Meet Me 2/3

14 2 4
                                    

Do prdele! Zaspala som. A to som chcela prísť na prvú hodinu. Teraz oni majú asi druhú hodinu a ja stále ležím v posteli. Lucy no ták! Vstaň už konečne.

Sama seba som nútila sa postaviť z postele a ísť sa umyť, obliecť a ísť do školy. Pomaly som položila nohy na studenú zem. Tak rada by som ešte ležala.

 Bleskurýchle som sa postavila na nohy a utekala do kúpeľne. Keď som sa pozrela do zrkadla tak som skoro odpadla. Vlasy rozcuchané ale stále boli v drdole, očnú linku som mala na líci. Rýchlo som to dala dole a umyla zuby. Pozrela som sa na mobil, ktorý mi ukazoval 9.21. To by som mohla stihnúť do tretej hodiny. Ani som nemusela rozmýšľať, že čo so sebou spravím. Namaľovala som sa ako včera len linka vyzerala inak ako som si ju predstavovala. Vlasy som si iba rozčesala a utekala naspäť do izby. Otvorila som šatník a vytiahla som prvé, čo som videla. Čierna áčková sukňa, do toho biely crop top a károvaná čierno-červená košeľa. Chcela som si obliecť to, čo som mala včera ale  kraťase som mala obliate asi vodkou a riflová košeľa páchla od cigariet a od trávy.

Keď som si už obúvala moje čisto čierne vansy tak som si spomenula na toho chalana zo včera – na Nialla. Zlatý chalan. Pamätám si, že po tom tanci s ním sme sa išli napiť tequily. Po prvý raz som ju pila a Niall mi ukázal spôsob, ako sa to má správne piť. Na dlaň si vysypať trochu soli a tú som musela ako prvú olízať, potom som si musela "cucnúť" z citróna a nakoniec sa napiť tequily. Tak sa to opakovalo ani neviem koľko krát a potom si už nič nepamätám.  

Rýchlo som si zobrala moju čiernu koženú tašku, peňaženku, mobil, cigy a zapalovač. Schody som brala po dvoch. Ako som pozrela na môj longboard tak som tam našla papierik „ja som ti to hovoril. Tato" Ako to len mohol vedieť.

Cesta do školy mi väčšinou trvá tak 15 min na longboarde a dnes mi trvala len 7! Applaus bitte! Ešte som mala čas tak som si pred školou zapálila. Nefajčím až tak často ako ostatní. Priložila som zapalovač k cigarete, ktorú som v momente zapálila. Vždy keď si zapálim tak rozmýšlam nad vecami, na ktoré by nikto ani pomyslieť nevedel.

Prišla som do školy tak 10 min pred koncom druhej hodiny. Neoplatí sa mi ísť na hodinu. Radšej tu počkám na Rey. Vytiahla som si mobil z vrecka a pozerala som si fotky zo včera. Niektoré som vedela čo som asi robila a na niektoré som sa pozerala takým výrazom že: „čože? Toto som robila?"

Hneď na to som započula ako rýchlo buchli vchodové dvere od školy. Niekto asi tak isto zaspal ako ja. Aspoň že nie som sama. Počula som tam viacero chlapčenských hlasov.

„Len tak tak. Za 5 minút zvoní." Povedal jeden z nich zadýchaným hlasom.

„Mohli sme radšej ostať doma." Ozval sa druhý chrapľavým hlasom.

„Nie nemohli Harry, doma sme boli už dosť dlhú dobu.. Je na čase sa vzdelávať." Povedal a hneď na to sa obidvaja zasmiali. „A chcel som vidieť to dievča zo včerajšej oslavy. Povedala mi, že chodí sem do školy." On si ma pamätá?!

„Myslíš si, že si ťa pamätá? Však bola úplne na mol."

 Už som počula ako sú bližšie a bližšie tak mi to nedalo a povedala som: „Pamätá." Tomu kučeravému hneď zmizol úsmev z tváre. Nuž nemal hovoriť to čo nemal.

„Vidím, že aj vy ste zaspali." Povedala som a usmiala som sa na nich.

„No šak po tej včerajšej oslave kto by nezaspal." Odpovedal mi Niall.

Načiahla som sa k tomu kučeravému (áno viem, že chalani majú ako prví podávať ruky ale mne to nedalo) so slovami: „Lucy" Asi 3 sekundy sa na mňa pozeral a nakoniec ma objal a do ucha mi šepol: „Harry, teší ma."

Očkom som sa pozrela na Nialla a videla som ako sa na nás škaredo pozerá. Vtom zazvonilo. S Harrym sme sa od seba odtrhli a ja som pohladom hľadala Ray. Bola na konci chodby išla asi z algebry. „Rey" povedala som kývajúc rukou. „Prepáčte už musím ísť za kamarátkou ale potom sa možno uvidíme." Usmiala som sa najprv na Nialla a potom na Harryho, ktorý na mňa žmurkol.

„Počkaj, akú máš teraz hodinu?" opýtal sa ma nervózne Niall.

„Ekomoniku. Majte sa." Rýchlo som utekala za Rey.

 

„Ahoj Rey!" Povedala som so širokým úsmevom na tvári.

Hneď na zasypala otázkami: „Lucy! Kde si bola? Vieš ako som sa nudila na biole a teraz na algebre? Strašné niečo.. Ozaj do kedy si bola na tej oslave lebo ja som odchádzala o jednej a teba som videla ako sa tam zabávaš s nejakým blonďáčikom."

„Hrrr. Pomalšie prosím. Takže ja som zaspala lebo som tak musela byť strašne dlho a čo všetko som s ním robila?" musela som to vedieť lebo ja si z toho skoro nič nepamätám.

„Tak ako som sa na teba chvíľku pozerala tak ste sa skoro stále smiali, asi si s ním flirtovala a potom ste pili a pili a pili.." Povedala mi so smiechom v hlase.

„Dobre pochopila som, že sme stále pili. A čo ešte, nechýlilo sa k niečomu?" potrebovala som to vedieť. Pýtala som sa jej to po ceste na ekonomiku.

„ja som videla len ako ste sa objímali nič viacej, nič menej." Aspoň že tak.

otvárala som dvere s číslom 259. čiže ekonomika. Pozrela som sa po celej triede. Nikde nebola jedna voľná lavica. Do riti.

Pozrela som sa na Rey, ktorá sa tiež na mňa pozrela ospravedlňujúcim pohľadom. Potom sa ona vybrala dopredu a ja dozadu. Rey si sadla vedľa najväčšieho bifľoša triedy a ja zas vedľa nejaké inkognito, ktoré sa pozeralo von z okna.

„Aho..  oo Ahoj Niall." Zostala som trošku zamrznutá, pretože som ho tu absolútne nečakala.

____________________________________________________________


Ahojte, prepáčte za gramatické chyby a preklepy :)

Bad BoysWhere stories live. Discover now