2) Μαζί είμαστε η πιο όμορφη μελωδία 💜

32 4 2
                                    

🌸 MINJU 🌸

~ Αν κάποια μέρα με ρωτήσουν από που προέρχεται η πιο όμορφη μουσική θα πω από αυτόν που θαυμάζω και θα δείξω τον Suga!
Κάθισα δίπλα του μπλέκοντας τα δάχτυλα μας δημιουργώντας μαζί την συνέχεια αυτής της υπέροχης μελωδίας.

M- Με το λάθος μου στο κατέστρεψα, λυπάμαι 😸
S- (Γέλασα ενώ την χαϊδέψα στο κεφάλι) δεν ήταν και τόσο κακό αλλά σίγουρα θες εξάσκηση! Πώς πάνε τα μαθήματα τελευταία; Έχεις μάθει κάποιο κονσέρτο; (την κοιτούσα μονίμως στα μάτια όσο της μιλούσα ενώ σκεφτόμουν πόσο τρελά θέλω να την φιλήσω αυτή τη στιγμή)
M- Έχω παραμείνει σε αυτά που μου έχεις μάθει, η εξάσκηση μαζί σου μου είναι πιο ενδιαφέρον, χωρίς εσένα κάνω συνεχώς λάθη, ελπίζω κάποια στιγμή να αποκτήσω την υπομονή σου και πατώντας τα πλήκτρα του πιάνου να φτιάχνω ωραίες συνθέσεις!
S- Μμμ παρόλο που δεν χαίρομαι που έμεινες στάσιμη εκεί που μείναμε τουλάχιστον χαίρομαι που συνεχίζεις να έχεις τη θέληση να μάθεις! Θα προσπαθήσω να βρώ περισσότερο χρόνο για σένα! ❤️ Είναι που τελευταία ετοιμάζω το κονσέρτο μου και θα πρέπει να το παρουσιάσω σε ευρύ κοινό και κυρίως σε καταξιωμένους καλλιτέχνες δεν μπορώ να κάνω λάθη! Θα έρθεις σωστά;
S- Είναι τιμή μου που ένας τόσος σπουδαίος μελλοντικός καλλιτέχνης με καλεί στην σημαντική του εμφάνιση οπότε πώς μπορώ να σου αρνηθώ; εννοείται ότι θα έρθω, δεν το χάνω για τίποτα! 😺
S- (Χαμογέλασα ενώ ξεκίνησα να παίζω ένα κομμάτι που είδη ξέρει για να μπορεί να με ακολουθήσει! Μου αρέσει να παίζω μαζί της νιώθω ότι μοιραζόμαστε κάτι κοινό και κάθε φορά μας φέρνει πιο κοντά ❤️ απλά περιμένω τη στιγμή που θα μηδενιστεί αυτή η απόσταση μεταξύ μας, αρκεί να βρω την αφορμή, ίσως μια μέρα σαν αυτή να ήταν η καλύτερη!)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 02, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το όνειρο μου είσαι εσύ! 💜Where stories live. Discover now