„Ahoj Lucy." Usmial sa a ja som si mohla konečne sadnúť a poriadne si ho prezrieť. Mal na sebe biele tričko, čierne, úzke, roztrhané rifle a biele supry.
„Ahoj Lucy." Ozvalo sa z lavice pred nami. Už sa na mňa pozerali tie smaragdové oči.
„Ahoj Harry," usmiala som sa naňho, „a..." nestihla som ani dopovedať vetu a hneď mi skočil do reči jeho spolusediaci. Nejaký modrooký chalan s hnedými rozhádzanými vlasmi na všetky strany.
„Ja som Louis, veľmi ma teší! Už si počula taký vtip, že ide slina po púšti a uschne." Spustil taký rehot aký som ešte nepočula. Ale bol veľmi nákazlivý. Nevedela som, či sa smejem na tom nezmyselnom vtipe alebo na jeho smiechu.
Niall a Harry sa na seba iba pozreli a Niall povedal: „Musíš hovoriť ten vtip každému, s ktorým sa zoznamuješ?"
„Dobre, ticho mládež! Dnes si budeme hovoriť o ekonomike ako takej," začal nudne hovoriť profesor Brien, „ekomonika je veda o efektívnej alokácie vzácnych zdrojov medzi jednotlivými alternatívnymi využitiami. Ekonomika súvisí s ďalšími odbormi ako je účtovníctvo, matematika, psychológia, sociológia, politológia..."
Ako dopovedal túto zaujímavú ale veľmi nudnú vetu, ktorej som pravdaže nerozumela, som si položila hlavu na lavicu. Musím byť čilá na ďalších hodinách, no nie? Podložila som si pod hlavu moju károvanú košeľu.
Ako som už pomaly zaspávala, tak ma zobudili niekoho hlasy. Nie, oči sa mi otvárať fakt nechcelo, tak som sa iba započúvala.
„Hej! To čo si spravil? Vieš, keď niekto podvádza pred porotou ako je Louis, tak platí dvojnásobok" podľa írskeho prízvuku som zistila, že to bol Niall.
„Ja nepodvádzam! To iba ty si na hovno spravil tabuľku!" Tak toto bol na sto percent Harry.
Bože, čo tí zas robia? Ja chcem ísť domov.
„Hej! Buďte ticho, my ho chceme počúvať!" ozvali sa dve baby, ktoré sedeli v lavici za nami. Očividne boli z neho totálne mimo. Brien bol mladý dvadsaťpäť ročný. Čierne vlasy vyčesané nahor, hnedé oči, celkom vyšportovaná postava. Z Dylana, teda, profesor Briena bolo vedľa veľa báb.
Bola som strašne zvedavá, že čo sú zač. Tak sa asi začnem pomaličky preberať, nech to nevyzerá tak nápadne.
„óóó, dobré ránko, stará mama. Akurát si zmeškala červenú karkulku, tak musela ísť o dom vedľa." Povedal, kto iný ako Louis.
Ani som sa nestihla nadýchnuť, aby som odpovedala a už za mňa odpovedala jedna baba, čo sedela za nami.„No tak väčšiu pičovinu som ešte nepočula." Povedala s veľkou dávkou sarkazmu v hlase.
Ja som sa len opatrne otočila aby som zistila, že kto to je. Jedna z báb vyzerala staršie, mala hnedé, ľahko zavlnené vlasy, široký úsmev a strašne pekne namaľované oči. Na druhú som nevidela až tak dobre lebo sedela priamo za mnou. Jediné, čo som videla boli, biele vlasy a želiezko v nose.
„Achoj, ja som Sophia." Podala mi ruku hnedovláska. Achoj? Ako vážne? Tak toto som ešte nepočula. Vyznelo to dosť priateľsky ale aj roztomilo. V každom prípade to bolo strašne divné. Ako nepoznám ich dlho ale dúfam, že s nimi nebudem mať aj ďalšie hodiny lebo ma z nich porazí.
„Perrie." Povedala tá druhá.
„Lucy, teší ma."
„Hej, vy tam vzadu! Tu nie je zoznamka, nových kamarátov si hľadajte cez prestávky a na obede." Povedal, až zakričal Brien.
„Mladá krv je vždy tá najhoršia." Mrmlajúc si popod nos som si podoprela hlavu rukou.
Zrazu sa postaví Niall a povie dosť sarkastickým hlasom: „Prosím ťa, Dylan, choď si dovysvetlovať to svoje učivo a nerieš nás okej? Rozumieme sa?" Konečne to niekto povedal.
Niall si sadol a všetci začali hovoriť „ouu". Harry ho potľapkal po pleci a Louis zapískal. Brien si iba zahanbene sadol za katedru a začal niečo písať do triednej knihy.
Konečne zvoní! Konečne sa dostanem z tej triedy.
Rýchlo som sa postavila a pozrela sa na Rey, tá bola tiež už pripravené odísť.
Do skriniek som si dala učebnicu z ekonomikya vybrala som sa s Rey na obed.
„No, čo ste robili cez ekonomiku? Videla som, že ste sa dobre zabávali." Povedala Rey trochu so smútkom v hlase. Chápem ju, ani ja by som nechcela sedieť vedľa nerda, ktorý sa pokúša zbaliť každú babu, škrabkaním na kolene. Ach, chúďa Rey.
„Oni tam robili pičoviny.. Ale keď chceš tak by som.." Ani som jej nestihla dopovedať, že by som ju chcela zoznámiť s Harrym. Ale koho nám to tu čert nesie?
„Ahojte! My len.. nikde nie je voľné miesto tak sme s povedali, že by sme mohli ísť k vám. Mimochodom, toto je Liam a Zayn." To je ale kvalitná výhovorka Niall! Vážne chválim ťa! (irónia) Niall ukázal na Liama, toto s hnedými vlasmi a úžasne vypracovanou postavou a na Zayna, toho so zaujímavými tetovaniami po obidvoch rukách.
„Teší ma. Ja som Lucy a toto je Rey."
„Bonjour sexy." Povedal Zayn a žmurkol na Rey. Videla som, ako sa naňho škaredo pozrela Perrie, asi spolu chodia alebo ho len Perrie chce? Nevadí, nechce sa mi to riešiť.
„Akurát ideme z francúzštiny. Čo robíte cez víkend?" Opýtal sa Liam.
„Neviem, asi sa popýtame, či tu niekto nerobí párty." Odpovedala som.
„Tak to ste na správnom mieste!" povedal vznešene Niall, „cez víkend sa chystáme do klubu. Nechcete ísť s nami?"
_________________________________________________________________
Ďalšiu časť nečakajte tak skoro :D ale nie.. posnažím sa čo najskôr ju napísať :)
YOU ARE READING
Bad Boys
FanfictionLucy Annemy Hecl je obyčajné dievča, ktoré chodí do 3. ročníka a za rok bude maturovať. Známky boli väčšinou priemerné, miluje zábavu a neminie ani jednu oslavu. Ona je ten typ osoby, ktorá si užíva svoju mladosť naplno. Poznáte to : sex, ganja, alk...