✨Başlık Bulamamak✨

245 12 12
                                    

Günlük hatırlatma;

⚠️Gerçek Ben Drowned bunları yapmazdı ben sadece kendi hayal gücüme dayanarak yapıyorum⚠️

Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım. Gece rahat uyumuştum o olmasına rağmen.Ellerim ve ayaklarımdaki ipler çözülmüştü sonra onu göremedim başımı çevirdiğimde yanıma konulmuş bir not gördüm.Notda yazıyordu ki:

"Sevgilim. Malum işlerim var o yüzden bugün yanında olamayacağım. Okuluna git sakın bir yaramazlık yapma. Seni seviyorum:)"

Bunları demişti ki aniden yüzümde bir sıcaklık hissettim utanmıştım. Saate baktım 07.30 30 dakikam vardı hızla yataktan kalktım ve formamı giyip çantamı hazırladım. Off bu kafayla nasıl ders dinleyeceğim?
Okula vardım ve  çantamı sıraya fırlattım. En yakın arkadaşım olan Emily Yanıma geldi.

"kankağğğ"

"ne var başımın belası"

"dün niye okula gelmedin lan öküz özledim seni"

Diyip üstüme atladı. Haliyle yere kapaklandım oda üstümdeydi.

"ÖLÜYORUM LAN HEM SADECE BİRGÜN GELMEDİM NE ÖZLEMESİ"

"SEN KANKALIKTAN NE ANLARSIN"

diyip üstümden kalktı. Bende kalktım ama bana trip atıyordu.

"birşey deme tripliyim sana"

"off tamam gel çikolata alıcam sana"

"o zaman olurr"

Dedi ve birlikte kantine doğru gittik. Çikolatasını aldım ve ona verdim biyere oturduk ve bana şu soruyu sordu;

"he knk bu arada sen niye dün okula gelmedin ki"

"ş-şey.. Hastaydım"

Dedim. Aniden sorunca afallamıştım. İnanmamışa benziyordu. Ve dediki.

"pek inanmadım ama iyi öyle olsun. Bu arada bugün bendesin itiraz istemiyorum."

Tam kabul edecektim ki.. Aklıma geldi. Ondan habersiz biryerlere gitmem yasaktı. Ellerim titremeye başladı eteğimi sıkıyordum.

"olmaz!"
"gelemem temizlik yapmam gerek"

"temizlik mi? Pff iyi o zman"

Dedi ve derse girdik.

-Zaman atlaması-

Okul sonunda bitmişti.Yorgunluktan yavaş adımlarla eve doğru ilerliyordum. Eve sonunda vardım anahtarımla kapıyı açtım ve hızla kapıyı kapattım. Çok yorgundum ki formamı bile çıkartıcak halim yoktu. Kendimi koltuğa attım ve uyumaya başladım.(bide knkna temizlik yapçam diyon puu yazıhlar olsn)

Bu bölüm baya bi sıkıcı oldu çünkü Ben yoktu. Ama süreklide olamaz ki jsjsjsj. diyaloglarda sıkıcı oldu.

Ben Drowned x Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin