdi, kendisine değil de bileklerine baktığını fark etti. Gözleri yavaşça bileklerine kayarken öğretmeni "Bileklerin kanıyor..." dedi. Dehşete düşmüş bir şekilde bileklerine baktı genç oğlan. Akıl almaz bir şeydi bu çünkü bileklerini kesmemişti ya da yaralamamıştı. Bir anda sebepsizce kanaması korkmasına neden olmuştu.
"Hyuka, Taehyun ile lavaboya gidin." genç oğlanı dürttü yanındaki genç. Gözlerini asla kırpmadan kanayan bileğine bakmaya devam etti. Bacakları titreyerek zorla ayağa kalktı ve arkadaşının yardımı eşliğiyle lavaboya gitti.
"Bu nasıl oldu Taehyun?"
Taehyun sessiz kalmıştı, içinden binbir türlü düşünce geçiyor o suale somut bir yanıt bulamıyordu.
"Bi...bilmiyorum." demesiyle zil çalmıştı.
"Kanıyor mu hâlâ?" bakamıyordu Hyuka çünkü o kandan korkardı.
"Hmhm..."
Kan ve su birbirine karışırken lavaboya bir anda öğretmeni girdi.
"İyi misin Taehyun?"
Suyu kapatıp su damlacıklarının ve yavaş yavaş akan kanın bileklerinden lavabonun içine akmasına izin verdi.
"Biraz iyiyim." öğretmeninin sıcak eli sudan dolayı üşümüş bileklerine temas edince ısınıvermişti bir anda. Sargı bezi ile sarıp sarmaladı Taehyun'un bileğini.
"Nasıl olduğunu anlamadım ama dikkat et kendine Taehyun." dedi düğüm yaparken.
O an Taehyun bir gariplik olduğunu ikinci kez hissetti. Sebepsizce kanayan bileğinin nedenini bulmak istedi. Bir hayalet ya da ruh mu sebep olmuştu? Hayır bu saçmalıktı onlar bizim bedenimize zarar veremezler. Sınıfa geçtiklerinde sırasına oturup bileğine uzun süre baktı. Bir anda parmaklarının yara aldığını fark etti.
"Siktir..." ağzından kaçan küfür tüm odağı kendisine toplamıştı. Kafasını kaldırmak istememişti o an. O an sadece okuldan kaçıp gitmek istemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beden, taegyu. ✓
FanfictionTaehyun'un bilekleri kendi iradesi dışında kanıyordu. ♡ | gyuvasan'ıma ithafen. ー🧚🏻♀️ #1 beomhyun #1 moon #1 kangtaehyun ᥫ᭡' 6.3K okunma, 1K oy ve 1.3K yorum [17.06.2023]