14.

1.4K 50 30
                                    

Szeptember 3.

A mai nap egy szóval össze foglalva: Aztaaa

Na de kezdjük az elején.
Reggel felkeltem, bepakoltam, kimentem fogatmosni, elkészülödtem.

Mikor kiléptem az ajtón, Virág már a kapun kívül várt rám.

-Sziuus Reni!! -mondta és a nyakamba ugrott.
-Szioka! -mondtam és vissza öleltem.
-Induljunk mert késésben vagyunk. - mondta Virág és elkezdett sietni.
-Mii, miért? Időben vagyunk!! -érthetetlenkedtem. Rá néztem a fekete órámra a karomon és még tényleg időben voltunk.
-Tudom, de a fiúk azt mondták tegnap, hogy menjünk előbb.
-Nekem nem szóltak. -szomorodtam el.  -De figyu Virág, ez az ő bajuk, ha késünk mert nekem nem szóltak és ha szóltak volna hamarabb kelek. Bár te is szólhattal volna este, mert fent voltam Messen. -már nem is szomorú voltam hanem dühös mert kihagynak mindenből, emiatt már én is nagyon szedtem a lábam.

Oda értünk a sulihoz. Ott voltak a szokásos emberek Zsolti, Cortez, Ricsi, Dave és a rockerek. Zsolti kezében egy torta volt.
-Sziasztok! - köszöntünk Virággal. -Jó étvágyat Zsoltikám! -szóltam oda.
-Jajj Renikém ez most nem nekem van. Ma van Máday születésnapja és neki van a torta. -mondta Zsolti.
- Szóval ez az amit nekem tegnap elfelejtettek mondani. - szóltam szomorúan. Erre felkapta a fejét Cortez.
- Bocsi Renáta de Virágnak szóltunk és azt hittük hogy majd ő szól neked is. -nézett rám Cortez. Várj. Renáta?? Miafff.
-Hát ez nem így volt Ádám, de semmi baj, a lényeg hogy itt vagyok. -tudom hogy utálja az Ádámot, de én is a Renátát, szóval 1-1.
-Jön Máday!! -szólt izgatottan. -Dave a zenét! -szólt rá Zsolti parancsolóan.

Ez után elkezdett szólni Halász Judittól a boldog születésnapot című szám. A fiúk és mi is elkezdük énekelni.

-11.-ik B! -kezdte üvölteni aztán meghallotta a zenét és meglátta a tortát.
Mi végig énekeltünk a számot és utána Zsolti oda adta neki a tortát.
Máday próbálta a könnyeit vissza tartani, valamennyire sikerült is neki.
-Gyerekek, erre nem számítottam, köszönöm szépen. -mondta tőle nem meg szokott lágy hangon. - De most menjetek órára! -igeen, itt van a jól megszokott igazgató helyettesünk, mert most ránk ordított.
Mi szót fogadtunk, és felmentünk a termünkbe mert irodalom lesz Kardossal.

-Jó reggelt gyerekek! -jött be a tanár úr!
-Jobbat! -kiáltott fel Ricsi.
-Felelés lesz! -mondta Kardos. -szóval gyerekek vegyétek elő a szöveggyűjteményt...
-Antai-Kelemen a táblához! -mondta kórusba a balhés négyes, Robi, Andris, Virág és én.
-Haha gyerekek viccesek vagytok, akik folytatták a mondatomat szépen sorra jöhetnek ki felelni Ádám után. -mondta vigyorogva. Rajtam kívül mindenki húzta a száját. Én pedig örültem mert még egy potya ötöst bezsebelek. Ahogy gondolhattátok mindenkinek karó vagy kettes lett, egyedül nekem lett ötös és Corteznek hármas. Büszke voltam rá.

Az egész órát elvette a felelés, ezért nem csináltunk semmit.
Miután kicsöngettek feltűnt, hogy hiányzik két ember. Gábor és Kriszta. Bruuh a második nekem egyáltalán nem. De érdekelt hol van ezért hátra fordultam Cortezhez.

-Hallod, hol a nőd? -néztem rá egy kis dobozos kolával a kezemben.
-1. Nem tudom, 2. Már nem a nőm, 3. Abból kaphatok egy kortyot? -nézett a kezembe lévő dologra.
-1. Miafasz, 2. Nem. -ezzel felaltam és elindultam a büfébe. Corteznek már nincs barátnője. De miért? És hogyan? Ő szakított vele, vagy Kriszta Cortezzel. Ki kell deritenem.

A büfében vettem egy ugyan olyan kólát mint az enyém. Vissza mentem a terembe, leultem és hátra fordulva rá tettem a padjara. Először a kolára nézett, aztán rám.
-Köszönöm Reni! -nézett rám mosolyogva aztán felallt megkerulte a padját és a táskáját és lehajolt hozzám és megolelt.
OMG CORTEZ MEGÖLELT.

De nem ez az utolsó ami ma történt velünk...

Folytatom...

Sziasztok kedveseim! Bocsánat, hogy ritkán hozok részt, nem magyarázkodom, egyszerűen csak vagy nincs kedvem vagy elfejtem vagy van ennél jobb dolgom.
De nagyon köszönöm a pozitív vissza jelzéseket és hogy ennyien szeretitek! Még mindig várom a válaszokat hogy Reni kivel legyen együtt!! Már annyi mindenkit írtatok, szóval leirom hogy tudjátok:
-Cortez
-Ricsi
-Andris
-Robi
-Zsolti
Várom a válaszokat, ha tetszett a rész és azt szeretnétek hogy folytassam, nyomjatok egy vote-ot.
Puszi nektek!!! <33

Most vagyok önmagam! |szjg. f. f. |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum