لوى"انت سايينى بره طالع عينى مع الحرس و بتتعرف جوه حضرتك" ، زين"منا جيت اهوه" ، لوى"شوفت ايميليا ،كانت حلوة صح" ،زين"اه حلوة بس شكلنا هنتعب معاها " ، لوى"ليه" ،زين"بتكره الظباط يا سيدى" ، لوى" اهم حاجة انها حلوة"، زين"انت جاى مأمورية و الا جاى تخطب" ،لوى"جاى مأمورية بس المهم تكون الشخصية حلوة"، زين"كفاية كلام و يلا نشوف شغلنا"
#Emilia
بعد لما روحت اوضتى اعدت افكر فزين مش عارفة ليه مش عارفة اشيله من دماغى، اكتر حاجة رخمة فيه انو ظابط ،بس بصراحة هو امور، اية اللى انا بقوله ده ،ايمى"انا بحب هارى..بحب هارى..هارى يا خبر دانا مكلمتوش انهارده "كنت لسه هكلم هارى حد خبط على باب اوضتى،ايمى"اتفضل" كانت جيسى، جيسى"انسة ايميليا باباكى عايز حضرتك تحت" ، ايمى"حاضر انا جاية"، نزلت لقيت بابا أعد مع زين وولد تانى كدة شكله كيوت، ليام"ايمى دا الظابط لوى مساعد زين"، ايمى"اهلا يا حضرة الظابط" ، لوى"اهلا بيكى بس ياريت تنادينى بلوي"، ايمى"اوكيه لوى بس انت كمان تقولى ايمى مش ايميليا ممكن"، لوى"ممكن طبعا" ، زين"انسة ايمى انا عايز حضرتك تكتبى تقرير عن مواعيد جامعتك و خروجاتك وتحركاتك كلها"، ايمى"انت هتراقبنى و الا بتحرسنى"، زين"انا مش قصدى اراقبك ، دا شغلى..من فضلك تعاونى معانا"، ليام"اسمعى كلام زين واكتبيلو ورقة بس فيها تحركاتك"، ايمى"حاضر يا بابا" ومشيت
#Zayn
هى بتعمل معايا كدة ليه ، ليام"زين بجد انا اسف زى مقولت لك هى بتكره الظباط جدا" ، زين"ولا يهم حضرتك عادى..يلا يا لوى..احنا بره بنحرس القصر،بعد ازنك"، ليام"اتفضلوا" خرجنا بره وأعدنا فالجنينة كنا تحت بلكونة ايمى، لوى"مالك يا زين..فى ايه"،زين"مش هخبى عليك..انا مش عارف مالى من ساعه لما شوفت ايمى"، لوى وهو بيضحك و فرحان"انت حبتها "،زين"لا لا انت عارف من ساعه ما سبت بيرى وانا مش عايز احب"، لوى"زين انا عارفك اكتر من نفسك...انت خايف تحب تانى لتتجرح زى ما بيرى جرحتك...بس لازم هتحب لازم هتلاقى واحدة تستاهل حبك"، واحنا بنتكلم لقيت ايمى واقفة فبلكونتها شافتنا بصت للوى و ضحكتلوا ، بصت عليا بنرفزة و دخلت اوضتها، زين"شايف بتعمل ايه طيب انا عارف انها بتكره الظباط بتبصلك ليه و تضحكلك وانا تكشر فوشى وتدخل جوه..هو انت مش ظابط بردة والا ايه" ، لوى"اوه..فى حد هنا غيران"، زين"مش مسألة غيرة وبعدين هغير عليها ليه..هى كانت خطبتى والا حبيبتى اصلا وبعدين كان مكتوب فالملف بتاعها انها عندها حبيب"،لوى"زين اعترف انا عارفك ..موضوع هى عندها حبيب ده سيبك منو لان انا لما عملت عنو تحريات عرفت انو بيسكر و بيلعب بالبنات، و ايمى ممكن تكون ..واحدة من اللى بيلعب بيهم"، زين"و مقولتش ليه من الاول..انا لازم اروح اقولها ..لازم احزرها منو"، لوى"استنى..انت فاكر انها هتسمع كلامك،هى مش طايأق اصلا وكمان رايح تكلمها عن حبيبها دى ممكن تحدفك من بلكونتها"، زين"طيب هنعمل ايه،انا خايف عليها اوى"،لوى"انت بتحبها يا زين والا لا ..انا عايز اسمعها منك"،زين"انا معجب بيها بس..مش بحبها"، لوى"يبقى حافظ عليها من اللى اسمه هارى ده واتكلم معاها كويس لانها بجد مش طايأق"
أنت تقرأ
Because i love you
Fanfictionايميليا باين 19 سنة عايشة مع بباها ليام باين 42 سنة صاحب اكبر شركة ادوية على مستوى العالم ،عايشيين مع بعض فقصر كبير فى لندن ،والدة ايميليا متوفية تعبت اوى بعد موت ممتها و مبقاش ليها حد غير بباها. زين مالك 22 سنة بيشتغل فى الشرطة فلندن دا بيبقى قاءد...