1) Το αστέρι που έκανες ευχή με επέστρεψε στη ζωή σου 💜

40 4 0
                                    

🌸 WONYOUNG 🌸

~ Περιπλανιέμαι για ώρες στους δρόμους της Σεούλ έχοντας μια δύσκολη μέρα 😿
Αμφιβάλλω ότι μπορώ να πάω στον Jungkook γιατί δεν θέλω όταν θα με κοιτάζει να βλέπει μία αποτυχημένη 💔
Όμως δεν είναι μόνο αυτό, τα συναισθήματα μου έχουν εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο από την φιλία μας και φοβάμαι πως ίσως αποκαλυφθώ όσο θα βρίσκομαι κοντά του..
Από την άλλη όμως είναι επικίνδυνο να είμαι μόνη έξω την νύχτα για αυτό αποφάσισα να παραμερίσω τις ανασφάλειες μου και να σκεφτώ λογικά, μήπως προλαβαίνω να φύγω; πλέον είναι αργά βρίσκομαι απέξω από το σπίτι του έχοντας πατήσει διστακτικά το κουδούνι του αλλά όσο τον βλέπω να με πλησιάζει αισθάνομαι πιο διχασμένη! ~

🐰 JUNGKOOK 🐰

~ Πέρασε ώρα από το να προσπαθώ να τελειώσω αυτή την εργασία και με έκανε να πεινάσω έτσι αποφάσισα να την συνεχίσω αργότερα, τώρα '' ας φάμε κάτι '' πήγα στην κουζίνα και έβαλα λίγο νερό να βράζει, η αλήθεια είναι πως πάντα βαριέμαι να περιμένω το νερό οπότε συνηθίζω να κόβω βόλτες πάνω κάτω, ύστερα από δέκα λεπτά '' έτοιμο '' χαμογέλασα ενώ ξεκίνησα να φτιάχνω τα ράμεν με ευχαρίστηση και το στομάχι μου ανυπόμονο 🤤 ξαφνικά ο ήχος από το κουδούνι με ξάφνιασε, δεν περίμενα κάποιον, ελπίζω να μην είναι η μαμά μου πραγματικά είναι η χειρότερη στιγμή 😩
Βγήκα έξω βιαστικά ενώ άρχισα να πλησιάζω ως την πόρτα αλλά δεν περίμενα καθόλου να είναι εκείνη, ειδικά τέτοια ώρα, μα που πάει τόσο αργά με όλα αυτά τα πράγματα!

