Taehyun fazla heyecanlıydı çünkü Beomgyu ile görüşeceklerdi. Ailesi ile büyük salona giriş yaptılar. Taehyun'un umru dışındaydı; dans eden, sohbet eden, gelin ve damadı bekleyen insanlar. Taehyun eline ve koluna baktığınde elinin içinde 'geldim' yazısı olduğunu fark etmişti. Sahilde olduğunu düşünerek sahile doğru adımlarını yönlendirdi. Orada birkaç tane insan vardı ve hangisinin Beomgyu olduğunu bilemiyordu. Oturaklardan birine oturup Beomgyu'nun kendisini bulmasını bekledi. Önünde beliren gölgeyle anlık irkildi ve yavaşça kafasını arkaya döndürdü. Biraz daha çevirseydi ilk öpücüğü şapşal suratlı birine gidecekti.
"Beomgyu sen misin?" dedi çocuğu süzerken.
"Evet, Taehyun benim. Nasıl tanıyamadın lan?"
"Hiç görmediğim birini nasıl tanıyabilirim Gyu?"
"Haklısın." dedi mırıldanarak. Taehyun'un yanındaki sandalyeye geçti. Üzerinde siyah takım elbisesi vardı ve fazlasıyla şık duruyordu. Siyah saçları uzundu ve aralarında sarı saçlar vardı.
"Yakışıklıymışsın."
"Biliyorum, sen de fazla yakışıklısın." dedi oğlanın gözlerine bakarak. Taehyun gözlerini kırpmadan ona baktı.
"Gyu şu beden olayına çözüm bulmamız gerekli."
"Aslında çözümü az önce buldum."
"Neymiş?"
"Yan yana olduğumuz zaman o beden olayı olmuyor." dedi elindeki tükenmez kalemi çıkarıp eline 'bak' yazdığında. Gerçekten de olmuyordu. Hatta Beomgyu'nun elinde 'sol tarafındayım' yazıyordu. Bu yazılar olmasına rağmen Taehyun'da yoktu.
"Gerçekten de haklısın... O zaman sonsuza dek beraber mi olacağız?"
"Sanırım evet, kötü bir şey mi?"
Taehyun kaşlarını çattı, ciddiye almamasına sinirlenmişti.
"Tabii ki de evet... Düşünsene sevdiğim kadınla baş başayım tam romantik anlar yaşayacakken senin kedi senin suratını tırmalıyor ve bu benim bedenime yansıyor. Ne kadar talihsiz bir olay olurdu..." dedi ciddiyetiyle.
"O zaman sevdiğin kadın yerine benimle olursun?"
"Ne? Hayır ben erkeklere ilgi duymuyorum Gyu." dediğinde Beomgyu'nun biraz suratı düşmüştü.
"Anlıyorum." dedi mırıldanarak. Önüne dönüp denizin dalgalanmasını seyretti bir süre.
"Gyu... Hey baksana bana... Neden bana bakmıyorsun? Yoksa GİZLİ TAKİPÇİM MİSİN?" dedi biraz yüksek ses tonuyla.
"Biraz... Öyle." Taehyun onu dinlemek istedi. Beomgyu'nun bu işte bir parmağı olduğunu hissediyordu.
"Anlatmayacak mısın?"
"Gece anlatmak istiyorum."
"Neden gece?"
"Çünkü..." dedi Taehyun'un gözlerinin içine bakarak "...geceleri daha güzel oluyor."
Taehyun Beomgyu'nun kendisinden hoşlandığını düşünmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beden, taegyu. ✓
FanfictionTaehyun'un bilekleri kendi iradesi dışında kanıyordu. ♡ | gyuvasan'ıma ithafen. ー🧚🏻♀️ #1 beomhyun #1 moon #1 kangtaehyun ᥫ᭡' 6.3K okunma, 1K oy ve 1.3K yorum [17.06.2023]