3 yıl sonra
"Ben Batunun evine gidene kadar ambulans gelmiş hastaneye gitmişti. Batu kendini.. asmıştı. Boynuna asıtığı ip çamışır ipiydi, zaten ince ve sıkı bir ipti. Boynunda hep izler vardi. Cesedini adli tıpa götürmüş sonra bize göstermişlerdi.
Bize gösterdikten sonra dudaklarına son kez minik bir öpücük kondurmuştum.
Ben onun son vasiyetini yerine getirmek için ağlamadım içten içe ağlarken göz yaşı bile dökemedim.
Ağlasaydım.. Batu kızardı.
Bana yazdığı mesajda 'öldükten sonra seni ziyarete geleceğim ve benim olduğumu anlayacaksın' demişti. Öyle de oldu.
Batuyu gömdükten sonra herkes gitmişti ama ben tek başıma sadece oturup bekliyordum.
Bi kuş geldi rengi yeşildi. Batunun en sevdiği renkti neden diye sormuştum o da senin gözlerin yeşil ya ondan demişti...
O kuş 1 yıl içinde ne zaman zor durumda olsam beni buluyor uzaktan bana bakıp ötüyordu. Ama Batunun ölüm yıl dönümünden sonra bir daha görmedim o kuşu.
Ama biliyordum Batu.. Batu göndermişti onu.
Batu benim her şeyimdi.
O her şeyin en güzeliydi.
Ama artık onunla kavuşacağım ve ilk olarak geç geldiğim için özür dilecem. O da küfür eder ama sonra sarılır ve ağlar*hafiften gülüyor*"
Utku elindeki mentollü sigarasını ağzına götürüp içine çekti. Yanında oturan Arda ona bakıp sonra Utku gibi kafasını önüne çevirdi.
"Utku abi.. Batu abi bizi izliyordur.. gözlerin dolmuş kızar sana" dedi zar zor gülümseyip.
Utku gülümseyip sigarayı söndürdü. O paketten kalan son sigara...
Utku yanındaki çocuğun saçlarını karıştırdı.
"Hadi ufaklık gidelim"
"Şey.. ıı ben teşekkür ederim, karaciğer için. Sen benim yeşil kuşum oldun.. Ben, ben de sevgilime söyleyemedim yani Batu abi gibi.
Teşekkürler..."
Utku gülümsedi ve önüne dönüp hastaneye doğru adımlamaya başladı.
Ameliyat için hazırdı. Karaciğerini Arda'ya vericek sonra da sevgilisi, Batunun yanına gidicekti.
Uzanmış narkozu bekliyordu. O sırada mırıldanmaya başladı Batunun en sevdiği şarkıyı "Uyku'yu"...
Utku gülümseyerek mırıldandı.
İstediğimi ver
İstediğimi.. bana yolla
İsteğimde benim ol
İstemediğimi anlaGi..der ak..lım ara ara
Narkoz etkisini göstermiş uyuşmuştu.
Doktorlar ise çoktan başlamıştı....
Utkunun mezarı Batunun mezarının yanındaydı. Ölüm onları ayıramazdı. Ölüm onlara engel değildi.
Onlar birbirlerini yine bulucaktı.
-SON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uyku | bxb texting
Romance+Ben seninle arkadaştan da öte olmak istiyorum -Kardeş mi olalım