İlk Öpücük!

252 14 12
                                    

Uyandım. O kadarcık çok Yorulmuştum ki yeni uyanıyorum. Ve Bugün cumartesiydi! Yani okul yoktu. Sevinçle gözlerimi tekrar kapadım ama.. Ben yine yanımda değildi. Nedensizce yanımda olmasını istiyordum sanki onu biraz özlemiştim.. Ah hayır böyle birşey mümkün değil.

En sonunda yataktan kalkıp mutfağa doğru ilerlemeye başladım. Bişeyler atıştırdıktan sonra evi bir göz gezdirdim. Ev gerçekten çok kirliydi. Uzun süredir temizlik  yapılmamıştı.Zaten kankamada temizlik yapıcam demiştim. Ve bende temizlik yapmaya karar verdim!

Camları sildim, odaları süpürdüm, çamaşırları makineye attım hatta halıyı bile yıkadım! En sonundada yerleri silmeye başladım. Gerçekten çok yorulmuştum elimi alnıma götürüp terlerimi sildim ve arkamda bir nefes hissettim derken arkamdan birisi bana sarıldı!

"kendini bu kadar yorma sevgilim"

Dedi ve yanağımı uzun uzun öptü bende(ayy gerçek olsa keşke) bir yandan temizliğe devam ediyordum. En sonunda heryer pırıl pırıl olmuştu.

"harika iş çıkarmışsın"

"teşekkür ederim.."

"gel biraz oturalım"

Dedi ve kolumdan çekiştirerek salona götürüp koltuğa oturtdu. Ve oda benim yanıma oturdu. Başımı nazikçe aldı ve dizine koydu. açıkcası bu benim hoşuma gitmişti. Dedi ki:

"film izliyiceğiz seninle vakit geçirmek istiyorum:)"

Ve bende başımı salladım. (isteğin bir film) açtı ve izlemeye başladık. Ve filmin sonuna geldik. Kalkmaya çalıştım ama izin vermedi ve yüzünü yüzüme doğru yaklaştırmaya başladı. Veee beni dudağımdan öptü!

"işte şimdi gerçek bir sevgiliyiz.."

O an kalbim deli gibi atmaya başladı. Artık bu hissi anlamıştım. Galiba ona aşık oluyordum.

Ehehehehe çko romantik bir bölüm oldu pek güzel yapamadım ama neyse. Umarım beğenmişsinizdir. Yazarınız kaçarr

Ben Drowned x Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin