Batu: Özür dilerim, her şey için özür dilerim.
Hani yönelimini benden sakladıgında sana kızmıştım ya ben de senden bir şeyler sakladım. Özür dilerim.
Sana o kadar kızarken aynısını hatta daha kötüsünü yaptım. Ama sana söylersem beni sever miydin? Severdin... Ama ben rahat edemezdim. Sana eziyet ediyormuş gibi hissederdim.
Ben her şeyi kabullenmişken önüme çıktın. O gün ilk geldiğin gün gözlerimiz bir saniyeliğine birbirine baktı ya işte o zaman kalbim neredeyse dışarı çıkıcakmış gibi attı.
Tüm gün sadece bunu düşündüm.
Yanımdayken kendimi çok güzel hisseidyorum yani ne bileyim tarif etmesi zor. Sen hiç hissetmediğim şeyleri hissetmeme neden oluyorsun.
İlklerim hep sendeydi. Asla unutmicam :)
Benim sirozum var. 8 9 aydır bununla mücadele ediyorum. Seninle tanışmadan bir kaç ay önce öğrendim yani. Son zamanlarda bu git gide kötüleşti. Karaciğer bulunamadı benim için.
Biliyodum zaten bulunamayacağını. Yaşamak için nedenim de yoktu ki o yüzden umurumda değildi. Ölene kadar en iyi şekilde yaşıyacaktım. Ama sen benim yaşamak için nedenim oldun.
Seni anneme ağlayarak anlattığım gün annem bana sarıldı. O da biliyordu karaciğer bulmanın zor olacağını. O şekilde saatlerce ağladık.
İlk defa yaşamak istedim. İlk defa birinin yanında olmak istedim.
Ama bunu da beceremedim. Her şey gibi bunu da beceremedim amk
Annem ve babam kan gruplarımız aynı olmadığı için nakil yaptıramadı. Zateb kabuk etmezdim ki.
Hayatım kötüydü falan diyemem çünkü çok güzeldi. Özellikle senin hayatıma dahil oldugun zamandan itibaren.
Annem ve babam benim için her şeyin en iyisini yapmaya çalıştı. Ellerinden gelen her şeyi yaptılar. Ama ben onlar için hiç bir şey yapamadım sadece başlarına dert sırtlarına yük oldum.
Ben hiç bir şeyi hak etmiyorum. Hiç bi boka yaramadım.
Çok uzattım sanırım özür dilerim.
Karaciğerim en kötü aşamada. Azrail yanımda geziyor resmen. Sadece en uygun zamanı bekliyor.
Belki yarın belki 1 hafta sonra ölücem.
Bunu senden sakladığım için kendimden nefret ediyorum. Bencilin tekiyim. Seni kaybetmeyeyim diye senin beni kaybetmene neden oluyorum.
Özür dilerim.
Tanrı bana bu hastalığı verdi. Bana sormadı istiyor musun diye. O her şeyi istediği zaman yapıyor. Ama ölümüm onun isteği zaman olmicak.
Ya senle beraberken kötüleşsem? Ya ölsem? Sen üzülürsün ağlarsın. Ben naparım o zaman?
Vasiyetim olucak xkdkmdms
Mezar taşıma "enjoy everday" yazdırır mısın?
Ve şey sakın ağlama..
Gül tamam mı? Gülümse. Sakın ağlama üzülme. Mezarımın başındayken bile gülümse.
Öldükten sonra seni ziyarete geleceğim ve benim olduğumu anlayacaksın. Söz veriyorum tamam mi?
Özür dilerim.
Hayatın tadını çıkar.
Her şey için teşekkürler.
Seni seviyorum.
Utku: Ne
Ne saçmalıyorsun amk
Batu
Batu
düşdündpğimi yapma
Batu
Arıyorum ama açöıyrosun
Batu geliyorum
Sakın hiç bit şey yapma
Batu cebap ver
güzelim bak
olmaz böyle tamam mı
şimdi geliyorum ve sarılıyoruz her şey geçiyor
Cevap
Cevap ver amk
Batu
batum
geliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyku | bxb texting
Romance+Ben seninle arkadaştan da öte olmak istiyorum -Kardeş mi olalım