Jk- Wonyoung - na..
W- Συγνώμη που ήρθα απροειδοποίητα τέτοια ώρα, μήπως θα μπορούσα να μείνω προσωρινά εδώ; (προσπαθούσα να αποφύγω να μην συναντηθούν τα βλέμματα μας)
Jk- (Την κοιτούσα ενώ άκουγα όσα μου έλεγε, ήταν ξεκάθαρο ότι απέφευγε την οπτική επαφή μαζί μου αλλά δεν καταλάβαινα γιατί) εδώ; εε ναι... ναι μπορείς, φυσικά, πέρνα! (έκανα στην άκρη για να της κάνω χώρο)
W- (Μόνο που με κοιτάζει με κανει να νιώθω προστατευμένη! Περνώντας την πόρτα τον ευχάριστησα όμως όχι συγκεκριμένα για τον λόγο που νομίζει αλλά επειδή αισθάνθηκα ότι με ξανά έβαλε στη ζωή του και για εμένα ο Jungkook είναι το πιο σημαντικό μέρος της δικής μου ζωής!) Φαίνεται πως σε διέκοψα από την εργασία σου, συνέχισε την (απομακρυνθήκα από τον χώρο που βρισκόταν ώστε να μην τον ενοχλώ) το γεύμα σου είναι έτοιμο όσο θα μένω εδώ θα σε βοηθάω με τα έξοδα 😺
Jk- (Χαμογέλασε ενώ την χαϊδέψε στο κεφάλι) δεν χρειάζεται! Μπορείς απλά να με βοηθάς με τις δουλειές του σπιτιού, θα ήταν καλύτερα για μένα αυτό, ήδη δυσκολεύομαι αρκετά (κοίταξα τον χώρο ενώ ύστερα το μάτι μου έπεσε στα ραμεν ενώ πήρα τα τσοπστικς περνώντας μια μεγάλη μπουκιά) θες; (το πήγα κοντά της)
W- Όχι 😺(δεν θέλω τα ραμεν, θέλω εκείνον! Ακόμη και όταν είναι απλός παραμένει πανέμορφος, ειδικά το άγγιγμα του μου είχε λείψει💜) Αυτό εννοείτε! Θα σε βοηθάω με τις δουλειές του σπιτιού ακόμα κι αν προσφέρω χρήματα!
Jk- Δεν μπορείς απλά να συμφωνήσεις με όσα λέω; (την κοίταξε) και εδώ που τα λέμε εσύ δεν έχεις διάβασμα; Τι γίνεται με τη σχολή; Νομίζω αυτές τις μέρες επιλέγετε καθηγητή και μάθημα για το επόμενο εξάμηνο!
W- (Όσο κι αν προσπάθησα να προετοιμαστώ αυτή η ερώτηση με δυσκολεύει) σχετικά με την σχολή (χαμήλωσα το βλέμμα μου) δεν τα κατάφερα😿 όμως αυτή η επιλογή ήταν δική σου, κάτι που θεώρησες ότι θα ήταν καλύτερο για εμένα, όχι κάτι που επέλεξα και πιο πολύ λυπάμαι που δεν σε έκανα περήφανο!
Jk- (Συνοφριόθηκε κοιτάζοντας την με ένα βλέμμα παρανοϊκού δολοφόνου) εει εσύ! Πώς κατάφερες κάτι τέτοιο; Αν δυσκολεύοσουν τόσο πολύ έπρεπε να μου πεις, θα σε είχα βοηθήσει εγώ! Και τώρα; Τι θα κάνεις; (την κοίταξε σοβαρός, ακόμα και αν δεν θέλει να στεναχωριέται είναι σημαντικό για εκείνη και τη ζωή της)
W- Για αρχή βρήκα δουλειά, οι γονείς της Minju ανοίγουν μαγαζί με παραδοσιακά φαγητά αλλά δεν ξέρω αν θέλω να συνεχίσω να σπουδάζω!
Jk-  ειι ούτε να το ξανά πεις αυτό! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην σπουδάσεις! Και για πες μου τι θα κάνεις; Θα πηγαίνεις από part-time σε part-time ; Για πόσο καιρό νομίζεις ότι θα σου επιτρέπεται αυτό; Μετά με τι λεφτά θα ζήσεις; Νομίζεις ότι επειδή τους γονείς σου δεν τους νοιάζει δεν υπάρχει κάποιος για να σε μαλώνει και να σου φωνάζει όταν σκέφτεσαι παιδιάστικα; Wonyoung! (συνέχιζε να έχει αυστηρή στάση απέναντι της) ωραία αφού δεν μπορείς μόνη σου σε εκείνη τη σχολή τότε θα έρθεις στη δική μου και θα διαβάσουμε μαζί!
W- Όμως δεν ξέρω αν θα θέλω να ακολουθήσω τα επαγγέλματα που περιέχει η σχολή σου, εξάλλου εσύ θα αποφοιτήσης σύντομα και μετά δεν θα έχεις χρόνο να με βοηθάς, πάλι θα χρειαστεί να τα παρατήσω!
Jk- Wonyoung-na νομίζω πως μου λες δικαιολογία αυτή τη στιγμή, πάντα θα έχω χρόνο για σένα! Σίγουρα θα υπάρχει κάτι που θα σου αρέσει 💜

Το όνειρο μου είσαι εσύ! 💜Donde viven las historias. Descúbrelo ahora