7 | gece ve dolunay

895 146 129
                                    

Balkondan aşağıda dans eden insanları izliyor, çalan şarkı-medyadaki- geceye ayrı bir hava katıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Balkondan aşağıda dans eden insanları izliyor, çalan şarkı-medyadaki- geceye ayrı bir hava katıyordu. Dolunay tüm benliğini ortaya koyarak 'Ben buradayım!' diye parlıyordu. Ama ne yazık ki bu iki yakışıklı genç kadar parlayamıyordu. Bazen çekindiği için bulutların arkasına saklanıyor bazen ise onları izlemek için tüm çıplaklığını öne seriyordu.

"Anlatacak mısın Beomgyu?" bardağındaki meyve suyundan bir yudum aldı Taehyun.

"Anlatacağım..." dedi dans eden insanlara bakarak. Daha sonra genç oğlan dirseklerini demirliklere yasladı ve Dolunay'a baktı.

"Abinin konserine ilk kez gittiğim vakit orada sanki dünyadaki en güzel şeymiş gibi abine bakıp gülümsüyordun. O an fanlığımdan utanmıştım, senin gibi abine bakmak istemiştim ama ne yazık ki o gün ben sana etkilenmiş bir şekilde bakıyordum. O gün asla aklımdan çıkmadın..." dedi elindeki kırmızı gülün yapraklarına parmağıyla dokunurken. Daha sonra dans eden insanlara bakışlarını indirdi, Jonghyun'a özellikle baktı.

"Seni araştırdım. Senin hakkında öğrendiğim her bilgi benim için kıymetliydi." Taehyun şaşkın bakışlarıyla Beomgyu'ya baktı.

"Bir gün beni fark etmeni istedim ama ne yaparsam yapayım benim varlığımı fark edemiyordun. Pes etmedim ve bu sefer başka türlü yollar denedim. Bu yollardan biri de 'beden' olayıydı. İlk kez denediğim saçma bir yol işe yaramıştı. Şaşkına uğramıştım ama yine de beni en sonunda fark edeceğin gerçeğinden dolayı sevinmiştim." bardağındaki yarım kalan limonatadan birkaç yudum aldı ve devam etti.

"Kısacası her şeyi beni görmen için yaptım Taehyun." gülümsedi genç oğlan. Taehyun şaşkınca güzel gülüşlü oğlana baktı. Biraz etkilenmiş gibi bir hali vardı. Ne diyeceğini bilemedi sadece gecenin tadını çıkarmak istedi. Dolunay'a baktı ve cebindeki tükenmez kalemi çıkarıp eline yazı yazdı. Bitirdiğinde ise elini ona gösterdi. Elinde şu yazıyordu: "Ay bu gece daha güzel değil mi?"

Genç oğlan ne demek istediğini anlamıştı, o da yakasındaki tükenmez kalemi alıp eline yazı yazdı, daha sonra ona gösterdi: "Evet, daha güzel."

beden, taegyu. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin